Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Na dvorku
ma.larysava (Občasný) - 19.8.2006 > Tahle je bojovnější než tam moje,ale budiž,kolíčky jako kolíčky:)
U příspěvku:Poetika kolíčků na prádlo
ma.larysava (Občasný) - 19.8.2006 > Pablitofracek> Dík:)
U příspěvku:Pod fotkou Amélie
ma.larysava (Občasný) - 19.8.2006 > Pablitofracek> Pocit beznaděje a marnosti je přesně to co z té básně cítím i já,vím že není nic extra,jde jen o pocit a ten si teda vycítil.Díky;)
U příspěvku:Poetika kolíčků na prádlo
ma.larysava (Občasný) - 19.8.2006 > holger> Hihihi:))
U příspěvku:Poetika kolíčků na prádlo
ma.larysava (Občasný) - 18.8.2006 > holger> A zbytek ne??:( Hihi:))
U příspěvku:(bez názvu)
ma.larysava (Občasný) - 17.8.2006 > Heh, to jo:)
U příspěvku:Několik příchutí večera
ma.larysava (Občasný) - 16.8.2006 > Naty> Nic si z toho nedělej,ony nejsou dobré ani pro tvoření básní mnohdy,to vím hehe:))
U příspěvku:Nestačí...
ma.larysava (Občasný) - 16.8.2006 > jujky, teda jako mě osobně to pěkně rve
U příspěvku:Trčela mi nitka z rukávu u trika
ma.larysava (Občasný) - 16.8.2006 > Damika> Oh já se mýlím velmi ve svých veledílech:))
U příspěvku:Několik příchutí večera
ma.larysava (Občasný) - 16.8.2006 > Naty> Ona tam původně byla jen auta,ale zdálo se mi to krátké,nějak mi to tam nesedělo:) Celé to je o tom večeru a hlavně o vzdáleném předobrazu rána který se potom roztříštil,tudíž nepřišel.Výklad po mě moc nechtěj,ale tak nějak to ted po napsání chápu já:)
U příspěvku:Trčela mi nitka z rukávu u trika
ma.larysava (Občasný) - 15.8.2006 > Damika> Hele ty Damiko ty mi příjdeš nějaká chytrá moc poslouchej:))Asi jako já hehe:))Se těším na tvoje díla;) Každopádně máš v něčem pravdu,zatím se hledám...:)
U příspěvku:TESKNÁ PÍSEŃ POLOVODIČŮ
ma.larysava (Občasný) - 14.8.2006 > Záclona je moje úchylka taky se mi tam něco pořád schovává:)
U příspěvku:( ), ( ), ( )
ma.larysava (Občasný) - 14.8.2006 >
U příspěvku:CO S TÍM ...
ma.larysava (Občasný) - 14.8.2006 > Hrubá slova jsou fajn!!!
U příspěvku:CO S TÍM ...
ma.larysava (Občasný) - 14.8.2006 > Jo ten závěr že je to jak u blbejch mě taky dostal:))
U příspěvku:Láske nerozkážem
ma.larysava (Občasný) - 14.8.2006 > Raimund> To ach bylo hustý:))
U příspěvku:Piseň soustružníka
ma.larysava (Občasný) - 14.8.2006 > Heh pobavilo,takové budovatelské,nebo jak to kdysi bylo:))
U příspěvku:Czech Republic in the future / Budoucnost Ceske republiky
ma.larysava (Občasný) - 11.8.2006 > Markéta> Když se tak vlastenecky zabýváš budoucností naší ČESKÉ země, proč je to psáno ANGLICKY??!!!
U příspěvku:Trčela mi nitka z rukávu u trika
ma.larysava (Občasný) - 11.8.2006 > afro> Já vím já vím,ale když na to klknu dál to nejde...a díky za komentáře:)
U příspěvku:O bouři už potolikáté
ma.larysava (Občasný) - 10.8.2006 > Leodegrance> Jéé tý jo díky za tu kritiku;) Máš naprostou pravdu s tím uležením nápadů atd.,většinou píšu fakt strašně rychle na jeden zátah,jsem asi ještě moc dětská na tohle,netrpělivá,ale vezmu si to k srdci;)Co se týče grafiky jsem si toho vědoma a budu se taky snažit, i když tady mám omezené možnosti,protože publikuju přes starý formulář,nemám totiž explorer,ale i tak se pokusím,aby to nějak vypadalo:)A hezký den přeju;)
U příspěvku:NEZMIZÍŠ...
ma.larysava (Občasný) - 10.8.2006 > Rytmus mi celkem sedl, ale jinak, žádné metafory ani nic, strohé popsání jakéhosi pocitu..
U příspěvku:ZÁVIST
ma.larysava (Občasný) - 10.8.2006 > Mě se to ani nějak nerýmuje....
U příspěvku:O bouři už potolikáté
ma.larysava (Občasný) - 9.8.2006 > Folëa> Já sem to nepochopila,že jsem ten mistr,to fakt ne:)) Jen že mi ty kritiky nevadí,právě naopak.No opak je vadí,tak to zase ne.No prostě chápeš:))
U příspěvku:O bouři už potolikáté
ma.larysava (Občasný) - 9.8.2006 > MiKa> Doufám:)
U příspěvku:O bouři už potolikáté
ma.larysava (Občasný) - 9.8.2006 > Folëa> Ahoj, mě je blbých šestnáct, poezii zas až tak moc nečtu, tudíž se absolutně nevyznám a jsem ráda za cokoliv co mi tady kdokoliv napíše.Psaní je poslední dobou má jediná zábava a proto se v něm chci zlepšovat k čemuž potřebuju slyšet: holka,takhle fakt ne:))No takže mě osobně to neva...
U příspěvku:DĚTSTVÍ
ma.larysava (Občasný) - 9.8.2006 > holger> Proto se chytnem stolu a jdem dál;)
U příspěvku:DĚTSTVÍ
ma.larysava (Občasný) - 9.8.2006 > Ano souhlasím,první tři sloky by se daly udýchat,ale jak spustíš o škole a soudružce,zavírám oči a mizím jinam.Jestli bych něco vypíchla tak, vlak co plival do tunelu hvězdy a potom ty bílé punčocháče,to jsou vcelku milá slovní spojení...
U příspěvku:DĚTSTVÍ
ma.larysava (Občasný) - 9.8.2006 > holger> Raději to neřeš,tohle nikam nevede;)
U příspěvku:NA VYPRAHLÉ LOUČCE POD MEZÍ
ma.larysava (Občasný) - 9.8.2006 > Heheh fakt je to divné:)
U příspěvku:Všudypřítomnost
ma.larysava (Občasný) - 9.8.2006 > Štíírka> Tohle je staré nejméně dva měsíce takže to už vážně měnit nebudu...a i kdyby to bylo ještě teplé,tak to nezměním...
U příspěvku:O bouři už potolikáté
ma.larysava (Občasný) - 9.8.2006 > Leodegrance> No aspon že tak:)...jinak pravda,ono to asi bylo dost chtěný.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter