Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 21.5.
Monika
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:...samotár...
Alík Úchylný (Občasný) - 11.6.2006 > Pokoukání to je pěkný, máš to hezky vybarvený, mraky super - skoro jak by se mrak chystal utrhnout samotáře. Akorát to máš tak až nepřirozeně čistý, sytý, to není výtka. Na zeď bych si to pověsil :)
U příspěvku:Médium na kolečkách
Alík Úchylný (Občasný) - 11.6.2006 > Jé, já čekal kanón, dělo, něco takovýho. Překvapen tedy jsem, ale tohle mě u srdce nechytlo.

Mimochodem, opět se mi stalo to co velmi často u fotek zarovnaných na střed stránky - zobrazí se mi stránka s fotkou, já čučím do tmy, čekám, kdy se fotka objeví v domnění, že mi zase blbne připojení, po čase zaroluji a mám ji :)
U příspěvku:...žiar nad hronom...
Alík Úchylný (Občasný) - 10.6.2006 > Souhlas s předchozími. Na to, kolik toho ukazuješ, je ta fotka moc malá, nevisí ti někde na netu ve větším provedení? Takhle se mohu kochat leda tak mraky, trochu kopci a řekou a město jak když překáží.
U příspěvku:Sounds blue
Alík Úchylný (Občasný) - 10.6.2006 > Náhled vypadal slibně, ale tohle mé oko příliš nepotěšilo. Ta kytara se mi moc nelíbí, ruce by možná vypadaly zajímavě. A nad rukou, co hrábla do strun, vidím nějaký šedý flek. Jinak by se mi líbil.
U příspěvku:Průhledy vodou II
Alík Úchylný (Občasný) - 10.6.2006 > vrtusík> Rozhledna se jmenuje Rýzmberk, vlastně je to zřícenina hradu a z věže udělaná rozhledna. Ale myslím, že ty kopce nepřehlédneš ani z jiných rozhleden v okolí :)
U příspěvku:Průhledy vodou II
Alík Úchylný (Občasný) - 10.6.2006 > vrtusík> e) je správně - připomíná mi to buňku. Koukám totiž po letech na Byl jednou jeden život :) Ale dobrá, dobrá, uznávám, že jistá podobnost s ženským ňadrem tam je. Ovšem u Řípu nevím, nevím. Možná tě ale potěší, že na Šumavě, již na německé straně, jsou dva kopce, které se jmenujou Prsa matky boží (nebo tak nějak podobně). Viděl jsem je z rozhledny a ten název není náhodný, tobě vřele doporučuju :)
U příspěvku:polívka
Alík Úchylný (Občasný) - 10.6.2006 > sveřepes_umřetý> Fotit živé zvíře a pojmenovat pak fotku jako jídlo mi přijde drsné. Navíc má ta slepice takový skoro až zamyšlený pohled...
U příspěvku:polívka
Alík Úchylný (Občasný) - 10.6.2006 > Ach jo, lidi, mějte se mnou trpělivost, tohle, co v tomto příspěvku píšu, tady vůbec být nemělo, to jsem se zase přemáčkl, ale bohužel to nejde smazat.
U příspěvku:Pár Řípů pro vrtusíka
Alík Úchylný (Občasný) - 10.6.2006 > Janahe> Chudák vrtusík, jestli mu to bude zase asociovat to co skoro vždy... :)
U příspěvku:polívka
Alík Úchylný (Občasný) - 10.6.2006 > Vzmáhám se na jediný - drsný.
U příspěvku:ve.velkych
Alík Úchylný (Občasný) - 10.6.2006 > Jo, barvičky, s tím ty si umíš vyhrát. Trochu taková pohlednicovka, ale to myslím jen v dobrém.
U příspěvku:Pár Řípů pro vrtusíka
Alík Úchylný (Občasný) - 10.6.2006 > Janahe> Doufám, že aloe není přezdívka někoho zde :) Ono to totiž opravdu vypadá, jak by to byla něčí kůže, a to je na tom to strašný.
U příspěvku:Pár Řípů pro vrtusíka
Alík Úchylný (Občasný) - 10.6.2006 > čtenář> Nehraju, zase jsem byl odhlášen, chjo.
U příspěvku:Co je vám,doktore?
Alík Úchylný (Občasný) - 10.6.2006 > Přes počáteční nesympatii se mi ta fotka zalíbila. Jen si lámu hlavu, co to ten pán v ruce - že by účet? Výraz by tomu odpovídal :) Anebo má brigádu a drží na šňůrce slunečník? :)
U příspěvku:Nahnuté zítřky
Alík Úchylný (Občasný) - 10.6.2006 > "Zajímavé" Tedy není to špatné, ale trochu mě ruší ten nesnesitelně bílý dům, asi bych to celé ztmavil a hlavně bych šel trochu dál, na můj vkus je to moc blízko. A příliš mi nevoní ani rám.
U příspěvku:okna v oknech
Alík Úchylný (Občasný) - 10.6.2006 > Slintám a klaním se, výborné!
U příspěvku:Studený rozhled
Alík Úchylný (Občasný) - 10.6.2006 > Jak už bylo napsáno, párkrát jsem si tu fotku projel tam a zpět, než jsem se usadil, ale to mám rád. Orámování se mi líbí. Akorát jsem teda myslel, že je Island čistější, tohle je hrůza.
U příspěvku:Led
Alík Úchylný (Občasný) - 10.6.2006 > Krásný, kde jsi k takovému ledu přišel, vlastní výroba? Jen bych to dole řízl o něco dřív, jak se tam ty tyčinky začnou sbíhat, to už se mi nelíbí.
U příspěvku:...a nespadni do vody
Alík Úchylný (Občasný) - 10.6.2006 > Moc mi k tomu nesedí název, čekal jsem něco trochu jiného, buď fotku a la Neváhej a toč nebo něco rafinovanějšího, tohle mě překvapilo. Pohled to není špatný, ale na fotku mi to přijde málo, navíc by se mi to možná víc líbilo barevné, ale těžko říct.
U příspěvku:Průhledy vodou II
Alík Úchylný (Občasný) - 10.6.2006 > Prostě pěkný, zajímavý, čistý. Bobkuju i za tu filozofickou debatu, co jste tu rozjeli :)
U příspěvku:..t.
Alík Úchylný (Občasný) - 10.6.2006 > Ty jo, a já takovýhle fotky mažu, to jsem ale břídil.
U příspěvku:4
Alík Úchylný (Občasný) - 10.6.2006 > Koukám, lampová série pokračuje, ale že by mě to uchvacovalo, to tedy nemohu říct... :(
U příspěvku:..portrét kuřáka..
Alík Úchylný (Občasný) - 9.6.2006 > ...a ještě něco.
U příspěvku:..portrét kuřáka..
Alík Úchylný (Občasný) - 9.6.2006 > Fůj, asi je to vyfocený dobře, ale strašně se mi to nelíbí...
U příspěvku:...
Alík Úchylný (Občasný) - 9.6.2006 > Já čekal pouštění draka... Souhlasím s Janahe, takhle se na sice příjemně kouká, ale není tam nic zvlášť zajímavého, jsem s tím rychle hotov. Akorát jsem se tedy neskutečně začal těšit na léto, na prázniny, hmmm.
U příspěvku:Ćistá, voňavá
Alík Úchylný (Občasný) - 9.6.2006 > Janahe> Samozřejmě mi nevadí, že se mi montuješ do tvorby, kvůli tomu jsem tady. Koukám, že se ještě mám hodně co učit, ta tvoje moje růže mi přijde o dost lepší. Asi vím, co budu dělat tenhle víkend :)
U příspěvku:spolužák rozbil okno ve třídě
Alík Úchylný (Občasný) - 8.6.2006 > seth> Teda na škole jsem si průserů užil dost a dost, ale fotka z toho nebyla žádná. To se někdo má... :)
U příspěvku:Bez názvu
Alík Úchylný (Občasný) - 8.6.2006 > Janahe> Jak kde. Tady ano, například u monnique a její cesty ne.
U příspěvku:Bez názvu
Alík Úchylný (Občasný) - 8.6.2006 > Chm, jednoduché, lehké, pěkná nálada. Vždycky jsem záviděl lidem, kteří si mohli beztrestně sundat boty. Jen malilinkatá vada na kráse - ten lokýtek (je-li to loket) kdyby tam ráčil nebýt...

A moc prosím, prosím, příště o něco menší, ať nemusíme rolovat, dyť to je pak děs.
U příspěvku:Průhledy vodou
Alík Úchylný (Občasný) - 8.6.2006 > Ach jo, na mě jdou deprese, tohle je zbytečně moc dobrý. I když teda abych nebyl úplně bez poznámek - ten náhled mi přišel hezčí.
U příspěvku:...cesta
Alík Úchylný (Občasný) - 8.6.2006 > Přijde mi lepší, než předchozí, na té mi něco vadilo, ani jsem pořádně nevěděl co. Tady mi to došlo - asi jsem nezmar, ale mě tam vadí ten první člověk. Jde si haur mimo cestu a ještě tam spíš stojí než jde, snad si i zapaluje, nevím, co by měl dělat, aby mi tam seděl, ale vadí mi. Možná kdyby tam nebyl, kdyby byl dál, fakt nevím. A taky - zase rolovací fotka!
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter