Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 5.6.
Dobroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Bajata

Občasný
Na Totemu: 24810x
Napsat zprávu

Život mne naučil o sobě moc nemluvit. Omlouvám se.Ale velice rád poznám nové lidi, jdoucí za něčím krásným. Za něčím, co přináší radost nejen jim, ale především druhým. Rád poznám lidi jdoucí, hledající, nacházející a předávající.Bude li kdokoliv z nich chtít,napiš.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 
 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Inkvizitor myšlenek
Bajata (Občasný) - 25.12.2011 >
U příspěvku:Inkvizitor myšlenek
Bajata (Občasný) - 25.12.2011 > Hezkýýýý,
jen nechápu proč lidi považujou inkvizitory za nadlidi.
Každý ,,inkvizitor" je stejný člověk jako mladík, nastupující do černého vozu. Na rozdíl od mladíka je každý inkvizitor větší zbabělec než ten mladík.
Do toho auta nikdy nevlezu a Ty tam nelez taky. Nacpat násilím nás tam můžou, ale ve finále se stejně budou plazit po zemi a prosit o milost. Jako gestapáci v koncentračních táborech když skončila jejich totalitní vláda.
U příspěvku:trhovnické
Bajata (Občasný) - 25.12.2011 > Lujzi to procházela s Tebou :-)
U příspěvku:chuť (mlsoty)
Bajata (Občasný) - 25.12.2011 > Ahoj Zusko,
moc jí pozdravuj :-)
Tahle fotka se ti moc povedla.
U příspěvku:buď zticha
Bajata (Občasný) - 25.12.2011 > Nooo, nechce se mi moc věřit že by jsi patřila mezi tupé ovce, které jdou ve stylu ,,DRŽ HUBU A PLAV."
Jinak jsem moc rád že se mi ve Tvém příspěvku potvrdila jedna věc, která podporuje růst mého stále více radikálnějšího odporu proti současnému politickému zřízení, politikům a státním zaměstnancům na všech úrovních.
A samozřejmě všem církvím, které se rvou o restituce, ačkoliv jim nic nepatří. Bez rozdílu .
Dále nevím nakolik vidíš do hlubin minulosti Václava Havla /exprezidenta/např. v otázce restitucí a jeho předků.
Nakonec si myslím, že stejně historie jednou otevře lidem oči. Ale to asi bude pozdě.
Tenhle totalismus, který nám vládne, vymývá především mladým lidem mozky úplně stejně, jako nám je vymývali komunisti.
U příspěvku:mutualismus
Bajata (Občasný) - 25.12.2011 > To je škoda, mohly jsme hrát pohádku DLOUHÝ, ŠIROKÝ a BYSTROZRAKÝ :-))
Já Dlouhej, ty Široká a Honza Bystrozraký :-))
U příspěvku:zakřivená teorie
Bajata (Občasný) - 25.12.2011 > Li-duše> :-)
U příspěvku:zakřivená teorie
Bajata (Občasný) - 24.12.2011 > Hele Liduško, nech té zarputilé nostalgie :-)
blbce ignoruj, popřípadě profackuj a měj je na háku.
Najdi si taky kus radosti a přines kousek úsměvuuuu.
Ale stejně, držím Ti palce :-)
U příspěvku:Buďme rádi
Bajata (Občasný) - 24.12.2011 > To si napsal hezky, je fajn že Ti to není lhostejné.
No a jestli nechceš skončit jen u toho čtení Blesku, tak po Novém roce se připravuje podstatně velká akce.
Proti politikům co vytvářejí zákony tak, aby bohatí bohatli a chudí chudli.
Proti těm, co rozkradli a rozprodali republiku a národní hospodářství, napakovali se a teď chtějí, aby to všechno zaplatili ti, které okradli.
Daňoví poplatníci.
U příspěvku:Stínování
Bajata (Občasný) - 24.12.2011 > usím to nějak vymyslet, už mi chybíte.
U příspěvku:mutualismus
Bajata (Občasný) - 24.12.2011 > Michelle> Jako ta ženská co se podívala ráno KDYŽ VSTALA Z POSTELE do zrcadla v koupelně.
A pak pronesla historickou větu KE SVÉMU ROZVODU CHTIVÉMU nanželovi:
,,ROZVÁDĚT SE S TEBOU NEBUDU, I KDYŽ SI TO MOC PŘEJEŠ, ALE TOHLE, TOHLE TI MOC PŘEJU."
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jooo a ten svetr s těma kalhotama uschovej, rád bych tě zase viděl, takhle tě totiž ještě neznám :-))
U příspěvku:Růže
Bajata (Občasný) - 24.12.2011 > To si řekla moc hezky.
U příspěvku:mutualismus
Bajata (Občasný) - 9.12.2011 > :-)) to je hezkýýý, ale ruku na srdce, to, co dokáže ženská připravit chlapovi...ale u hmyzu jsou samičky i samečci :-)) tak proč se trápit.
A kvítečky???
Ty odkvétají i bez hmyzu.
U příspěvku:Není můj
Bajata (Občasný) - 9.12.2011 > Ahoj,
jen jsem zase zavítal. Napiš jak žiješ
U příspěvku:"400/ .."
Bajata (Občasný) - 9.12.2011 > Říkám si jak asi reagovali když jim to došlo. To asi byla mela :-)
U příspěvku:ještě podzim
Bajata (Občasný) - 9.12.2011 > jaxxana> Ahoj,
obrázek i verše jsou moc hezký.
U příspěvku:zmetek
Bajata (Občasný) - 9.12.2011 > To je v akvárku, nebo venku ?
U příspěvku:Stínování
Bajata (Občasný) - 9.12.2011 > Michelle> začínám připravovat těžkou, neúprosnou expanzi v rytmu salsi, proloženou plíživým tangem :-))
Tvrdě trénujte !!!
U příspěvku:Stínování
Bajata (Občasný) - 9.12.2011 > Michelle> Ahoj Mjachu, mohl bych někdy tančit s tebou tou nahotou 7O% alkoholu??? :-))
Tokvůli Michell, aby viděla hned autory čtyry. My by jsmebyli dva, a Michell by pravděpodobně nevěřila a dala si taky. No a pakby viděla ty čtyry :-))
U příspěvku:Než se udusíme
Bajata (Občasný) - 9.12.2011 > Michelle> Jejej, pochopiljsem dobře že je z té KYTIČKYYYY jen opelichané bodláčíííííí ????
:-))
U příspěvku:***
Bajata (Občasný) - 13.11.2011 > koloděj> Ahoj, na jednu sranu má pravdu, ale mohl to napsat jinak. Když to napíše takhle tak to hoď za hlavu.
A jestli ti můžu poradit, nereaguj takhle. nemá to smysl. A fotky posílej různé, jak budeš chtít. Protože jen tak poznáš co je dobré a nám, amatérům, to neva.
Možná kdyby ti dva stáli u sebe, dívali se navzájem do očí s hlavami mírně odkloněnými a jinak se pevně objímali...no a možná byli situovaní do středu fota. Ale to je jen má dedukce amatéra :-)
Tak hodně štěstí :-)
U příspěvku:Za ozvěnou
Bajata (Občasný) - 13.11.2011 > pořád stejně krásná :-) Po duševní stránce určitě, po fyzické předpokládám stále také :-) A co ten tvůj chlap, moc ho pozdravuj :-)
Moc držím palce. Jo a od příštího týdne opět nastupuji ke koním, moc se těším.
U příspěvku:Jezevčík
Bajata (Občasný) - 12.11.2011 >
U příspěvku:Jezevčík
Bajata (Občasný) - 12.11.2011 > ONI MU TO ŘEKLI, ALE NIC S TÍM NEMŮŽE DĚLAT :-)
U příspěvku:Za ozvěnou
Bajata (Občasný) - 12.11.2011 > AHOJ MICHELLÍNOOO, ROZPOUTÁVÁŠ VÁŠNĚ, VÍŠ O TOM??? :-))
U příspěvku:Polibky
Bajata (Občasný) - 12.11.2011 > TAK NEVÁHEJ !!!
U příspěvku:líbánkohra
Bajata (Občasný) - 12.11.2011 > AHOJ, UŽ TĚ NĚKDO LÍBAL V MEDVĚDÍ NOŘE?
U příspěvku:Na prahu
Bajata (Občasný) - 1.11.2011 > Ahoj,mohu kousek jak bych to psal? Nápad je dobrý, ale něco tam chybí a jinde přebývá. NA MŮJ VKUS!!!
TAKŽE ZKUSÍM:
------------------------------------------------
,,Nemusím přece nic nevidět a neslyšet.
KDYŽ MI TO NĚKDO NAKÁŽE!
Stejně tak vnímat všechno.

Poslouchat jen vlastní svět
tam někde uvnitř sebe.
Ubíhající krajinu slzí a radosti
a pak..od všeho ujet někam
někam daleko.

Sedím na prahu se zamženým pohledem
daleko od reality žiju uvnitř sebe
svým vlastním životem.
Opravdu vlastním?

Realita totiž někdy zebe.
Až do morku kostí."
-------------------------------------

Ale je to jen můj pohled. Zkus to přečíst a porovnat.
No a když budeš chtít, tak písni.
Hodně štěstí :-)
U příspěvku:Zcelená
Bajata (Občasný) - 28.10.2011 > Mbonita> Tahle odpověď se mi moc líbí. Kdyby se dala bodovat, dám 5 a Doporučil.
U příspěvku:Zcelená
Bajata (Občasný) - 28.10.2011 > Mbonita> Tahle odpověď se mi moc líbí. Kdyby se dala bodovat, dám 5 a Doporučil.
U příspěvku:Království smutku
Bajata (Občasný) - 28.10.2011 > Ahojky Mišu, kdybych Tě neznal, rozepsal bych se :-))
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter