Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Cid
(muž)
Občasný
Na Totemu: 2706x
Napsat zprávu

Píši poezii se zaměřením na katolickou lyriku. Mám rád literaturu antickou a středověkou a z dvacátého století mi nejvíce vyhovuje literatura anglická. Mým koníčkem je filosofie a teologie

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 
 Seznam čísel časopisu Totem.cz 
 19.číslo časopisu - Podzimní výběr 
 18.číslo časopisu - červenec 2009 
 17.číslo časopisu - únor 2008 
 16.číslo časopisu - duben 2007 
 15. číslo časopisu - leden 2007 
 14. číslo časopisu - říjen 2006 
 13. číslo časopisu - červen 2006 
 12.číslo časopisu - březen 2006 
 11.číslo časopisu - prosinec 2005 
 10.číslo časopisu - říjen 2005 
 9.číslo časopisu - květen 2005 
 8.číslo časopisu - březen 2005 
 7.číslo časopisu - leden 2005 
 6.číslo časopisu - jaro 2003 
 5.číslo časopisu - Léto 2002 je tady v plné své kráse. 
 4.číslo časopisu - Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001 
 3.číslo - Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001 
 2.číslo časopisu - další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001 
 1.číslo časopisu - Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999 
  
 Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
   

               


Náš sponzor
Alnamura
Kacur
Okamzik

 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Jen málo mých básní se líbí
Cid (Občasný) - 7.12.2006 > Velmi upřímná zpověď. Jsem chlap, takže mi určitě hodně uniká, ale líbí se mi to pro svou expresivnost. Určitě by to chtělo více propracovat, jenomže nevím, zda je to u takovýchto věcí vůbec možné.

J
U příspěvku:V JÍDELNĚ PEKLO
Cid (Občasný) - 7.12.2006 > První tři verše dobré, ale celkově pouze postřeh. Zčásti zdařilý.


J
U příspěvku:BEZ NÁZVU
Cid (Občasný) - 7.12.2006 > Vydařené, vydařené. Poslední veřš ovšem nejlepší. Nebýt chlap, zkusil bych ten pocit také.:)))

Oplatka: Martinko a proč by to dělala, když to prožila takhle. Ahooj Jiřík

Jirka
U příspěvku:Komentář k dílku Stvořitel a my od milovníka moudrosti romanna
Cid (Občasný) - 7.12.2006 > V tomto bodu se musím romanna zastat. On nepoužívá fyziky k prokázání Boha, ale uvádí je jako příklad, že platí jednota protikladů. Přitom je chápe ale dost podivně. Jako by si ony fyziky naprosto odporovaly, což není pravda. Nejde mu tedy o důkaz jako takový, ale spíše o příklad ze světa.

Jinak přece jenom nemohu souhlasit s tvrzením, že veškeré důkazy objevují Boha v citové rovině. Mnoho důkazů Boha má do pouze citové roviny hodně daleko. Ať už jsou to Tomášovi cesty, nebo Aristotelův výklad prvotního hybatele, nebo ontologický důkaz Anselmův. Ano, žádný z těchto důkazů není absolutně prokazatelný. Nebo lépe řečeno, nemá sílu přesvědčit pochybující. Nicméně to nezpochybňuje platnost tohoto důkazu. Pokud se rozum vydá na cestu k Bohu, nemůže očekávat, že ho popíše, ale že k němu maximálně dorazí. Další je věcí milosti a víry a hlavně lásky. Rozum se ocitá v roli poutníka, který došel k hradu, ale milost a srdce otevírají bránu.

Jirka
U příspěvku:Listopadováa
Cid (Občasný) - 6.12.2006 > Jo, vcelku souhlas s Barčou, ale potěší to.
U příspěvku:Stvořitel a my
Cid (Občasný) - 5.12.2006 > Článek není o filosofických závěrech, to ani náhodou. Je to změť nahodilých úvah. Proto Vás opět prosím, abyste tyto úvahy, proti kterým nic nemám, pokud na ně nebudu muset uplatňovat filosofická kritéria publikovat v sekci mystika, filosofie > duševno, mystika. Tam to patří.

S pozdravem

Jirka
U příspěvku:Rozbor díla Kdo stvořil Stvořitele od mistra romanna
Cid (Občasný) - 4.12.2006 > Chápu, že dnes mnoho lidí filosofii jako vědu nebere. Ale ona je. Dokonce bych řekl, že se pomalu dostává z krize 19. století. Spíše mi jde ale o to, ukázat, že jedna pokorná věta je více, než papír zhusta popsaný hala bala myšlenkami. Vůbec si nemyslím, že jsem nějak extra chytrí a filosofie je pro mne pouze koníčkem.

Ahoj milé Oslo

Jirka
U příspěvku:Stvořitel a my
Cid (Občasný) - 4.12.2006 > Velmi mě mrzí, že jste s filosofií skončil dříve, než jste začal. Dalo se to ovšem čekat. Proto Vás velmi prosím, abyste své příspěvky dále publikoval v koutku duševno, mystika a ne zde. Filosofie není slohové cvičení s módními slovy.


Jirka
U příspěvku:Rozbor díla Kdo stvořil Stvořitele od mistra romanna
Cid (Občasný) - 4.12.2006 > Milé Oslo, otočit to klidně můžeš. Mě ale nejde o to dělat z romanna blbce. Filosofie je ale dost přísná věda a mě jde o to, aby ten, kdo píše do rubriky filosofie, dodržoval určitá pravidla. Pokud by to romann hodil do mystiky nebo jine rubriky, tak bych ani neškyt. Měj se hezky milé Oslo.

Jirka
U příspěvku:***14
Cid (Občasný) - 1.12.2006 > Jste buď natvrdlý, nebo nepoznáte rozdíl mezi poezií a filosofií.
U příspěvku:***1
Cid (Občasný) - 1.12.2006 > A toto nepatří do filosofie. Navrhuji poezie všehochuť nebo založit děcký koutek.
U příspěvku:Stvořitel a my
Cid (Občasný) - 1.12.2006 > Dobře Romane,
začněte s filosofickým poznáním. Pěkně krůček po krůčku, rád Vám budu sekundovat. Toto beru jako slohový úvod. Těším se na první lekci.
U příspěvku:maturita
Cid (Občasný) - 1.12.2006 > Mě nejvíce zaujalo víno, což se dá pochopit, vzhledem k mému grafickému vidění. Tedy hodnotím hlavně láhve a ukončení střední školy.
U příspěvku:OO krát 46 prvních chromozomů
Cid (Občasný) - 1.12.2006 > Ale to není filosofie, viď?:))))
U příspěvku:Vábení z akátů
Cid (Občasný) - 1.12.2006 > No z Tebe se stal něžný naturalista a grafický zdobitel. Ale je to milé. Jo a to věnování bych hodil pod název. Rozuměl bych tomu od začátku.:)))
U příspěvku:Úlovky z cest
Cid (Občasný) - 1.12.2006 > Ale trvalo mi to dva roky, než jsem se vrátil.
U příspěvku:Úlovky z cest
Cid (Občasný) - 1.12.2006 > Mě si našla.
U příspěvku:Protože
Cid (Občasný) - 1.12.2006 > První strofa je nejlepší. Tvorba jako rituál. Ten zbytek by tam být nemusel. Připadá mi, že je o něčem příliš konkrétním, co ocení pouze ten, kdo viděl.
U příspěvku:Mám tři amulety pro štěstí
Cid (Občasný) - 1.12.2006 > Tři amulety - tři postřehy. Někdy to stačí.
U příspěvku:Podzimní báseň
Cid (Občasný) - 1.12.2006 > Je to fajn. Tady bych čekal báseň s metrem. Ale ona už je to opravdu klasicka.

Jirka
U příspěvku:ZIMNÍ VARIACE
Cid (Občasný) - 1.12.2006 > Je to dobré.
U příspěvku:JDOU VLNY PO NEBI
Cid (Občasný) - 18.2.2005 > Opakování je skvělé, ale tělo jaksi chybí.
U příspěvku:Zraky své
Cid (Občasný) - 18.2.2005 > Na poprvé nic moc. Na podruhé lepší.
U příspěvku:Přemožitelný obyčejnem
Cid (Občasný) - 21.5.2004 > Dobré, použil bych možná v slzách, tím bych to odmystikoval, ale nebylo by to tajumplné. :)))

Jirka
U příspěvku:jarní úklid
Cid (Občasný) - 20.5.2004 >


v klíčové dírce

povinného

u klíče číhá

mylný trest


Ano, to ano, jak říká jedna známá. Jinak báseň se zdařila.

U příspěvku:Jo Tahle?
Cid (Občasný) - 20.5.2004 > Ano, trochu se v tom paku poznávám. Nádherné obraty a smyslu básně se odhaluje až v samotném konci, prostě skvělé.
U příspěvku:oblicej
Cid (Občasný) - 20.5.2004 > Je to dobrý Kaťo. Hodnotit to nebude, protože výtvarnu nerozumím a nezvládám ani grafy.:))))
U příspěvku:Mamince
Cid (Občasný) - 19.5.2004 > Souhlas s Naty. Díky, již jen za to slovo.
Jirka
U příspěvku:Pampeliška
Cid (Občasný) - 19.5.2004 > Musím se usmívat, jak jsme se schodli na tématu a pojali to úplně jinak. Toto je vážně dětská poezie, ale je mi sympatická. Dám Ti radu, pokud Tě nelíbá můza plnými ústy, tak se vykašli na rými a formu, vyděláš na tom sama, uvidíš. Díky
Jirka
U příspěvku:Růže
Cid (Občasný) - 19.5.2004 > Je to dobré hlavně myšlenkově, básnicky se to moc nepovedlo, přesto děkuji, sám vím, co je to střílet verše do tmy.
Jirka
U příspěvku:Samota slepé ženy
Cid (Občasný) - 18.5.2004 > Zase je to dobré. Napiš něco špatnýho, pak budeme na stejné vlně.:))))

Jirka
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter