Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 19.3.
Josef
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 

Sekce KULTURA je výběrem všech příspěvků týkajících se kultury ze sekce Váš prostor. Byla vytvořena pro snadnější navigaci a pro větší zviditelnění těchto příspěvků. Kdokoliv má možnost po přihlášení jednoduše vložit nový kulturní příspěvek (např. recenzi nebo upoutávku na zajímavou akci) a stát se tak jedním z autorů na Totemu. Budeme rádi, pokud nám pošlete jakékoliv připomínky a návrhy na vylepšení této sekce ZDE. Chcete-li se zapojit do práce v redakci, ozvěte se nám také.

 

Kulturní magazín Totem.cz spolupracuje s vydavatelstvím Fra. Určitě vás potěší seznam nově vydaných knížek, jehož pravidelně aktualizovanou verzi naleznete na stránkách Totemu - TADY.

 

 


 

 

 

Podpořte projekt Totem.czPodpořte projekt TOTEM.cz

Pokud se domníváte, že Totem má pro vás jistý význam nebo alespoň rádi trávíte čas na stránkách Totemu, nebo pokud máte zájem podílet se aktivněji na rozkvětu TOTEMu nebo podpořit některé jeho kulturní aktivity, chtěli bychom vás touto formou požádat o spolupráci...Více ZDE.

 

 
Publikované příspěvky v rubrikách
 
 Řadit podle:datapoznámekzobrazeníuloženídoporučeníbodůprůměru 
RubrikaDne AutorNázev příspěvkuPozná-
mek
Zobra-
zeno
Doporu-
čeno
Film:9.12.2014
Oplatka
Leviatan >>
Letos padesátiletý ruský režisér Andrej Zvjagincev je ve své zemi považován za jednoho z nejlepších tvůrců a následovníka samotného Andreje Tarkovského. Před jedenácti lety jej proslavil první snímek Návrat, který sklidil velký úspěch na festivalu v Benátkách. Také letos přichází Zvjagincev s novým filmem, který nese název Leviatan, a získal za něj v Cannes cenu za nejlepší scénář.
p1z3639×
Film:7.10.2014
Oplatka
Divoké historky >>
V českých kinech se argentinské filmy zpravidla neobjevují. Divoké historky režiséra Damiána Szifrona jsou tak velkou výjimkou – ale vzhledem k tomu, že se jedná o závěrečný film karlovarského filmového festivalu, který vzbudil velkou pozornost i v Cannes, a jehož producentem je slavný režisér Pedro Almodóvar, se dá čekat, že vzbudí pozornost návštěvníků. A tu si opravdu zaslouží, neboť se jedná o vskutku originální, vtipný a inteligentní snímek.
p2z4523×
Film:30.9.2013
Bly
film: "Franta a Jarin: rendez-vous" >>
Franta má smluvené rande s mladou, krásnou Kateřinou. Na schůzku je pečlivě připravený, dokonce má pro ni i hezké překvapení. Jenže skrývá i nemilé tajemství a čím dál více je Kateřině jasné, že tady něco není v pořádku. A pak přichází nečekaně Jarin a celé rande nabírá absolutně jiný spád.
z2560×
Film:10.11.2012
Martin
Prokletí Máje, rozhovor s Peterem Chmelou o jeho novém filmu  >>
z3399×
Film:9.3.2011
čaro
Film Králova řeč – to je inspirace skutečným příběhem anglického krále >>
p9z9622×
Film:21.11.2010
jafa
Krása chodí s trapností >>
Xavier Dolan. Věnováno Lei, ne Marianně
p17z15920×d1×
Film:6.2.2010
weitinger
Avatar >>
Zde kvalitu nehledejme.
p4z6665×
Film:13.1.2010
Oplatka
Kawasakiho růže >>
Jan Hřebejk a jeho scenárista Petr Jarchovský představili divákům na přelomu roku svůj jubilejlní, desátý společný film Kawasakiho růže. Přes exoticky znějící název řeší téma ryze české a současné – udavačství za minulého režimu a jeho následky.
p9z10733×
Film:19.12.2009
Tina
Coco Chanel >>
p1z4774×
Film:27.8.2009
Oplatka
Hodinu nevíš >>
Režisér Dan Svátek se ve svém novém filmu Hodinu nevíš rozhodl využít nedávného případu známého „heparinového vraha“ Petra Zelenky.
p3z7634×
Film:28.5.2009
Oplatka
Jménem krále >>
Plakáty na nový český film Jménem krále s Karlem Rodenem třímajícím meč a dalšími postavami v historických kostýmech nejdříve vzbuzují dojem, že půjde o novou pohádku. Při bližším pohledu začne být člověk trochu na pochybách, jestli se spíše nejedná o dnes tak populární žánr fantasy. Nakonec ale zjistí, že jde ještě o něco jiného: historickou detektivku.
z4147×
Film:26.1.2009
Oplatka
Výměna >>
Posledním filmem režiséra Clinta Eastwooda je Výměna, téměř neuvěřitelné drama jedné ženy z Los Angeles roku 1928, natočené podle případu náhodně nalezeného ve starých archivech.
p6z9295×
Film:26.8.2008
viktoria
The Dark Knight /2008/ >>
p2z6253×
Film:18.7.2008
Martin
Letní filmová škola v Uherském Hradišti >>
25. července až 3. srpna 2008
p1z11963×
Film:15.6.2008
Oplatka
U mě dobrý >>
Režisér Jan Hřebejk se po několika „vážněji“ míněných snímcích vrátil ke knihám Petra Šabacha, a natočil další ze svých humorných ohlédnutí do let minulých.
p9z14117×
Film:25.5.2008
Pidi
Trempové >>
krátký amatérský film
z4997×
Film:4.5.2008
viktoria
Into the Wild (2007) >>
p7z10849×
Film:10.4.2008
Oplatka
Václav >>
Na začátku stál nápad natočit sérii televizních příběhů, inspirovaných osudy lidi, jimž byla z různých důvodů v posledních letech udělena prezidentská milost. Téma se ale ukázalo být natolik silným, že nakonec přešlo na plátna kin.
p6z10491×
Film:1.4.2008
viktoria
Kto sa bojí, nech NEostáva doma >>
Trailer review
p3z10172×
Film:23.3.2008
viktoria
VENKOVSKÝ UČITEL (2008) >>
Ak túžite vidieť kvalitný ľudský príbeh v nádhernom poetickom balení, vrelo odporúčam nový filmársky počin režiséra Bohdana Slámy Venkovský učitel.
p2z7830×d1×
Film:2.3.2008
viktoria
THE KARATE KID (1984) >>
Daniel Larusso, you´re the best!
p2z17715×
Film:28.2.2008
Oplatka
Láska za časů cholery >>
Kolumbijský spisovatel Gabriel García Márquez dlouho váhal, zda prodat práva na zfilmování svého slavného románu Láska za časů cholery. Více než dvacet let po sepsání byla kniha nakonce přece jen zfilmována britským režisérem Mikem Newellem. Výsledek je bohužel dosti rozpačitý
p13z16147×
Film:28.2.2008
viktoria
SOMMAREN MED MONIKA - Ingmar Bergman (1953) >>
p7z12842×d1×
Film:9.1.2008
Oplatka
Chyťte doktora >>
V nové komedii Martina Dolenského vidíme několik možností, jak může vypadat jeden a tentýž den člověka, kterému se ráno obrátil život vzhůru nohama. Záleží jen na tom, kterému řešení dá přednost, aby šly věci úplně jinak.
p4z9201×
Film:3.12.2007
Oplatka
Tajnosti >>
Upozornění na film, který už je dnes na DVD, ale určitě stojí za pozornost.
p12z16776×
Film:29.11.2007
Martin
Autorské čtení povídek v Jindřišské věži, výprava do Himalájí >>
p1z9158×
Film:26.11.2007
Oplatka
Gympl >>
Režisér Tomáš Vorel, kdysi populární zásluhou divadla Sklep, se v posledních letech připomněl Cestou z města a zejména Skřítkem, velice vydařenou „němou groteskou“. Nyní přichází z novinkou nazvanou Gympl, na jejímž scénáři spolupracovali bývalý učitel Tomáš Houška a tvůrce graffiti Pavel Nosek.
p19z24247×
Film:19.11.2007
Oplatka
Medvídek >>
Režisér Jan Hřebejk přichází v posledních letech téměř každý rok s novým filmem. Po loňské Krásce v nesnázích, laděné poněkud vážněji, se ve filmu Medvídek vrací k příběhu s humorným nádechem, který ale neztrácí kontakt s realitou.
p9z13727×
Film:12.11.2007
Oplatka
Ten večer >>
Příběhů, kdy umírající člověk bilancuje svůj život za přítomnosti rodiny, která díky němu pochopí leccos o sobě, známe z plátna mnoho. Jedním z posledních je americký snímek Ten večer, natočený Lajosem Koltaiem, původně maďarským kameramanem.
p6z10625×
Film:10.10.2007
Oplatka
Fast Food Nation >>
Některé filmy ze zámoří opěvují spokojenou americkou společnost. Jiné se dívají na její méně příjemné stránky. Mezi ty, které kritizují s nadhledem i trochou humoru, patří Fast Food Nation režiséra Richarda Linklatera.
p3z8107×
 
Další příspěvky
 starší >>> 

     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter