Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 15.6.
Vít
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:...cesta
Alík Úchylný (Občasný) - 8.6.2006 > Přijde mi lepší, než předchozí, na té mi něco vadilo, ani jsem pořádně nevěděl co. Tady mi to došlo - asi jsem nezmar, ale mě tam vadí ten první člověk. Jde si haur mimo cestu a ještě tam spíš stojí než jde, snad si i zapaluje, nevím, co by měl dělat, aby mi tam seděl, ale vadí mi. Možná kdyby tam nebyl, kdyby byl dál, fakt nevím. A taky - zase rolovací fotka!
U příspěvku:Nádech západu
Alík Úchylný (Občasný) - 8.6.2006 > Hezky vyfocené, hezky barevné, horizont bych snesl, ale nesedí mi ten rákos v dolním rohu (on to až takový roh není, třetina fotky), který je mimochodem taky hezký. Přijde mi, že je tam toho nějak moc - klidné zátiší mi dole ruší ten bordel, ale zase bez něj by to asi nebylo ono, těžko říct. Skoro by mi to vydalo na dvě fotky.
U příspěvku:spolužák rozbil okno ve třídě
Alík Úchylný (Občasný) - 8.6.2006 > Tady ty klikací fotky, jednoslovný příspěvky většinou nečtu, takže se pak divím, jakou druhou má kdo na mysli... Kdepak ste to rozbíjeli? To sklo je krásně čistý. První má pro mně větší a zajímavější atmosféru, na druhé je to sklo hezčejší.
U příspěvku:Květ tak trochu jinak
Alík Úchylný (Občasný) - 8.6.2006 > Líbí se mi to, připomíná mi to fotky ještě nenarozených dětí, přitom mi to nevím proč připomělo Vánoce (že by pohled do ozdoby?), jen mi tam vadí ten žlutý vyběžek čí výhonek či jak to nazvat, je to jako bych měl flek na brýlích a to věru nemám rád.
U příspěvku:Reality had
Alík Úchylný (Občasný) - 8.6.2006 > Ach jo, tahle hadí série mě dostala, mám pro všechno plyšové slabost a tohle je výbroný! Vtipné, svěží, bláznivé... nemá to chybu.
U příspěvku:Domácí mazlíček
Alík Úchylný (Občasný) - 7.6.2006 > DavusenkaG> Zní to hrozně konvenčně, ale fotka špatně vyfoceného nádherného zvířete se mi prostě nelíbí. Jsem už holt takový.
U příspěvku:Až do nebe
Alík Úchylný (Občasný) - 7.6.2006 > Janahe> Jenže když už mám fotku jednou orámovanou, tak se mi nechcet přidávat ještě další rámeček, byť jen v podobě černé čárky. Ale už toho nechme, budu si vkládat svoje pozadí a snad budu spokojený já i čtenáři... tedy eh... diváci... koukači... no prostě všici. Díky moc!
U příspěvku:...pasírování...
Alík Úchylný (Občasný) - 7.6.2006 > Prso s piercingem potlačený raketou? Nějak tomu modernímu umění nerozumím...
U příspěvku:Soumrak
Alík Úchylný (Občasný) - 7.6.2006 > Žádná fotka taky fotka? Mě se to taky nezobrazuje :(
U příspěvku:Až do nebe
Alík Úchylný (Občasný) - 7.6.2006 > Janahe> Tohle jsem objevil a právě jsem potřeboval odlišit bílý rámeček fotky od bílého pozadí, tak jsem myslel, že když vyberu tu jakoby hnědou, že to bude všude, nejen okolo fotky jako další rámeček. Ale napříště už budu vkládat svoje pozadí a bude to. Každopádně díky moc za info.
U příspěvku:Až do nebe
Alík Úchylný (Občasný) - 7.6.2006 > Elvan> Děkuji za hodnocení. Té křivosti jsem si všiml až při vkládání, doufal jsem, že mi to projde :) Tak já se polepším, no.
U příspěvku:Až do nebe
Alík Úchylný (Občasný) - 7.6.2006 > zombux> To mě napadlo, ale nějak mi to blblo, tak jsem toho nechal. Ale já se nevzdám a vytrvám ve svém úsilí :) Děkuji za radu.
U příspěvku:Ćistá, voňavá
Alík Úchylný (Občasný) - 7.6.2006 > Budu kárán za orámování či nebudu kárán za orámování?
U příspěvku:Plyšový čmelák
Alík Úchylný (Občasný) - 7.6.2006 > Janahe> Čmeláci a včelky už ne jo? Ach jo, to jsem tu pozdě... Na svou obhajobu uvádím, že tohle jsem fotil před rokem, to možná ješt v módě byly... :) Dobrá, ještě časem zkusím jednoho vosíka a pak toho nechám, jinak děkuji za reakci.
U příspěvku:Domácí mazlíček
Alík Úchylný (Občasný) - 7.6.2006 > To mi přijde jako nepovedená rodinná fotka, nic ve zlém.
U příspěvku:Bez názvu
Alík Úchylný (Občasný) - 7.6.2006 > Zprvu se mi to moc nelíbilo, ale čím déle se na ni dívám, tím víc se mi líbí, má tu úžasnou atmosféru. Vím, že ta hlava tam asi má být, ale takhle mi dost vadí, mohla být víc stranou.
U příspěvku:Květ
Alík Úchylný (Občasný) - 7.6.2006 > Bloudil jsem po fotce až jsem se ztratil, na můj vkus je to až příliš nejasné, příliš velký nepořádek, nemám se čeho chytit. Ale tu psárku bych tedy chtěl vidět :)
U příspěvku:Hyperboly
Alík Úchylný (Občasný) - 7.6.2006 > Krása, takový kalendář bych si asi koupil :)
U příspěvku:Oči kočičí
Alík Úchylný (Občasný) - 7.6.2006 > Kapičky já rád a tyhle se vyvedly. Kolekce PET? To fotíš přes PET lahev? Asi ne, že...
U příspěvku:[: cekani na veceri :]
Alík Úchylný (Občasný) - 7.6.2006 > Jednoduché, nenáročné a přitom to na mě působí čistě, ladně, to se mi líbí. Akorát nevím, jak si vyložit název - čekal jsi na véču, nudil ses, tak jsi začal fotit? :)
U příspěvku:Až do nebe
Alík Úchylný (Občasný) - 7.6.2006 > Fuj, už zase. Nemůžete mi někdo poradit, jak udělat, abych okolo své fotky neměl ten odporný béžový rámeček, ale aby to byla barva pozadí celé stránky? Když už jsem tam nenašel žádnou tmavší... Jak to děláte vy, co máte jako barvu celého pozadí třebas černou?
U příspěvku:V tichosti
Alík Úchylný (Občasný) - 6.6.2006 > Filipb> Upřímnou soustrast.
U příspěvku:Bez názvu
Alík Úchylný (Občasný) - 6.6.2006 > tomv> Jo ták, že by to byla fotka bez uměleckých ambicí s cílem pobavit? Je-li to tak, mrzí mě, že mi to nedocvaklo, už bych asi měl nechat těch seminárek...
U příspěvku:V tichosti
Alík Úchylný (Občasný) - 6.6.2006 > Milá, příjemná fotka. Teď, v čase zkouškového, bych na takovém místečku rád nějakou chvíli pobyl.
U příspěvku:Šach
Alík Úchylný (Občasný) - 6.6.2006 > Nic moc, spíš nic než moc. Zaujaly mě akorát ty bílé figurky v pozadí, takový hezký bezejmený dav, ale to asi nebylo záměrem.
U příspěvku:c.e.k.a.n.k.a
Alík Úchylný (Občasný) - 6.6.2006 > Jedním slovem - krása.
U příspěvku:Zpráchnivělé srdce stromu
Alík Úchylný (Občasný) - 6.6.2006 > Pěkná barva, zajímavá fotka, jen bych to možná pootočil doprava, abychom na to koukali nahoru. A teda, hodně mi vadí ten zelený roh, ale asi nebyla jiná možnost...
U příspěvku:Než příjde o věneček
Alík Úchylný (Občasný) - 6.6.2006 > Jo, tohle se mi líbí (až se mi z toho zbláznil počítač a bliká na mě), jednoduchý, dobře provedený, uklidňující, jen ten černý rámec okolo mi moc nesedí.
U příspěvku:Ti , co nás řídí
Alík Úchylný (Občasný) - 6.6.2006 > Asi budu za bručouna, první a poslední se mi líbí moc, ale druhý a třetí vůbec. Dohromady to sice tvoří zajímavý celek, ale jak píšu, dva, tři mi to kazí...
U příspěvku:Dřevo nastojato
Alík Úchylný (Občasný) - 6.6.2006 > Barvička je to krásná, jinak nemohu než souhlasit s xmarkem. Možná by stálo za to u toho stromu ještě chvíli vydržet a pokusit se najít nějaké jiné místečko, nějakou linii či něco. Držím palce!
U příspěvku:...
Alík Úchylný (Občasný) - 6.6.2006 > Klika, nic víc, nic míň a ještě ke všemu trochu vypálená. To není můj šálek kávy.
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter