Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 12.5.
Pankrác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Bezhlavá princezna 4x100/70, 120/100, 150/100, 3x30/20
kygiss (Občasný) - 2.1.2008 > trochu mi to připomnělo francise bacona.
U příspěvku:v průběhu věty vítr
kygiss (Občasný) - 1.1.2008 > Emmet_RAY> já myslím, emmete, že byste měl opravdu rezignovat na funkci redaktora poezie. vy už to hodnotíte pouze rozkrokem. vaše frustrace je hmatatelná ze všech vašich reakcí. pěkný nový rok.
U příspěvku:cykl
kygiss (Občasný) - 31.12.2007 > no jo, zase jo
U příspěvku:Rilský monastýr
kygiss (Občasný) - 30.12.2007 > podle mě to má jednotnou atmosféru, tím pádem to v pohodě drží pohromadě. možná ostatní čtenáře ruší ten klopýtavý rytmus. mě ne. - jen výhrady k jazyku: "pohla" je moravská čeština. a "naspěch" už se dlouho píše dohromady.
U příspěvku:post
kygiss (Občasný) - 30.12.2007 > ...akorát z rytmického hlediska bych dal "jako bych byl znovu kluk". (nebo je to záměr ve smyslu "jak bych mohl být znovu klukem?")
U příspěvku:Každý po svém
kygiss (Občasný) - 29.12.2007 > kalais> jsem chtěl napsat něco pro wandalku :)
U příspěvku:v průběhu věty vítr
kygiss (Občasný) - 28.12.2007 > Vím, že je to hodně fragmentární ... Šlo mi o jakousi obdobu hudebního punktualismu. Možná jsem to sem neměl dávat hned celé; pravděpodobně budu ještě něco měnit, možná něco vyhodím. Dík za připomínky.
U příspěvku:Každý po svém
kygiss (Občasný) - 26.12.2007 > stanislav> No já taky nejsem na patetično, ale tak to nějak ze mě vylezlo...
U příspěvku:Každý po svém
kygiss (Občasný) - 26.12.2007 > stanislav> Ještě jsem to trochu předělal.
U příspěvku:Balistická křivka
kygiss (Občasný) - 26.12.2007 > Dobrý. Zraješ.
U příspěvku:Dospělost mužova - O služebních cestách
kygiss (Občasný) - 26.12.2007 > Výborné.
U příspěvku:znělka / jdem tvořit Zem
kygiss (Občasný) - 22.12.2007 > Správně "ve zdech". - Je to tak střelené, až se mi to skoro líbí.
U příspěvku:Před vánocmi
kygiss (Občasný) - 22.12.2007 > Raimund> To naprosto schvaluju. Já to mám rád. Před časem se tady diskutovalo o údivu až vyjevenosti v poezii, a podle mě ten jakoby-dětský pohled na svět je základ. Já bych to spíš nazval "vědomí nesamozřejmosti věcí". Akorát člověk ne vždy všecko hned trefí, to je jasný.
U příspěvku:Zima
kygiss (Občasný) - 22.12.2007 > Jo. Vzbuzuje ve mě černé veselí. Připomělo mi to básně Emila Hakla, kde taky kombinuje češtinu+němčinu.
U příspěvku:ženy z nížiny
kygiss (Občasný) - 22.12.2007 > hermit> jakože přeložená z angličtiny, rozumím dobře? to je zajímavé. kdybys to chtěl ještě upřesnit, budu rád.
U příspěvku:večerní přezmítání
kygiss (Občasný) - 22.12.2007 > "přestože".
U příspěvku:...nepřijela
kygiss (Občasný) - 22.12.2007 > wandalka> piš si co chceš, o dovolení se nikoho nežádej, a kritiku zkus vnímat s chladnou hlavou. - nekritizuju, abych někomu ubližoval, nesnižuju se k nějakým urážkám autora, vyjadřuji se ke konkrétnímu textu. s tou prózou jsem to myslel skoro i vážně. některé věci v próze zkrátka vycházejí líp. přeju pěkné svátky.
U příspěvku:Před vánocmi
kygiss (Občasný) - 22.12.2007 > Raimund> Právě proto bych báseň na tohle téma raději nepsal. A ten tučňák-tuňák - to jsem zmaten... takže to nebylo schválně? Už už jsem k tomu chtěl poznamenat něco ve smyslu "trochu triviální vtípek" (mmchdm. v naší rodině již zcela zažitý, tak možná i proto), ale pak jsem nechal zvěř plavat. Nemusím kritizovat všechno, co se mi hned nezdá, že?
U příspěvku:...nepřijela
kygiss (Občasný) - 22.12.2007 > wandalka> no, dobrou náladu jsem opravdu neměl, a četba nových příspěvků mně ji nezlepšila. tvá práva ti samozřejmě nikdo nebere. jinak na svém hodnocení trvám.
U příspěvku:Před vánocmi
kygiss (Občasný) - 22.12.2007 > Raimund> ne. myslel jsem to zcela v obecném smyslu, a asi to opět nebylo nejlepší slovo (zdá se, že mám s kritikou tvé poezie nějakou speciální obtíž :). možná jsem měl spíš na mysli, že psát dnes o Vánocích automaticky háže takový ten postoj "to-je-hrozné-jak-nám-ten-konzum-ty-Vánoce-úplně-zkazil!", a potom je varianta a) seriózně tragická, b) ironicky zhnusená. pro mě je to spíš fejetonistické téma.
U příspěvku:měsíc zde vytváří moře
kygiss (Občasný) - 22.12.2007 > wandalka> to, že vezmeš moje slova, kterými jsem se snažil co nejpřesněji a nejkorektněji vyjádřit dojem ze tvé básně, a začneš mi je automaticky mlátit o hlavu, jak se ti zachce ("nechtělé" - co to je za jazyk?), nesvědčí ani o tvé fantazii, ani o snaze o nějakou minimální empatii, o nadhledu nemluvě.
U příspěvku:vypálilo
kygiss (Občasný) - 21.12.2007 > miirdas> ta kostrbatost je záměr. styl. jistě, ne každému sedí.
U příspěvku:plachty
kygiss (Občasný) - 21.12.2007 > vzhledem k tomu, jakej šit se kolem rozbujel, jsem si to přečetl s velkou chutí, aniž bych nad tím nějak zvlášť přemýšlel. ale úplně dobré to není - slovo "fuzzy" tu báseň docela vystihuje. byly už lepší.
U příspěvku:dárková
kygiss (Občasný) - 21.12.2007 > Smajlík a Mohameda pryč! - Pak bych dal déčko. "v hoře vnořeným" - takové věci mám rád.
U příspěvku:deň
kygiss (Občasný) - 21.12.2007 > Tato dávka slovenčiny je osvěžující. Sice normální deník, ale rozhodně cit pro zkratku.
U příspěvku:Vzpomeň si
kygiss (Občasný) - 21.12.2007 > Kazatelský talent, to rozhodně...
U příspěvku:toulky s Narcisem
kygiss (Občasný) - 21.12.2007 > "v hled rozloženou před vitrínou" - co to je za patvar? - líbí se mi pouze "rád bych si s tebou vyšel/vysvětlil ti jak plyneme v řece", přijde mi to jaksi nemotorně (možná nechtěně?) humorné.
U příspěvku:ulita
kygiss (Občasný) - 21.12.2007 > Na mě příliš abstraktní.
U příspěvku:Radčin zlozvyk
kygiss (Občasný) - 21.12.2007 > Raimund> Moje řeč. - Proč jsi teda tomu Sklenářovi dal déčko?
U příspěvku:Sem nestih podzimni depku :(
kygiss (Občasný) - 21.12.2007 > Průměrná gymnaziální poezie; se srdcem na dlani, jak jinak.
U příspěvku:Myšlení..a co je respekt
kygiss (Občasný) - 21.12.2007 > "nežili by si jak králi" - seš z Moravy? Hrůza! (ono je to kvůli rýmu, viď?) - Jinak: nestojí za hodnocení.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter