Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 21.5.
Monika
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku: SLOVO DO PRANICE ?
Shirley (Občasný) - 8.4.2006 > Mě to přijde srozumitelné a výstižné. Básní na téma žena,muž jsou možná miliony, ale tahle je zas o trochu jiná. A když člověk začíná cítit, že by snad chyběl potřebný nadhled, tak tam šoupneš guláš na paprice. Výborně napsaný. 
U příspěvku:SÁM
Shirley (Občasný) - 17.10.2005 > ireversible> Díky:)
U příspěvku:SKROMNÝ STÍN ?
Shirley (Občasný) - 11.10.2005 >
U příspěvku:Intimno II
Shirley (Občasný) - 7.10.2005 > ireversible> Díky. Ještě, že to nemám ze života.:o)
U příspěvku:CO NÁM JDE NA NERV
Shirley (Občasný) - 6.10.2005 > Není co dodat:)
U příspěvku: ROZKOŠNICE
Shirley (Občasný) - 27.9.2005 > Tohle se ti velice povedlo.
U příspěvku:Intimno II
Shirley (Občasný) - 23.9.2005 > Rawen> :o) že by...
U příspěvku:Dechovkář
Shirley (Občasný) - 16.9.2005 > g morr> Tak tomu jsem se taky od srdce zasmál:))
U příspěvku: PŘEKVAPENÍ
Shirley (Občasný) - 16.9.2005 > g morr> Ano, jak jsem říkal, o nesprávné, ale zažité. Možná je to otázka času, než se to zas roznese dál:)
U příspěvku: PŘEKVAPENÍ
Shirley (Občasný) - 16.9.2005 > g morr> V básních možná zřídka, ale v textařině mi to votloukali o hlavu dost často, vlastním šanonem a dost nevědecky:)
U příspěvku: PŘEKVAPENÍ
Shirley (Občasný) - 16.9.2005 > g morr> To bude tím, že je dokonale výstižný:)
U příspěvku: PŘEKVAPENÍ
Shirley (Občasný) - 16.9.2005 > Jasný, rým a verš neplést:) Já mám zažity tyhle termíny opravdu jen z hospodských pokeců, kde jsme seděli nad textama a bavili se o tom, co se jak bude foneticky lépe zpívat. Jinak nejsem žádný básník a básně ani nečtu a žádnou teorii neznám. Řídím s jen citem a podle toho píšu a až ho ztratím, tak přestanu:)
Ale přednáška byla zajímavá, děkuji.
U příspěvku: PŘEKVAPENÍ
Shirley (Občasný) - 16.9.2005 > g morr> Teď jsem chvíli brouzdal po internetu a nechci roznášet fámu. Absolutní verš jako takový je opravdu pouze ve stejných slovech. My jsme si ten termín hold zažili i pro velmi podobná slova. Tekže to mé pojmenování není úplně přesné, ale předpokládám, že mi rozumíte:)
U příspěvku: PŘEKVAPENÍ
Shirley (Občasný) - 16.9.2005 > g morr> Jak píše Ariel, slova, která se rýmují jsou buď stejná nebo se jen nepatrně liší počátečními písmenky. Alespoň mi to tak bylo řečeno od muzikantů, kteří mi to v textech vytýkali. Ono to opravdu pak vypadá jak dětská říkanka a to se jim zpívat nechtělo:)
U příspěvku: PŘEKVAPENÍ
Shirley (Občasný) - 15.9.2005 > No to koukám. Absolutní verše a lehce mimo obvyklou formu. Stručně a jasně, ani slovo nazmar. Jak sám název napovídá, jsem velmi příjemně překvapen.
Mimochodem sousloví "rozčílená steskem" se možná zdá být prosté, ale je to jeden z nejhorších stavů jaký jsem u ženy zažil. Připadal jsem si dost bezradně.

Každopádně ode mne full house s déčkem i za to správné načasování.
U příspěvku: INDIVIDUALISTKA
Shirley (Občasný) - 15.9.2005 > Hezké počtení. Nebudu zastírat, žes mě dostala "choulostivými momenty":)
U příspěvku: ZAŘÍKÁVÁNÍ SEBE
Shirley (Občasný) - 14.9.2005 > Nevím s jakým záměrem to bylo psané, ale já jsem si to všechno vzal jako směs pocitů v jedné bezbranné dušičce a docela mě zamrazilo.
Je to dobře napsané.
U příspěvku:Mít správné číslo...
Shirley (Občasný) - 13.9.2005 > Líbí se mi nápad, ale asi by to mohlo být líp zpracovaný. Nemyslím o moc jinak, ta forma se k obsahu taky hodí, jen trochu jinými slovy. Já osobně bych tam nevyjmenovávál ty lokality a místo půjčovny bych dal prodejnu(i když to zas nezní tak dobře), ale je to logičtější.
Ale tenhle druh poezie můžu.
U příspěvku: DVAKRÁT MĚŘ...
Shirley (Občasný) - 12.9.2005 > Taky už si připadám jak člen fanklubu. Hold už tady mám svoje oblíbence. A když se tak rozhlížím po nickách v Barčiných publikacích, tak si myslim, že už má fanklub dávno založenej:)
U příspěvku: MIMODĚLOŽNÍ SLOVA
Shirley (Občasný) - 11.9.2005 > Nevím, jestli jsem tu zahlíd název, který by mě upoutal víc:). Bohužel mě ale zaujal natolik, že v básni jsem se už ničeho nedokázal chytnout:).....

Kurňa, ale titulek je dobrej.
U příspěvku: DVĚ PASTI
Shirley (Občasný) - 9.9.2005 > Opět nezklamala:)
U příspěvku:Zhrzený Casanova
Shirley (Občasný) - 7.9.2005 > Rawen> Díky. Jo jo, asi jsem se do toho moc zabral.
U příspěvku: KŘEHKÉ POUTO
Shirley (Občasný) - 7.9.2005 >
U příspěvku:Zhrzený Casanova
Shirley (Občasný) - 7.9.2005 > ireversible> Díky. To mě těší.
Je to trochu vyprávění ze starších dob. Mě vlastně taky chodí už jen úřední dopisy, jinak samé smsky:)
U příspěvku:Zhrzený Casanova
Shirley (Občasný) - 6.9.2005 > fanýs> Děkuji moc. Z vlastních zkušeností to zatím není:). Jen jsem měl chuť na takovýhle příběh.
U příspěvku:Zhrzený Casanova
Shirley (Občasný) - 6.9.2005 > Barča> Ona to měla být spíš ironie. Jen takový příběh znuděnýho milovníka, který jednoho dne rezignoval. V posledním odstavci jsem se celému příběhu chtěl vlastně vysmát, ale tohle definitivní zakončení jednoho osudu nakonec zvítězilo:)
Možná kdyby mi zůstal ten širák celej, tak je to lepší:)
U příspěvku:Podzim
Shirley (Občasný) - 6.9.2005 > Tak koukám, že ze všech těch pocitovek si raději zařadil neutrál. Ale zas proč ne, dobrý to je, tak co:)
U příspěvku:Vo ženskích
Shirley (Občasný) - 6.9.2005 > Máš tam ňáký pravopisný chyby... např. Nohy(i) a dovopravdy(i). Jinak snad dobrý.
U příspěvku:SNÍDANĚ V TRÁVĚ
Shirley (Občasný) - 6.9.2005 > Mockrát děkuji za věnování. Tuším, že jsem napsal, že se o téhle snídani napsat nic nedá. Nevěděl jsem, jak moc si naběhnu:). Tož sražen na kolena smekám poslední zbytky svého rozcupovaného širáku.
Tohle se ti povedlo.
U příspěvku:perverzní
Shirley (Občasný) - 30.8.2005 > Mě to taky nepřijde perverzní. Přirozené přirození, přirozeně.
U příspěvku:První linie
Shirley (Občasný) - 25.8.2005 > ireversible> Děkuji.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter