Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 20.5.
Zbyšek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:noční motýl ve dne
hidiot (Občasný) - 23.5.2006 > první je parádní-akorát škoda,že ho nekouká o malilinkato víc...no a ta druhá...to je na vodě,nebo pod vodou,nebo co je to?
U příspěvku:..i slunce sní..
hidiot (Občasný) - 19.5.2006 > ...n...už sem ti to psal,tak dám jenom..
U příspěvku:Tam
hidiot (Občasný) - 18.5.2006 > wau...paráda...
U příspěvku:...
hidiot (Občasný) - 16.5.2006 > ...má to takové příjemné světlo...super...
U příspěvku:V davu
hidiot (Občasný) - 15.5.2006 >
U příspěvku:Meee :-)
hidiot (Občasný) - 14.5.2006 > ...ano,až na ten ořez,velice pěkná koza:)
U příspěvku:...jaro?...
hidiot (Občasný) - 14.5.2006 > skold5> ...no jara ti sem můžu nafrkat kolik budeš chtít..ale bylo by to už dost nudné....
U příspěvku:okno z duše...aneb co já vím...
hidiot (Občasný) - 14.5.2006 > skold5> ..no právě...je to o ničem...to je právě to okno z duše....
U příspěvku:Poslední
hidiot (Občasný) - 12.5.2006 > ...paráda:)
U příspěvku:O čekání
hidiot (Občasný) - 8.5.2006 > ...jojo..jednou mě to taky čeká.....
U příspěvku:Akt
hidiot (Občasný) - 8.5.2006 > wau....to sou ale ko.......:))
U příspěvku:Přelet
hidiot (Občasný) - 8.5.2006 > ...tomuhle nerozumím,ale na zeď bych si to dal.....
U příspěvku:Dívčí láska
hidiot (Občasný) - 8.5.2006 > ...jo pardon...
U příspěvku:Dívčí láska
hidiot (Občasný) - 8.5.2006 > ..no řek bych,že tady nejsou jenom "andělská" křídla....
U příspěvku:Schody
hidiot (Občasný) - 8.5.2006 > ...no vlastně mi to ani v této velikosti nijak nevadí...naopak libí se mi to a řek bych,že i rámeček je dobrej:)
U příspěvku:Postapocalyptic...
hidiot (Občasný) - 6.5.2006 > ...šílené téma...ale výborně vyfocený...gratuluju,nemám slov:)
...jenom ty větve...
U příspěvku:n.s.p.
hidiot (Občasný) - 6.5.2006 > ...tak jóó...já si přeju,abych měl dalších tisíc přání...je to možný?
U příspěvku:Šrouby do hlavy
hidiot (Občasný) - 6.5.2006 > ano...to je děsně strašná škoda,že je to tak nějak přepálené a ještě se mi to zdá neostré...ale jinak námět a tak ..super!!!
U příspěvku:Čistému vše čisté
hidiot (Občasný) - 6.5.2006 > vauuuuu:)
U příspěvku:návštěva "starého" Starého města
hidiot (Občasný) - 5.5.2006 > ...u první sem se vrátil o hodně spět..jako v čase:)...jinak parádní pozadí...:))
U příspěvku:...vkrku a jiné pohádky
hidiot (Občasný) - 4.5.2006 >
U příspěvku:out of space
hidiot (Občasný) - 4.5.2006 > ....ty mraky..hmm...
U příspěvku:Tulipáni
hidiot (Občasný) - 4.5.2006 > ...ano něžné...to je pravé slovo:)
U příspěvku:Metamorfóza sirény
hidiot (Občasný) - 4.5.2006 > ..puf...tadyy je ale komentářů:)...nemám na to,je číst,ale se mi to moc líbí..je to fakt hustý a dle mého idiotího názoru naprosto trefně a perfektně udělaný...
U příspěvku:panáček
hidiot (Občasný) - 4.5.2006 > ...jé...tohle je Moli hrozně zajímavej objekt..co to je,z čeho to je?
...já si myslím,že je škoda,že to tady na tom není poznat....taky je škoda,že je to tak ořezaný,že tam něco není....ale je to jenom názor idiota:)
U příspěvku:VTDH V
hidiot (Občasný) - 4.5.2006 > ...mno....nemám slov...paráda:)
...to je ve dřezu?
U příspěvku:()III()
hidiot (Občasný) - 30.4.2006 > hmmmm....
U příspěvku:..4 týdny za sebou..
hidiot (Občasný) - 29.4.2006 > moc fajn:)
U příspěvku:plápolej ať doutná kouř zelenej
hidiot (Občasný) - 29.4.2006 > jo jo...taky bych si dal...ale kde nic není,ani čert nebere:)
U příspěvku:Coucou!
hidiot (Občasný) - 29.4.2006 > ...no potkat to v noci v tunelu,tak bych asi utek:)...ne dělám si srandu:)
...no je to zvláštní,přikláním se většinou k čb. fotce,ale tady je opravdu lepší ta barevná!
U příspěvku:blabla
hidiot (Občasný) - 25.4.2006 > brigita> ahoj:)
...no to je bohužel ten můj sráček,ten to jinak neumí...já na tom foťáčku nenestavím absolutně nic,ten prostě co vidí,to vyfotí...vše je jenom otázkou náhody:)
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter