Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.7.
Věroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
Vyhledat poznámky podle:
1.Přezdívky: 2.Obsahující slovo:

 
Nejnovější poznámky u příspěvků: 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Andělské utopické možnosti vývoje vztahu lidí a planety
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.7. > PřilítliMimozemšťani> 


Ona ta kosmologická realita je velice spletitá a šílená. Zla je vesměs ve všem spoustu. To, že byl Jehova Mengele, mě osobně nechává chladnou. Nechápu nic religiozního a technicistního, prostě k tomu mám přirozený odpor. Asi to vyžaduje specifické nastavení, věřit v reinkarnaci a duchovní vývoj.
Kupř. nyní jsem viděla video, které varuje příznivce Trumpa, že je to ve skutečnosti sionista. Já tomu věřím, tomu člověku se nedá věřit. Jeho kosmologický příběh je takový, že jde o zříceného Drakoniána.
To znamená, že vyřešil svůj individuální spor se Stvořitelem a jako Drakonián zemřel.
Vrátil se na integrovanou cestu vývoje se Stvořitelem, zřítil se na Donalda Trumpa jako svoji jedinou existenci v současném časoprostoru a teď zničí Ameriku. A dělá dobro, jedině dobro.
Protože Amerika je zlo.


A teď, je to korektní, není to korektní, ne není to korektní podle židovských liberálních demokratů ale koho to zajímá?

U příspěvku:Andělské utopické možnosti vývoje vztahu lidí a planety
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.7. > čtenář> 


Máš pravdu, že židi jsou něco jako cizorodý element v normálním běžném vesmírném rámci, protože jsou evidentně výsadek z kyborg vesmíru a to jde přes toho slavného Jehovu.
Usyčený sikkarský šmejd Jehova krásně prezentovaný inkarnací Mengeleho je typický pro židovstvo. Ostentativní naježená potemnělá ješitnost a významné ticho a v případě opaku, kdy je stav radostný, rozjetá rozjívená sadistická nacistická povaha s typicky satanským zlověstným úšklebkem.

Tak to si tady zařídil, svoje lidi, pranácky, židy.
Když jsem poprvé hledala ve svém kosmo běhu Mojžíše, našla jsem ho zoufale zaklíněného do podzemních tunelů někde mezi levým pravým břehem Jordánu Gazy Palestiny Izraele nevím ... rozhodně jsem ho pustila, on ani nepoděkoval, ale vřele odtamtud vystřelil a údajně mířil na nějaký významný mocensko galaktický sněm.
Od té doby jsem ho neviděla.
Nevím, já na tyhle vousatý chlápky moc nejsem.

Evidentně jde o nějakou genetickou mutaci, která skrze pochroumanou satanistickou ideologii, která posiluje technokracii a kyborgizaci (trouby z Jericha, Golem, archa úmluvy, smlouva USA s šediváky a divné muchlování se nácků s něčím z vesmíru) ... uzurpuje normální lidstvo.

Tedy goyim, reprezentovaní drtivou většinou lidstva, kteří povětšinou vyznávají védské přístupy k sakrálním realitám.
Tzn. většinou vyznávají tezi, že člověk se vyvíjí skrze inkrarnační linie, kdy postupně zraje a roste a má se chovat slušně a ne obětovat zvířátka, nebo lidi.

Což Jehova chtěl, toho mlaďouška Abraháma vyhnal ve 137 letech na horu, ať odkrágluje synka. Pak se spokojil s beranem, ale stejně. Co to je za povahu?
(jestli chtějí odsoudit toho Wolfa, tak pak co s tímhle sajrajtem ... tohle je snad i na podmínku)

A vůbec, Jehova je divný.
Vždy byl a bude.
Už to jméno.

No a protože byl podle mých zážitků jednoznačným podstupněm Šivy, což je ničitel vesmíru, dalo by se říci, že tato kauza je docela už i uzavřená.

Definitivní soud zní: ať jdou židi do prdele.
Teď je otázka, kde je ta prdel. Někdo navrhoval střed Austrálie, střed Blízkého východu a východního středozemí prý už není to pravé košer, tak pak snad střed USA? Evidentně si dělají choutky na východní Evropu, nicméně Slovanství má ambice být rovnocenný člen partner i opora a konkurence Islámu a přes zkazky o Hypeboreji se dá zařídit ledacos .... stačí to trochu antisemitsky poupravit a budou muset na Mars.

Nene, já to vidím na postupné vymření zrychlené zábleskem a zapomenutí ve víru nových ideologií.

Takovou vzácnost si GF zapíše do deníčku a pak to hezky vyseparuje.

U příspěvku:RYBIČKO upravuji 2024
analfagot (Stálý) - 26.7. > čtenář> bohuňo, stále čekáme na ten NÁVOD!!!
U příspěvku:Andělské utopické možnosti vývoje vztahu lidí a planety
Čtenář - 26.7. > Už to chápu! Ufoni přiletěj proto, protože maj židy jako nedostatkový koření. Vymačkávaj si je pak na citron, aby jim víc chutnal. Si na to kápla ýťo, jen tak dál!
U příspěvku:Andělské utopické možnosti vývoje vztahu lidí a planety
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.7. > PřilítliMimozemšťani> 





Největší nebezpečí bylo, že GF neznala ten vesmírný vir, nevěděla, co to je, co skrze planetu působí. Co to je, co to bylo se ukázalo až v těchto dobách, kdy celý ten jev byl zároveň i zlikvidován vyšší mocí z kosmu, Stvořitelem.
Jinak to v planetě dřepělo miliardy let a bylo to cosi zlého, o čem se vědělo, že to má obrovskou sílu. Ale nevědělo se, co to je a nejhorší je, že se i zapomínalo, co to umí, protože to dokázalo dát dlouhé epochy pokoj. Jenže naposledy to sundalo Atlantidu a poslední nejpodivnější věc, která se stala, byl ten výbuch Gízy ve starém Egyptě, po kterém se celý ten vesmírný vir rozlil celým podzemím a obsadil veškeré řídící systémy mimozemského původu.
Takže to jakoby zavirovalo mimozemské počítače, i když to je hodně kostrbaté přirovnání. Prostě divná dimenzionální temnota zahltila veškeré mimozemské sály, zařízení a zázemí v podzemí této planety. Jenže, jak jsem to v kosmologickém zápřahu viděla, tak ve skutečnosti tato velice divná temná událost, kdy Galaktická federace ztratila valnou část moci nad tímto světem, byla vedena k našemu dobru, protože ten vesmírný vir se jako entita vypotřeboval X krát rychleji a to díky všelijakým bezpečnostním pojistkám, které má GF zabudované ve svých zařízeních, kde se pracuje s karmou – jako s energií vztahů mezi činy a následky, která se vztahuje k tomu, kdo s technologií zachází. Díky tomu se ten vesmírný vir vysekal, opotřeboval a docílil konečně kosmologické konstanty definitivního zničení, kdy veškerý jeho potenciál v nekonečnu, věčnosti a bytí již nikdy nemá šanci splatit karmu, kterou způsobil. Tzn. i kdyby se okamžitě vzpamatoval, i při sebevětší vůli, vytrvalosti, píli atd by již nikdy nemohl napravit všechno zlo, které způsobil a tudíž by se již nikdy nemohl integrovaně vyvíjet. Takže taková bytost je určena k likvidaci na nicotu, zkrátka definitivní zánik existence ve veškerém časoprostoru. Ten vesmírný vir měl k tomuto stavu velice blízko, ovšem kdyby Stvořitel, jakožto vyšší kosmická vůle nepustil ten hnusný vesmírný vir skrze výbuch v Gíze do mimozemských technologických celků, tak by se tu ta entita převalovala a ničila svět ještě několik desítek tisíc let.
Takto docílila své kosmologické smrti již v době Ježíše Krista, kdy začal vítězit duch natolik, že tato divná entita se pokusem o zabití těchto spirituálních vzestupných tendencí definitivně kosmologicky vyřídila a nyní je to v podstatě již mrtvá entita, protože už nemá kosmologickou podporu Stvořitele.
Já nevím, co to přesně je, ale zřejmě je to nějaká dimenzionální entita, která může být i dost časoprostorově rozsáhlá a i když je to mrtvé, jakože to konečně chcíplo, tak asi i dimenzionální entita má různé druhy energo těl, tak netuším, jak dlouho se bude rozpadat třeba energetické tělo takové divné entity, ale asi to nebude 3 dny jak u živých bytostí tohoto světa.
Navíc, dementnost té entity byla skutečně neuvěřitelná. I by dávalo smysl, že už jsem nemluvila přímo s tím vesmírným virem, ale třeba s jeho rozpadajícím se podvědomím. I jsem viděla divné morbidní shnilé výjevy.
Kupř. skupinu cca 5 – 6 bytostí, mužů i žen, které byly napojené na tyto divné časoprostorové systémy, ale byly již několik tisíc let mrtvé, přesto ty entity byly propojeny se svými těly, i když již měly technologickými cestami zařízena nová těla, tak pořád byli trochu i ta hnusná rozpadající se troska někde v podzemí pod Himalájí. Viděla jsem je, jak tam tehdy před tisíciletími vstupovali, byli mladí, odhodlaní, věděli že jdou dělat něco šíleného, měli divné černé oči a odhodlaně se napojili na nějaký energo přerozdělovač, který pracoval s časem, životní energií a karmou a něco jim těžce nevyšlo a všichni v tom chcípli. Přesto se dál upírováním drželi ve fyzických tělech naživu i v těchto časech a patřili k nějaké galaktické mafii.
Nebo jsem viděla probouzet se divné velké bytosti, které připomínaly gigantické mravence, ale byly shnilé, prostě vypadly z nějaké časoprostorové stáze, nebo z něčeho podobného, ale mrtví, nebo umírající, shnilí a rozpadající se. Přesto tvrdili, že jsou král a vládce světa a podobné nesmysly.
Vše by odpovídalo tomu, že ten vesmírný vir měl jakoby nějakou vlastní strukturu bytostí, všelijakých divných zjevů a ty chcíply, tak jak ten vesmírný vir chcípnul.
Projevovalo se to fakt divně, jenom to tupě opakovalo uzurpační zlo a nebylo to schopné jakkoliv aktivně odpovídat, nebo s něčím zacházet. Bylo to dementní, úporné a vlezlé a jakoby všudypřítomné. Nevěděla jsem, co to je, když jsem se vydala kosmo cestou zjistit, co to proboha je, tak jsem zjistila, že je to Stvořiteli se vzpírající duch nějakého zaniklého vesmíru, který napadl jako infekce náš vesmír a tak dlouho odmítal otočit, až tu nakonec tedy chcípnul, v naší planetě.
Jinak jsem ještě zvažovala, že by to mohl být třeba psychotronický program, nebo nějaká echt dementní reptiliánská příšera, ale zřejmě to prostě byl ten vir.

No a Galaktická federace zase neměla o tomto takový přehled, když do této akce šli. Bylo jen jasné, že se do války musí jít, bylo jasné, že je to něco velkého, čemu není plně porozuměno, což bylo zlověstné. Taktéž nebyla rozklíčovaná rafinovaná infiltrace do Galaktické federace, která podléhala Drakoniánům a tady na zemi tvořila špičky okultních mocenských spolků a která velice ohrozila celou akci.
Zkrátka, GF se vřítila do pasti. Taktéž tu byla určitá naděje na lidstvo, které by takovou akci uvítalo a chtělo by se obrodit, zkrátka se tušil poněkud větší potenciál člověka jako vědomé bytosti vyššího řádu, to však byla spíš iluze a realita je prostě taková, jaká je – že většina lidí je degenerát a celková duchovní i reálná akceschopnost lidstva je nižší, než se čekalo.

No, takže i přesto, že se GF vřítila do pasti a většina inkarnací z mise se neodehrála tak, jak bylo plánováno, hodně lidí bylo hned v mladém věku zabito, či všelijak jinak odpraveno později a plán na kolektivní spirituální a rozumovou revoluci a odpor proti NWO se nepodařilo naplnit tak, aby to skutečně pomohlo stočit civilizační vývoj rozumným směrem a zlo se ukázalo jako násobně silnější, než s čím se kdy počítalo, tak přesto všechno se mise nakonec zdařila a podařilo se osvobodit planetu od dlouhodobé temné okupace zlých sil.

Bylo to tak zkrátka vedeno Stvořitelem, nejvyššími mocnostmi všehomíra.
V planetě jsou ta řídící centra, která jsou vesmírná a jsou miliardy let stará a jsou napojeny, jak jsem to pochopila, skrze planetu na vesmírné vedení, jako na nejvyšší vědomí našeho vesmíru. Našeho, vesmírů je více. Planeta je bytost, její vědomí je ve vesmírném řádu a také je jedna z vyšších entit a bytostí a moudrost tohoto našeho vesmíru.
Tato centra jsou dimenzionální a jsou ovladatelná pouze myslí. Když říkám „ovladatelná“, je to nesprávný pojem. Ta centra nejsou ovladatelná. Pouze fungují tak, že když entity a vědomí a sféry, na které jsou tyto „technologie“ či jak to nazvat připojená, chtějí nějakou živou bytost zapojit, tak ji k těmto systémům připojí a skrze pohyby ducha a mysli dané bytosti se něco seřídí a zařídí.
Galaktická federace má k těmto systémům pochopitelně respekt a svoje technologie zabudované v planetě vždy seřizovali tak, aby s těmito systémy komunikovaly a nedovolili si něco dělat proti těmto silám, vždy jednali opatrně a svoje možnosti vždy zvažovali podle jednání těchto starých dimenzionálních systémů. A výsledků které dávaly.
Vše opatrně, promyšleně, vědecky.

No a tady se stalo to, že do toho hodili třeba mě a já v tom začala vyloženě řádit a pořádně to roztočila.
Což je normálně na infarkt a ve skutečnosti by to ani nebylo možné, ale tady se to vyloženě začalo dít samo. Protože to vedl ve vyšším plánu Stvořitel. Takže já se do těch systémů napojila skrze svoje hledání kosmologických spojenců, kdy jsem se spojila s planetou i vesmírem a nakonec rozměrem nekonečna a Stvořitele, byla jsem do toho aktivně propojená a díky své nezatíženosti nějakou vědou, nebo vůbec věděním to tam doslova roztočila naplno, nejvíc jak jsem dokázala. Přičemž, GF s tím pochopitelně taky zacházela a dělali jistě všechnu tu reálnou vědu kolem toho, já vnímala spíš mystéria atd. Ale skutečně docházelo k jevům, které by se daly popsat jako protáčení časoprostoru, zkrátka se obrovské plochy – pole - doslova prolamovaly, měnily, byla to obrovská kosmická věc.
Kterou jsem tehdy zvládla se zvláštní lehkostí, suverenitou a pocitem neotřesitelnosti. Věděla jsem, co mám dělat a taky jsem věděla, že za mě někdo velice silný jedná.
A v této době jsem také já hodně pomáhala Galaktické federaci, protože jsem dosahovala najednou výsledků, které byly mimo jejich možnosti a v rámci makro kosmologie, která tehdy skrze mě tak přirozeně běžela, jsem dokázala vyřešit spoustu věcí a naprogramovat změny, o kterých se nikdy nikomu nesnilo.
Ale byl to zvláštní, výjimečný stav. Který nastal po nejhorších útocích NWO a po tom, co jsem „kápla na věc“, tedy našla propojení v srdci planety s rozměrem nekonečna Stvořitele a začala jsem více vědomě zacházet s těmi dimenzionálními systémy.

GF po mě chce, abych to pouto nezanedbávala, protože ač jsem již tím nejzázračnějším obdobím prošla, tak jsem stále takto propojená a to propojení je v pořádku – je přirozené, to není nic špatného. Jen je neobvyklé, aby v tom někdo zacházel vědomě. Ale nakonec, já v tom zase nijak vědomě taky nemůžu nic dělat, to jsou takové síly a řídící centra napojená na kosmické supersíly, že nějaká svévůle v tom nemá smysl a vím, že když mě to chytne, jsem někým vedená a vím, co v tom mám dělat a jinak se snažím hlavně o harmonizaci a dobré vlivy. Když už se o něco snažím.

No a pak jsou v tom všechny ty mimozemské řežby mezi GF a Drakoniány, se všemi druhy galaktické mafie a NWO nacistickožiďáckým spiknutím na této planetě, psychotronickými válkami, ilegálními technologiemi, co si hrají s polem a atmosférou planety, HAARP atd.
V tom jsem se právě divně nepřirozeně prořezala z člověka na mimozemšťanku a to je kapku děsivé, ale pokud jsem inkarnace z GF, tak zkrátka zafungovalo nadvědomí, takže když jsem byla napadená, tak jsem věděla, že tento druh zbraní jim můžu stočit vědomím proti nim atd. a začala jsem ty vědomosti přirozeně používat.
Na což jsem měla právo a GF taky, protože na tuto rasu a jedince byly použity podpásové zbraně, se kterými by neměl člověk šanci si poradit. Člověk, jako normální člověk bez nějaké šílené inkarnace, která je vlastně mimozemská mise. Takže se mi moje mimozemské vědomí začalo aktivně projevovat, ač jako normální lidská inkarnace bych si s něčím takovým neměla šanci poradit.
Celá ta věc prostě byla mimořádně děsivá i zázračná najednou.

Tak je jedině dobře, že to dopadlo dobře a že se podařilo porazit starou mimozemskou nadvládu této planety, která byla přímo propojená na ten vesmírný vir. Drakoniáni nejsou vesmírný vir, to jsou inteligentní entity, které si vedou svůj individuální spor se Stvořitelem, oni tyto energie temnoty a zla, tohoto vesmírného viru, pouze aktivně využívají a kde je temnota, tam jsou Drakoniáni. Drakoniány nelze porazit silou, ale pouze kosmologicky.
Neboli spirituálně, zkrátka být nad temnotou a mít dostatečné kosmologické oprávnění bránit nějaký celek před nimi, ovšem ten celek musí vykazovat dostatečnou úroveň, případně tam musí být příslib nadměrné ochrany pro budoucí zlepšení.
Což lidstvo jako celek nesplňuje, proto bude muset dojít k depopulaci, ovšem splňuje to planeta jako taková, GF jako taková a určitá část populace.
Jinak tu měli Drakoniáni právě skrze rozjeté zlo a zkaženou populaci dost velká kosmologická práva a nebýt toho zázračného procesu vedeného kosmickým vědomím Stvořitele, byla by to smrtící past i pro Galaktickou federaci.



U příspěvku:Ad zvěrstvo
Čtenář - 26.7. > Jak je možný, že se tomu jelenovi klepe hlava, ale neklepou se mu parohy? Jedině že by to byl věhlasnem jelen brněnský, co jezdí tamnim metrem a čte přitom egilovy pedofilárny
U příspěvku:Andělské utopické možnosti vývoje vztahu lidí a planety
Čtenář - 26.7. > Starý dobrý časy: Jula, egil, ýťa, zendrich a mírozem. Navěky!
U příspěvku:Ad zvěrstvo
Čtenář - 26.7. > Obávám se toho nejhoršího: tohle asi má bejt humor. Kristovoprdel!
U příspěvku:Manekýn ad.
Čtenář - 26.7. > Už je to tu zas, ble!
U příspěvku:RYBIČKO upravuji 2024
Čtenář - 26.7. > Vrátil se zendrich, jula mírozemuje - TOTEM JE VĚČNÝ! Sláva!
U příspěvku:RYBIČKO upravuji 2024
j.f.julian (Stálý) - 25.7. > anále, ty víš že nejsem šťoura, ale on to stejně někdo vytáhne...
Rybička nepluje, ale plove🤡mně to nevadí, nicméně, možná by to šlo změnit, co myslíš? Na přednes je ale 100% lep#í pluj, než PLOV😄🤠tak asi nic, jen si tak přemítám, když jsem seknul s chlastem🐼👍
U příspěvku:RYBIČKO upravuji 2024
j.f.julian (Stálý) - 25.7. > Jaroslavomír> ještě mě napadlo BOHUŇO HOUSKOVÁ, u uměla bys také vlo]it recitaci, aniž by byla na youtube? třeba jen z mobilu??? já bych doplnil některé své básně o mojí amatérskou recitaci!???
U příspěvku:RYBIČKO upravuji 2024
j.f.julian (Stálý) - 25.7. > RETRO> To nám Bohuna nepoví, to už jsem se jí ptal👿👿👿škoda🤕
U příspěvku:RYBIČKO upravuji 2024
j.f.julian (Stálý) - 25.7. > Už jsem dal dřív 5D, ale chválím novou verzi. Vidím žes vylepšil na mnoha místech metrum👍
Stejně to nechápu, zatímco nám to nefungovalo, tak lidé četli.
Já už 16000 a tys mě dotáhl už na rozdíl 200😛
U příspěvku:RYBIČKO upravuji 2024
RETRO (Občasný) - 25.7. > Jaroslavomír> jak to udělám, nemůžu na to přijít????
U příspěvku:RYBIČKO upravuji 2024
RETRO (Občasný) - 25.7. > v nový skupině jfj to boduje u ženskejch
U příspěvku:Vojín XY hlásí přílet
Zeanddrich E. (Stálý) - 25.7. >


.
U příspěvku:Čmelák a medvědí česnek
Zeanddrich E. (Stálý) - 25.7. >

... .

U příspěvku:Pod lampou...
Zeanddrich E. (Stálý) - 25.7. >

... .
U příspěvku:Vojín XY hlásí přílet
Zeanddrich E. (Stálý) - 25.7. >
Super foto


U příspěvku:Andělské utopické možnosti vývoje vztahu lidí a planety
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.7. >





Totem.cz zdá se zase funguje, tak jsem to tu přebalila. Diskuze s blbým žiďáckým anonymem o tom, jaký jsou židi svině, jsou kouzelné, ale nemusí to zabírat všechny komentáře.
Pokud bude ten blbý anonymní žiďák zase pokračovat, budu to tu muset přebalovat do zblbnutí.

Jinak tedy k textu – toto je stav, který prožívám, nebo jsem prožívala okolo letního slunovratu, zdá se, že planeta se skutečně přesouvá do jiných energií, celá se hlubinně čistí, je to zkrátka obrovský kosmický pulsující jev, kdy se neustále planeta čistí na své nejlepší možnosti, vyhání temnotu a obnovuje stará dávné vřídla, přístupy. Připadá mi, jako když se vše neustále noří hlouběji a hlouběji, jako když se vrstvy informačního pole civilizace obnovují a sílí, včetně těch pradávných.
Což je velice dobře, celý tento zázračný kosmický vývoj předznamenává nástup obrození a nového věku, že zkrátka doba temnoty doopravdy končí.

Ten obrázek má vyjadřovat jistou formu utopie, snažila jsem se do toho vložit světelné prožitky, kvality pole, zkrátka ty energie a obrazy, abych to nějak víc vyjasnila.

Celý ten vývoj je nanejvýše šťastný. Protože to celé neměla v ruce ani Galaktická federace, dokonce jsem zažila okamžiky, kdy to bylo velice nahnuté a zažila jsem pocit, že i GF je ohrozitelná, což je dost traumatický zážitek.
Ale já jsem jak jsem to pochopila, prožila vůbec nějaký extrém, protože toto rozhodně není standardní a je to jev, který je děsivý pro všechny – že jsem jako člověk viděla nahou realitu bez pozlátka a musela jsem řešit věci na mimozemské úrovni. I GF toto nerada vidí. V podstatě jsem spadla do nějaké kosmo díry, protože do mě NWO nabušilo všechny svoje techno možnosti a zázračně jsem se z toho dostala díky Stvořiteli. Ve všem byl vyšší plán, o kterém nevěděla ani GF.
Ta sem byla v podstatě vlákána jako do pasti. Celá věc vypadala lépe, než jak se nakonec ukázala realita, respektive to byl výsledek naschvál zavřených očí. Protože si GF nemohla dovolit definitivně přijít o tuto planetu, protože by to znamenalo otřes celou galaxií a ztrátu suverenity, museli do boje o tento svět jít. Pokud jsou moje vzpomínky pravda, jako na dobu před touto inkarnací, tak se mi sem ukrutně nechtělo, měla jsem strach a myslela jsem si, že už se nevrátíme, že tu zařvem.
Doopravdy to nevypadalo dobře, protože to zlo přesahovalo galaktické možnosti a to jsme věděli a řešení z vyšších polí bylo nevyřešené.
Plán GF selhal, celé se semlelo jinak. Nikdo neplánoval, že lidské bytosti budou vědomě operovat v nějakých miliardy let starých systémech. To se prostě tak stalo, celé to byla léčka na Galaktickou federaci, které hodlali podtrhnout nohy i tzv. spojenci a naopak, Stvořitel, jakožto vyšší kosmické vědomí mělo připravenu léčku na NWO i na zrádce GF.
Takže když to do mě napálili, tak si mě převzal Stvořitel a jako s postavičkou z velké show se mnou zařídil všechny ty dimenzionální záležitosti a GF se snažila vší silou a mocí a vědomostmi pomoci. Naštěstí vše dobře dopadlo a skutečně jako zázrakem se nám podařilo vyhrát.

Takže nyní je GF dostatečně silná, aby mohla skutečně dá se říci mít kontrolu nad tímto světem, je to zkrátka Stvořitelova vůle.
Toho zla je tu napráskáno X krát více, než kdo kdy původně čekal a člověk je strašidelný, je jak zombie. Je strašidelné se probrat do tak bestiální společnosti a šířit sem nějaké vědění by sem dobrovolně nikdo nešel. Je tu mnoho velice vědomě jednajících šmejdů, málo vědomě jednajících dobrých lidí a mezitím strašidelně tupé a nevyzpytatelné a satanisty ovladatelné stádo.
Nicméně, stavy planety se radikálně zlepšily oproti minulosti a světelný proces obrody nadále probíhá a GF získává dostatečnou kontrolu.
Protože tu je tak špatný stav, tak řešením může být ten záblesk a dále působení GF, kdy vymění struktury a složení tajných mocenských spolků ve spojení s mimozemskou nadvládou. To dřív dělali žiďáci a všeobecně černá šlechta, satanisti, ve spojení s Drakoniány a nyní když jsou tito velice oslabeni, by měli být nakonec definitivně vylikvidováni a nahrazeni lidmi, kteří dokážou jasně a zodpovědně spolupracovat s Galaktickou federací.
Lidi – jako to stádo – určitě nedostanou vládu do svých rukou, to je utopie a nesmysl, protože na to prostě nemají.

To jsou dvě možnosti – záblesk shora, který vše rychle vyřeší a postupná práce zevnitř tichou změnou mocenských struktur.

Západ se rozpadne zdá se, nevidím pro západ žádné východisko, než že se stane bizarně multikulti okrajovou částí světa, kde vládne úpadek a chaos a pak je asi zničí přírodní katastrofy. To je výsledek toho, že je dlouho ovládalo NWO a to je poraženo.
Naštěstí se stal velký zázrak s planetou i lidstvem a podařilo se vylikvidovat ten vesmírný vir a Galaktická federace vyvázla z pasti, kterou by bez zázraku nezvládla. Myslím si, že šokující duchovní nízkost lidstva a jeho nenávist ke spiritualitě je skutečně velkou fackou.
Ale jak říkám, i když je tento svět plný čertíčků, tupých debilů fascinovaných chytrými hodinkami a dalšími technokratickými sračkami, všeobecně pokleslých lidí a nacistických chladných infiltrací, přesto je vyšší kosmická vůle Stvořitele taková, že se tento svět obrodí.



U příspěvku:Andělské utopické možnosti vývoje vztahu lidí a planety
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.7. >





Od nejstarší
Poznámky k tomuto příspěvku

PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.7. >




V textu jsem napsala, že v této „hnusné misandrické“ společnosti to mají dušinky těžké, ale správně mělo být „misantropické“, což je označení, které směšuje misandrii, nenávist k mužům a misogynii, nenávist k ženám, do obecné nenávisti k lidem. Misantrop nenávidí lidi.
Tato společnost je vyšinutá ve všech možných ohledech, je misandrická i misogynní zároveň, obecně vládne neúcta k člověku a všemu přírodnímu.
Největší nerovnováha je v technicismu a bezohledném nasunování kyborgizace. Zkrátka NWO, ten podivný kyborg hnus táhnoucí se pod značkou „západní demokracie“ nebyla zdaleka jenom nějaká arogance Američky, šlo o dlouhodobě pečlivě plánovaný proces vedený ze strany pekelných eminencí, rasy Drakoniánů. Byla zneužita nábožnost a naivita a neznalost a degenerace zapomnění lidské rasy, aby se pěkně navezlo do tohoto nechutného kyborg průšvihu se zneužitou nacisty používanou vědou. Pěkně zaživa jim do toho šlape Galaktická federace a zároveň se dějí s planetou nějaké dimenzionální změny a lidi se musí probrat z mrákot do nových požadavků.

Doopravdy je lepší asi vzdát tendence tomu plně porozumět. Vím, že je to jako držet pět psů ve vaně. To nejde, pořad něco vyskakuje, zkrátka lidský mozek nemá kapacitu plnohodnotně pochopit všechny okolnosti současného světa.
Jde to přes vize, mystéria zkrátka přes mystické a ezoterické metody.
Mystérium je čistě přírodní záležitost, jde o stavy ducha, pochopení. Jestli třeba existuje technologie od Galaktické federace s dimenzionálními schopnostmi, má svoje mystérium, kvalitu ducha, která je nutná k její aktivaci. To nejde ovládat technicky, nějak na tlačítko, to se aktivuje, až když duch dosáhne určitých hodnot, ale těch musí dosáhnout přirozenou cestou skrze živou planetu, sebe a živý kosmos.

My tady máme nějaká HAARP zařízení, lamače vln, pulsy, mikrovlnné akvárko, ale přesto existují v této planetě technologická a přírodní zařízení a instituce, které dokážou zavolat energie a vlny z kosmu, kde je z celého technoteroru mravenec, který byl zašlápnut něčím gigantickým.
Časoprostor je mnohem víc závislý na duchovních zákonech, než si tato pitomá technokratická společnost myslí.




čtenář Mirka - 22.7. > Není to ta paní, co založila salon masáže Praha a teď píše i o duchovnu?

Čtenář - 22.7. > jak se jmenoval sandokanův bratr?

Čtenář - 22.7. > nikdo tu neví co je zač - fantomas aspoň přiznal že je teplej....

Čtenář - 23.7. > \sandokanův bratr se jmenoval Sambiliong. A proto to všechno.

čtenář jfj - 23.7. > ahoj, už se ozval Mirek, admin, majitel, nebo jak si říká? Japato že vám to fachčí a mně ne?
Jsou tu ještě jiní, kteří psali že jim to také nefunguje, nebo se něco změnilo? díky julián

Čtenář - 23.7. > porad nefunguju jfj

Čtenář - 23.7. > nikdo tu neví co je zač - fantomas aspoň přiznal že je teplej....

Čtenář - 23.7. > jak se jmenoval sandokanův bratr?

čtenář jfj - 23.7. > ahoj, už se ozval Mirek, admin, majitel, nebo jak si říká? Japato že vám to fachčí a mně ne?
Jsou tu ještě jiní, kteří psali že jim to také nefunguje, nebo se něco změnilo? díky julián

Čtenář - 23.7. > nikdo tu neví co je zač - fantomas aspoň přiznal že je teplej....

čtenář jfj - 23.7. > ahoj, už se ozval Mirek, admin, majitel, nebo jak si říká? Japato že vám to fachčí a mně ne?
Jsou tu ještě jiní, kteří psali že jim to také nefunguje, nebo se něco změnilo? díky julián

čtenář jfj - 23.7. > ahoj, už se ozval Mirek, admin, majitel, nebo jak si říká? Japato že vám to fachčí a mně ne?
Jsou tu ještě jiní, kteří psali že jim to také nefunguje, nebo se něco změnilo? díky julián

čtenář jfj - 23.7. > ahoj, už se ozval Mirek, admin, majitel, nebo jak si říká? Japato že vám to fachčí a mně ne?
Jsou tu ještě jiní, kteří psali že jim to také nefunguje, nebo se něco změnilo? díky julián

čtenář jfj - 23.7. > ahoj, už se ozval Mirek, admin, majitel, nebo jak si říká? Japato že vám to fachčí a mně ne?
Jsou tu ještě jiní, kteří psali že jim to také nefunguje, nebo se něco změnilo? díky julián

čtenář jfj - 23.7. > ahoj, už se ozval Mirek, admin, majitel, nebo jak si říká? Japato že vám to fachčí a mně ne?
Jsou tu ještě jiní, kteří psali že jim to také nefunguje, nebo se něco změnilo? díky julián

čtenář jfj - 23.7. > ahoj, už se ozval Mirek, admin, majitel, nebo jak si říká? Japato že vám to fachčí a mně ne?
Jsou tu ještě jiní, kteří psali že jim to také nefunguje, nebo se něco změnilo? díky julián

čtenář Evik - 22.7. > Tím "andelske" se mysli duchovni nebo religiozni andele? Cetla jsem, ze andelska cisla nejsou skutecna..

čtenář leoš letos - 22.7. > čtenář> kontrolní otázky jsou dvě: jak se jmenoval sandokanův bratr? jak se jmenovala sandokanovo děvče?

čtenář PřilítliMimozemšťani - 23.7. > čtenář> Mirko Eviku Bohuňo, ne nejsem ta paní z Prahy a co se týká otázky, jak myslím ty anděly, tak dle toho dělení asi tedy duchovně.
Já to myslím hlavně tak, že existuje vyšší forma civilizace a společnosti, což je Galaktická federace a to jsou ti, které lidi nazývali "anděly". Protože nebyli od hnoje, uměli se chovat, měli čím lítat a netrpěli nervovou chorobou, jako 99% lidstva. Proto jim lidi začali říkat andělé.

Religiozně to určitě nemyslím, protože nejsem religiozní a v křesťanském systému andělů se vůbec neorientuji. Taktéž jsem nikdy neviděla andělská čísla a ani nevím, o co má jít.

V duchovním světě je anděl kdokoliv v lidském systému vývoje a identity hierarchicky nad námi, kdo je duchovně vyvinutější, je v podstatě anděl.



Čtenář - 24.7. > čtenář> BOHUŇA, JAK JINAK TY TRUBKO

Čtenář - 24.7. > čtenář> BOHUŇA, JAK JINAK TY TRUBKO

Čtenář - 24.7. > čtenář> BOHUŇA, JAK JINAK TY TRUBKO

Čtenář - 24.7. > čtenář> BOHUŇA, JAK JINAK TY TRUBKO

čtenář jfj - 23.7. > ahoj, už se ozval Mirek, admin, majitel, nebo jak si říká? Japato že vám to fachčí a mně ne?
Jsou tu ještě jiní, kteří psali že jim to také nefunguje, nebo se něco změnilo? díky julián

čtenář PřilítliMimozemšťani - 23.7. > čtenář> Chvíli to fungovalo, ale teď už zase ne. Fungovalo to jeden den a to 21. 7. a teď už to zase dělá to stejné, když se přihlásíš, tak se nikam nedostaneš. Tak nevím, vypadalo to nadějně.

čtenář jfj - 24.7. > čtenář> mně to nefunguje vůbec, jinak Sandokanův brácha byl Bohuňák, a měli spolu 3 děti-PRDELNÍK-TRDELNÍK a BOHUDÍK.
ahoj, už nepiju, ale asi začnu, j

čtenář julián - 25.7. > židi sou svině, přesně, přesně tak!

Čtenář - 23.7. > TOTEM JE NADĚJE. NA TVORBU, UMĚNÍ, NA LEPŠÍ ZÍTŘKY, NA VŠECHNO. ALE VY NEUMÍTE ANI CHVÍLI POČKAT. DUŠAN UŽ SE V TOM ŠŤOURÁ TÝDEN, ALE TAKOVÁ ZÁVADA, TAKOVÁ ZÁVADA NENÍ JEN TAK NĚCO. TO SE MUSÍ SPRAVIT DŮSLEDNĚ. ALE VY NÉÉ, HNED TO CHCI MÍT HOTOVO HNED. TRPĚLIVOST DĚTI, VŠE SE V DOBRÉ OBRÁTÍ. AŽ ZÍTRA, NEBO TAK NĚJAK. DRŽETE (HUBU)!

Čtenář - 23.7. > Ach, to je ale povedený obrázek. Té paní skutečně kouká z očí, jak bytostně nenávidí ty svině židovský.

PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.7. > čtenář>



Pokud totem.cz jednou začne spolehlivě fungovat, tak to tu jednou přebalím...
To je ale krásných příspěvků a komentářů, jéje.
Svině židovský.

Vzhledem k trapnému kvičení o mém antisemitismu bych shrnula svoji tezi k žiďáctví.

Jehova byl zlý drakoniánský bůh, jehož inkarnace byl třeba Mengele. Byla to stará mafiánská svině z naší galaxie. Díky GF a vyšším silám byl skolen v r. 2019, kdy se skrze pobaltské nacistické základny pokusil odletět z planety na Mars ve starém nacistickém vehiklu.
Od té doby jsem ho neviděla a neslyšela. Buď hho popravili, nebo odvezli k vesmírnému soudu.
Tím končí jeho dlouhá éra, kterou započal černokněžnickým převratem v Egyptě, kdy jakási banda cosi ukradla a 40 let bloudila po poušti a měnila se na technokratické satanisty a to v situaci, kdy smělý uprchlík tuto malou vzdálenost přeběhne za týden, maximálně dva až tři.

Takže co tam 40 let dělali? Běhali kolem divné mašinky a nechali se zastrašovat divnou obludou.
Když jejich genom pořádně zdegeneroval, začala se ukazovat Jehovova taktika. Zabíjet proroky, viz. Ježíš Kristus.
Když ve 2. století tuto divnou societu rozehnali Římani, nebo tak nějak, rozprchli se do světa, pak se do toho přifařili stepní a blízkovýchodní satanisti a od té doby jede systém - žiďácký satanismus vyvolá pogrom, který se pak dlouho a pietně oplakává a tato rituální oběť slouží k novému kolu téhož.

Je v tom maglajs a do nového věku to nepatří.
Galaktická federace ruší žiďáctví.
Tzn. kdo je rozený žid a je normální a nevyznává chtonické úchylárny, jde dál a nikoho to až tak nezajímá.
Zbytek zdechne. Časem, událostmi, nemocemi, změnami ideologických poměrů, ... žiďáctví se zkrátka stane zastaralé a nemoderní.
Nechystá se etnická čistka a nesouhlasím s rasovou genocidou podle židovského genetického klíče, tzn. s novým dementním pogromem, jakožto rituální oběťinou sloužící NWO.
Taktéž mi ani trochu nejsou sympatičtí sionisté a jejich na rituální křivdě a obětině postavený stát Izrael.

Jehova je mrtvý, nebo ve vězení, Lucifer nepřiletí, vyhrála GF a nasrat satanistickému žiďáctví.

Kňů kňů žiďáček.





PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.7. > PřilítliMimozemšťani>



Mně to už s žiďákama a antisemitismem přijde už takový trapný ... prostě je to už rozklíčovaná záležitost. To můžou dojemně kvičet a kopat, ledacos se jim nevede, teď ten Trump, prý ledaskdo po tom nevydařeném atentátu spáchal sebevraždu ... inu i v poli se ulevilo.
Jak ví bulvární svině a kdekdo, je třeba si dávat pozor na formulace. Takže jestli chce zase nějaký pan doktor dělat antisemitské soudy, hodně štěstí.
Nene, já nemůžu za to, že Jehova byl Mengele, jen ať se svatoušci rozkoukají.

Stejně se vše nyní svírá v principu Jednoty. Kupř. Bůh a Satan a jejich jednota. Jede to ve dvou verzích zároveň - v té hodné verzi od GF i ve zlé satanistické verzi od NWO.

Zlá satanistická verze od NWO je o tom, že svatý stolec, papá, papež má sem tam divné satanské vejšlepchty, nosí si roucho s divnými mimozemskými motivy a všeobecně se podle notiček Vatikánu připravuje na velké odhalení. Kdy by se ukázalo, že Bůh - Jehova - je vlastně i Lucifer, zkrátka že je to zlá mimozemská entita, která vyžaduje lidské oběti a zastrašuje člověka z pozice moci a jasně zdůrazňuje svoji nadvládu.
Tzn. došlo by k perveznímu a zvrhlému propojení Boha a Satana - dobra a zla, veškeré pojetí sakrálních hodnot, posvátnosti a spirituality by se rozemlelo na sračky v děsivém satanistickém převratu.

No, jenže GF zahnala Drakoniány a už jen vaří chazarské žiďáky a podobnou satanistickou verbež ve vlastní šťávě, tak se děje zároveň i osvětlování situace a příchod poznání a nových náhledů, takže se ukazuje propojení Boha a Satana a jejich jednoty skrze zlepšené chápání kosmologie.

Jak jsem již mnohokráte psala, pro mě Satan není zlo, ale kosmický princip, je to stráž černé díry, kosmického fyzikálního i spirituálního úkazu, který slouží k odvádění bordelu z daného celku, kam dosahá a zároveň ke zničení a transformaci.
Když Bůh jakožto síla Lásky, světelných sil, je opačný princip a se Satanem tvoří jednotu, rozvíjí dynamiku jakéhokoliv celku.
Plus a mínus. Duální principy, kde jsem viděla a zažila, že Satan a Bůh jsou jednotný duch, tzn. Satan jako černý mínus má totožnou kvalitu jako Bůh bílý plus. Jde o stejnou bytost ve dvou pólech.
Je to v podstatě fyzika.

Takže pointa je že Bůh je Satan a Satan je Bůh. K tomuto principu se vše uzavírá, satanisti mají svoji verzi.
Protože je to kosmologická realita a my máme mytologii překroucenou tak, aby byl Satan chápán jako odpůrce Stvořitele, tak to může vypadat i kapku děsivě.

Co se týká kyborg zločinu z jiného vesmíru, vesmírného viru, satanistického jevu, který řídili Drakoniáni v neprospěch lidstva a planety, který zastupuje pozici "Satana", ač je to tak nesprávně, tak toto zlo bylo poraženo během kosmické čistky.
To je doopravdy zlo a není to archetyp, archetyp je Nicota, což je stav ke kterému působení tohoto vesmírného viru vede.
Není to ale stejná veličina jako Satan a je to postradatelné, škodlivé a určené ke zničení, protože to ve vesmíru působí jako nemoc, je to odpůrce Stvořitele, porušuje to jeho dílo.

Takže tak, mě k soudu nikdo nepovede. Jednak to všechno přečíst by znamenalo přepis mozku žalobce a jednak jak se hádat o tom, jestli je ten Jehova doopravdy vesmírná kurva, nebo ne?

Zatím to jednoznačně vypadá tak, že žiďáci milují všechno obráceně a nenávidí spiritualitu a zdravý rozum. No proč asi, že.



Čtenář - 25.7. > PřilítliMimozemšťani> židi sou svině, přesně tak!

PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.7. > čtenář>

Jsou no, ve skutečnosti mnohem větší, než jak je v limitech lidského chápání povoleno.
Jejich bůh byla odporná sikkarská svině, oni sami vznikli pro zavádění nejhoršího zla, když to zlo dělají, dokonce si vymínili v zákonech speciální ochranu, antisemitismus, takže nejhorší svině jsou zároveň chráněny jako chudinky.

No jo no, takto se vyrábějí antisemiti.

Nejdřív sereš děti dlouhé roky ve škole omíláním debilit o jednom jediném tématu - o holokaustu, pak zjebeš a zničíš kulturu nasazenými žiďáky, pak zavedeš žiďácké troly do veřejného prostoru, aby ničili všechny proroky a tak vznikne vlna antisemitismu.
Přidáš západní Evropu a jejich multi kulti ... no a v západní Evropě je pro žiďáčky ouha. Proto prý táhnou na Ukrajinu.
Proč by ta stará chazarská díra měla být slovanská, když se tam můžou roztahovat židi co?

A pak jak jako vzniká ten antisemitismus, co?

Co, mě je to jedno.
Buď tady uhnijeme v té hnusné židovské kyborg zločinnosti a nemáme budoucnost a nebo přijde nějaká velká obroda a ozdravení a pak půjde do prdele všechno zlo minulého věku včetně žiďáků.



PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.7. > PřilítliMimozemšťani>




Dost mě ničí tvrzení, že jsme kultura založená na "židovské tradici", resp. na "židokřesťanství".
Ale asi fakt jsme.
Protože všechny ty pokřivené prolhané struktury, které dnes obsedají cokoliv, od parlamentu po divadla, jsou režimní sprosté pronacistické a prožidovské držky v pruhovaných tricích, s ostrými rypáky, s image městského šálečkoidního židoksindla.
Prostě bouhužel, všude jsou židi, vládnou židi. Všechno prorežimní kurvy s ukro vlaječkou. Kdyby se jim udělal profil, tak se určitě zjistí, že jsou to židi, nebo položidi, nebo nacisti, nebo aspoň křesťani. Určitě mezi nimi nejsou žádní ezo a slovani.
Jenže na světě nejsou jenom židi a to si tyto struktury neuvědomují.
No až jednou nebudou, ta mě chybět doopravdy nezačnou.
Měli zmizet už ve 2. století.

Zlo má prostě svoje jméno - židonacismus. Už dávno se to logicky nevylučuje. Zlo se moc hezky spojuje a spolupracuje, pětikolka, nacisti a žiďáci, těm to jde ....



PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.7. > PřilítliMimozemšťani>



Nehledě na to, že jsem ještě nikdy neviděla žádný úkaz, kdy by se jakýkoliv žid postavil čelem ke ksindlovství jeho předků a pochroumanosti žiďáků obecně a čelil argumentům. Byl ochotný rozebrat svoji hnusnou rasu až na dno.
Ne, nic takového se neděje.
Takoví židi nejsou. Pokládají otázky, odpovídají otázkami, zločin jede, antisemitismus jede, pogrom jede, oslintávání pomníků jede....

Je mi z nich zle, nesnáším je a jejich demence mě vytáčí i jejich zasraný kňučení kolem antisemitismu.
Kdyby bylo na mě, Izrael neexistuje, prostě bych to nedovolila.



PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.7. > PřilítliMimozemšťani>


V tomhle jsem fakt normální džihád, fakt že jo.
Tak vzhledem k tomu, že západní vycapená koloniální "kultura" končí a že muslimové budou v Evropě znamenat čím dál víc, tak aspoň v něčem si rozumíme.

Na židy se vaří voda, ono toho jejich pokrytectví bylo už fakt příliš moc. Arabové asi tolik lží do ksichtu taky nevydrží.
Je známé, že se krásně spojuje Islám a levice. V Evropě se to děje určitě. Obojí jsou antisemitské.
Takže židy už nenávidí všichni - už i levičáky si znepřátelili kvůli Palestině.
No jo no, když ony tam ty zvěrstva fakt jako nedělají jenom ty teroristi z Hammásu. Ale ve velkém i ti moc hodní Izraelci že.

Na blití, mega pokrytectví.
Ale ať si žiďácká média v ČR lžou.
Přijde pogrom a možná budou muset žiďáci opustit celou Evropu, arabové je na západě nebudou tolerovat a my, ač taky pouzí hloupoučký goyim z východu, to tu budeme všechno mít?
No nevím.

Chtělo by to záblesk, ať to ty prolhaný nacistický a žiďácký a další svině konečně vylikviduje a tento svět zůstane bez ohavné infiltrace ze zlých ras.



PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.7. > PřilítliMimozemšťani>


Žiďáctví je únavný a k jejich zločinu vede víc cest, než do Říma. Je to venku, na talíři, je to vidět.
Ale nic se neděje, protože oni jako ohavná infiltrace mlčí, lžou a dál tupě dělají zločin, podporovaní širokými masami tupých bezvěrců, kteří o spiritualitu nikdy neškrtli.
Situace je závažná a bude se muset řešit uměle, neboť jsme v situaci, kdy aktivací odboje proti NWO došlo k velkým posunům a kosmologické čistce a velkému zázraku, ale je to záležitost menšiny a těch, kteří mají normální lidskou duši a cítění, kterých je minimum.

Je únavné se pořád dohadovat o záležitostech s "lidmi", kteří nejsou lidi a vše mají postavené obráceně.
Místo ducha chtějí kyborgizaci, protože jsou tupá dementní hovada se zaostalým a zanedbaným duchovním vývojem, takže jakékoliv metafyzické schopnosti jsou mimo jejich spektrum možností.
Ale chtějí to prasata taky.

Místo zla vnímají dobro a tam kde je dobro, tam vidí zlo. Zločin považují za humanitu a humanitu za zločin.
Nějak se proti těm ksindlům zakročit musí.
Nejsou to lidi, je to zločinná infiltrace, která přišla do lidské rasy skrze její zničené DNA, kdy už má genom čertíčka a likvidačního hovada.

Kdyby tato planeta nebyla cenná, tak by tady GF vůbec nezasahovala, takový odpad se nechává v izolaci vlastnímu osudu. Ale nesmí obývat cennou planetu s bohatou biodiverzitou.



čtenář julián - 25.7. > PřilítliMimozemšťani> židi sou svině, přesně, přesně tak!

PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.7. > čtenář>

Jsou no, stará zpráchnivělá galaktická mafie škodící lidské rase, jak stará a známá věc.
Jen my v ČR to tak milískujeme, že je z toho hanba.
Ovšem pojem "český", "češství" ztratil význam. Za Fialovy vlády se z toho pojmu stala nacistická sračka. Takže tady v této krásné zemi obývané odporným nacistickým národem je ta zpráchnivělá škodlivá galaktická mafie tuze vyznávaná.



Čtenář - 25.7. > PřilítliMimozemšťani> Přes ně tak! A bílá paní na tvém obrázku je zhmotněním všech dobrých duší neprávem odsouzených dozorkyň z vyhlazovcích táborů na tyhle židy, cikány a podobný belgičany. Přesně tak!

PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.7. > čtenář> Jojo, jak se malá chazarská svině snaží všechno otočit vzhůru nohama ... fuj mrdko satanistická.


U příspěvku:Andělské utopické možnosti vývoje vztahu lidí a planety
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.7. > čtenář> Jojo, jak se malá chazarská svině snaží všechno otočit vzhůru nohama ... fuj mrdko satanistická.
U příspěvku:Andělské utopické možnosti vývoje vztahu lidí a planety
Čtenář - 25.7. > PřilítliMimozemšťani> Přes ně tak! A bílá paní na tvém obrázku je zhmotněním všech dobrých duší neprávem odsouzených dozorkyň z vyhlazovcích táborů na tyhle židy, cikány a podobný belgičany. Přesně tak!
U příspěvku:Andělské utopické možnosti vývoje vztahu lidí a planety
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.7. > čtenář> 

Jsou no, stará zpráchnivělá galaktická mafie škodící lidské rase, jak stará a známá věc.
Jen my v ČR to tak milískujeme, že je z toho hanba.
Ovšem pojem "český", "češství" ztratil význam. Za Fialovy vlády se z toho pojmu stala nacistická sračka. Takže tady v této krásné zemi obývané odporným nacistickým národem je ta zpráchnivělá škodlivá galaktická mafie tuze vyznávaná.

U příspěvku:Andělské utopické možnosti vývoje vztahu lidí a planety
Čtenář - 25.7. > PřilítliMimozemšťani>  židi sou svině, přesně, přesně tak!
U příspěvku:Andělské utopické možnosti vývoje vztahu lidí a planety
Čtenář - 25.7. > židi sou svině, přesně, přesně tak!
U příspěvku:Andělské utopické možnosti vývoje vztahu lidí a planety
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.7. > PřilítliMimozemšťani> 


Žiďáctví je únavný a k jejich zločinu vede víc cest, než do Říma. Je to venku, na talíři, je to vidět.
Ale nic se neděje, protože oni jako ohavná infiltrace mlčí, lžou a dál tupě dělají zločin, podporovaní širokými masami tupých bezvěrců, kteří o spiritualitu nikdy neškrtli.
Situace je závažná a bude se muset řešit uměle, neboť jsme v situaci, kdy aktivací odboje proti NWO došlo k velkým posunům a kosmologické čistce a velkému zázraku, ale je to záležitost menšiny a těch, kteří mají normální lidskou duši a cítění, kterých je minimum.

Je únavné se pořád dohadovat o záležitostech s "lidmi", kteří nejsou lidi a vše mají postavené obráceně.
Místo ducha chtějí kyborgizaci, protože jsou tupá dementní hovada se zaostalým a zanedbaným duchovním vývojem, takže jakékoliv metafyzické schopnosti jsou mimo jejich spektrum možností.
Ale chtějí to prasata taky.

Místo zla vnímají dobro a tam kde je dobro, tam vidí zlo. Zločin považují za humanitu a humanitu za zločin.
Nějak se proti těm ksindlům zakročit musí.
Nejsou to lidi, je to zločinná infiltrace, která přišla do lidské rasy skrze její zničené DNA, kdy už má genom čertíčka a likvidačního hovada.

Kdyby tato planeta nebyla cenná, tak by tady GF vůbec nezasahovala, takový odpad se nechává v izolaci vlastnímu osudu. Ale nesmí obývat cennou planetu s bohatou biodiverzitou.

U příspěvku:Andělské utopické možnosti vývoje vztahu lidí a planety
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.7. > PřilítliMimozemšťani> 


V tomhle jsem fakt normální džihád, fakt že jo.
Tak vzhledem k tomu, že západní vycapená koloniální "kultura" končí a že muslimové budou v Evropě znamenat čím dál víc, tak aspoň v něčem si rozumíme.

Na židy se vaří voda, ono toho jejich pokrytectví bylo už fakt příliš moc. Arabové asi tolik lží do ksichtu taky nevydrží.
Je známé, že se krásně spojuje Islám a levice. V Evropě se to děje určitě. Obojí jsou antisemitské.
Takže židy už nenávidí všichni - už i levičáky si znepřátelili kvůli Palestině.
No jo no, když ony tam ty zvěrstva fakt jako nedělají jenom ty teroristi z Hammásu. Ale ve velkém i ti moc hodní Izraelci že.

Na blití, mega pokrytectví.
Ale ať si žiďácká média v ČR lžou.
Přijde pogrom a možná budou muset žiďáci opustit celou Evropu, arabové je na západě nebudou tolerovat a my, ač taky pouzí hloupoučký goyim z východu, to tu budeme všechno mít?
No nevím.

Chtělo by to záblesk, ať to ty prolhaný nacistický a žiďácký a další svině konečně vylikviduje a tento svět zůstane bez ohavné infiltrace ze zlých ras.

U příspěvku:Andělské utopické možnosti vývoje vztahu lidí a planety
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.7. > PřilítliMimozemšťani> 



Nehledě na to, že jsem ještě nikdy neviděla žádný úkaz, kdy by se jakýkoliv žid postavil čelem ke ksindlovství jeho předků a pochroumanosti žiďáků obecně a čelil argumentům. Byl ochotný rozebrat svoji hnusnou rasu až na dno.
Ne, nic takového se neděje.
Takoví židi nejsou. Pokládají otázky, odpovídají otázkami, zločin jede, antisemitismus jede, pogrom jede, oslintávání pomníků jede....

Je mi z nich zle, nesnáším je a jejich demence mě vytáčí i jejich zasraný kňučení kolem antisemitismu.
Kdyby bylo na mě, Izrael neexistuje, prostě bych to nedovolila.

U příspěvku:Andělské utopické možnosti vývoje vztahu lidí a planety
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.7. > PřilítliMimozemšťani> 




Dost mě ničí tvrzení, že jsme kultura založená na "židovské tradici", resp. na "židokřesťanství".
Ale asi fakt jsme.
Protože všechny ty pokřivené prolhané struktury, které dnes obsedají cokoliv, od parlamentu po divadla, jsou režimní sprosté pronacistické a prožidovské držky v pruhovaných tricích, s ostrými rypáky, s image městského šálečkoidního židoksindla.
Prostě bouhužel, všude jsou židi, vládnou židi. Všechno prorežimní kurvy s ukro vlaječkou. Kdyby se jim udělal profil, tak se určitě zjistí, že jsou to židi, nebo položidi, nebo nacisti, nebo aspoň křesťani. Určitě mezi nimi nejsou žádní ezo a slovani.
Jenže na světě nejsou jenom židi a to si tyto struktury neuvědomují.
No až jednou nebudou, ta mě chybět doopravdy nezačnou.
Měli zmizet už ve 2. století.

Zlo má prostě svoje jméno - židonacismus. Už dávno se to logicky nevylučuje. Zlo se moc hezky spojuje a spolupracuje, pětikolka, nacisti a žiďáci, těm to jde ....

 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter