Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:shopping shit
Cavalera (Občasný) - 24.12.2002 > -
U příspěvku:Led na potoce IV
Cavalera (Občasný) - 22.12.2002 > pěkný ..
U příspěvku:Zaujetí
Cavalera (Občasný) - 14.12.2002 > jo:-)
U příspěvku:Zaujetí
Cavalera (Občasný) - 14.12.2002 > je já dal 5 protože jsem jdu z photoposatu a tam je hodnocení obráceně .. snad se to opraví na 1:-)
U příspěvku:Zaujetí
Cavalera (Občasný) - 14.12.2002 > ......
U příspěvku:Včera před půlnocí,Miniatury
Cavalera (Občasný) - 13.12.2002 > Protože není jiná možnost, jak Ti to poslat, tak to dělám takhle, protože mi nefungují zprávy ...

No to je pěkný a co s rozhovorem se mnou zamýšlíš? .. předpokládám, že nejsi zase až tak zvědavý, na mé dojmy:-)) ... beru to jako možnost řádně se ztrapnit a do toho jdu:-)))

1. ... osobní návštěvy nepřijímám, takže jižní čechy musí postačit:-)

2. .. na totem jsem se dostal, tak, že na něj kdysi dávno všichni na písmáku nadávali a vedli diskuze o tom, kdo přišel a kdo ne na písmoně z totemu:-) .. no a to by bylo, aby mi zvědavost nedala se na ten zázrak všemi zavrhovaný podívat ..

3. Spolupráci obou serverů? .. proč ne a co by jí bránilo? No mohlo by jí snad bránit něco jiného než lidé? .. myslím, že ne ...

4. v podstatě fotím něco málo přes rok .. věci starší byly věci náhodně vybrané z fotek z dovolených ... ale focení pro focení je ten jeden rok

5. myslím, že mám oblíbené spíše zahraniční a to si teď nevzpomenu na jména:-) .. z českých si vzpomenu leda tak na Ziku a Sejkota:-)

6. to nevím .. asi jestli se mi líbí, nebo ne:-) .. zbytek jsou stejně z větší části jen keci:-))

7. akty? asi proto, že jsem perverzní fotograf, jak mě nazval lindgren:-))

8. chybí/přebytek? .. já nevím ... akorát přebytek mám bordelu ve věcech:-))

9. tak třeba egypt, nebo třebas Die Toten Hosen:-)

10. K vánocům bych si přál jaro:-)

11. myslím, že tramvají jsem nikdy v životě nejel a metrem naposled v Egyptě ... čili zřejmě jezdím raději metrem. Ale nejde to tak říct, protože v Egyptě nejsou tramvaje a třeba kdyby tam byly, tak bych jel raději tramvají nebo metrem:-)) No a pokud by ses chtěl zeptat na prahu .. tak prahu beru věšinou autem po obchvatu :-))

Cava
U příspěvku:MOst přes řeku
Cavalera (Občasný) - 12.12.2002 > asi jo:-)
U příspěvku:Romantická
Cavalera (Občasný) - 12.12.2002 > .. no dobře:- )
U příspěvku:Puškin a cikán
Cavalera (Občasný) - 12.12.2002 > tak tak .. když už to blbě vyfotíme, tak tomu pomůžeme ořezem .... viz. výše
U příspěvku:Emka II.
Cavalera (Občasný) - 12.12.2002 > *
U příspěvku:graz 02
Cavalera (Občasný) - 12.12.2002 > * až na tu kvalitu exportu:-)
U příspěvku:Ledové květy
Cavalera (Občasný) - 12.12.2002 > *
U příspěvku:*A*N*T*I*N*A*T*O*
Cavalera (Občasný) - 11.12.2002 > svým způsobem zajímavé :-) ...
U příspěvku:Emka
Cavalera (Občasný) - 11.12.2002 > *
U příspěvku:vypinac
Cavalera (Občasný) - 11.12.2002 > .... tak se snaž měřit světlo :-) ... uvidíš ty rozdíly a možnosti jen v téhle nepatrné věci:-) .. nevím co máš za foťák .. ale jestli tam máš tlačítko SPOT, tak ho používěj ... normálně foťák sám od sebe dělá poměr mezi clonou a závěrkou na základě průměru z celého snímku .. spotem vybereš oblast (/obvykle střed hledáčku) kde na měříš konkrétní světlo z oblasti, kterou potřebuješ aby měla správně změřenou expozici .. (jednoduše a možná blbě řečeno:-) ... no a pak pokud máš ještě foťák kde si můžeš vybírat body, který mi ostříš tak u nich nápodobně ... ..
U příspěvku:Cheopsova a Chefreova pyramida
Cavalera (Občasný) - 10.12.2002 > .... já jen říkám, že skutečnost, že jsi v Egyptě mraky nezažila, neznamená, že tam nejsou a že v okolí Káhiry nejsou dokonce poměrně častým úkazem ... a myslím, že jsem natolik soudný, abych rozeznal mraky od smogu .. toť vše:-)
U příspěvku:Cheopsova a Chefreova pyramida
Cavalera (Občasný) - 10.12.2002 > nesedí mi kompozice ... vpravo je moc hluchého místa a silnice by měla být také více dole a vpravo .. dle mne.-) ... to LIAN: ... Asi nejsi v Egyptě moc často, nebo nad Káhirou to není zase nic tak neobvyklého, že se táhnou mraky:-) ... ikdyž samozřejmě nevím, jestli tohle na fotce jsou originální:-)
U příspěvku:MOst přes řeku
Cavalera (Občasný) - 9.12.2002 > Trman: .. no samozřejmě že je to monochrom .. ale jako jediný z tzěhle monochromů jde z něho udělat čistá klasická bw fotka ..
U příspěvku:Anna Nikolaevna
Cavalera (Občasný) - 6.12.2002 > nejde ani tak o nohy samotné, jako způsob odívání .. čili třeba punčochy a určitě nějaké ty botky:-)
U příspěvku:Autoportrét
Cavalera (Občasný) - 6.12.2002 > no to je hezký ... já chci vidět obrázek bez ořezůůůů:-)
U příspěvku:MOst přes řeku
Cavalera (Občasný) - 6.12.2002 > Trman: ... původně jsem myslel, že tohle bylo na konicu, ale pravděpodobně tahle fotka je na Ilford Xp .. nebo jak je označovanej ten monochrom ... zkušenosti ...no já ho dělal jen jednou, jinak buď koniku, nebo klasickej Ilford a k tomu jsem ten monochrom exponoval na 800 citlivost, takže má zkušenost je dost malá:-) ... na těch 800 to mělo o kousek větší zrno, než jsem čekal .. neboť výrobce , resp. dodavatel na trh to xp uvádí jako super jemný film a i při přeexponování .. což si nemyslím, ale nemůžu porovnat, protože jsem jinej černobílej film nepřeexponával z 400 na 800 ... jinak má ale super podání a ostrost ... řekl bych že je realističtější, než konika, která mi přijde lehce taková měkká svým podáním .. což je na některých fotkách hodně příjemné ... u ilfordu xp je hlavně dobrá jediná věc, je to v podstatě jediný monochrtomatický film, který je skutečně černobílý, ostatní hází lehké nádechy ... zase je blbý, že se musí dávat na čb papír, zatímco všechny ostatníé jdou vyvolávat i na barevné ... ale jako film je rozhodně super ... když to porovnám, třeba s fomou tak je to jak trabant a meďák ... alespoň já mám s fomou špatný zkušenosti, v tom směru, že si neporadí se světelnými kontrasty a nemá tu obrovskou škálu polotonů, jako ilford i konika ... tyhle dva filmy mám prostě rád a koniku zvlášť o to, že je to výrazně nejlevnější čb monochrom ve špičkové kvalitě .. neb u nás je konika za 109. ilford xp 159 a Kodak ... co se týká jiných čb filmů .. třeba kodak je taky pěkně drahej ..
U příspěvku:Různé životní strategie
Cavalera (Občasný) - 6.12.2002 > zaujímavé ...
U příspěvku:Anna Nikolaevna
Cavalera (Občasný) - 6.12.2002 > myslím, že je škoda uřízlých nohou, které by jistě dali obrázku další vypovídající rozměr .. přeci jen jde více než o portrét v podstatě pro našince o reportáž .. jinak fajnj záběr
U příspěvku:MOst přes řeku
Cavalera (Občasný) - 5.12.2002 > trman ... to máš pravdu, možná zkusím. ď
U příspěvku:MOst přes řeku
Cavalera (Občasný) - 5.12.2002 > Gino: dik:-) .. nějak jsem se v poslední době vrhl na Ilfordy a na Konicu VX400 .. tu mám obzvlášť rád ..
U příspěvku:blair witch
Cavalera (Občasný) - 5.12.2002 > *
U příspěvku:ANTI NATO 11
Cavalera (Občasný) - 5.12.2002 > ... snad z toho vyrostou ..
U příspěvku:Krásně je na zemi
Cavalera (Občasný) - 5.12.2002 > skvěle exponobanej sníh .. možná bych trochu poupravil ořez a to buď nahoře, nebo dole ubral ... spíš dole:-) ..
U příspěvku:ANTI NATO 13
Cavalera (Občasný) - 5.12.2002 > asi budu za rejpala .. ikdyž je to reportáž v podstatě Ti záběr vykročil z hledáčku ...
U příspěvku:Stín
Cavalera (Občasný) - 5.12.2002 > dobrej nápad ... sicre by to sneslo milimetřík prostoru napravo .... co jí tam dát celou: ? ....
U příspěvku:002
Cavalera (Občasný) - 5.12.2002 > ... představ si, že bys pododešel od té stěny o 5 metrů dál, zamířil našikmo čili do prava a nezabral nebe, které sëm neladí ...
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter