Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:«Rapprochement» (Je to původní název, tak jej nechávám.)
RD (Občasný) - 23.4.2007 > zabicka> Ne hadat, ale vedet. Bez toho kolaz samozrejme nedava smysl.
U příspěvku:Počátky feminismu
RD (Občasný) - 23.4.2007 > Prokletý Filip> No neznam. Co je na tom tak divneho. Ty zas treba neumis albansky, stejne jako ja.
U příspěvku:Počátky feminismu
RD (Občasný) - 23.4.2007 > Prokletí> Ja nechapu nic, ale asi to neni tak dulezite, jelikoz se jedna pouze o televizi.
U příspěvku:Počátky feminismu
RD (Občasný) - 23.4.2007 > Prokletí> Televizi holt nemam.
U příspěvku:Počátky feminismu
RD (Občasný) - 23.4.2007 > Prokletí> Nejsme.
U příspěvku:Počátky feminismu
RD (Občasný) - 23.4.2007 > Prokletí> Co jsou to «Navstevnici»?
U příspěvku:Hnízdo
RD (Občasný) - 23.4.2007 > Ten pastel tomu ubral.
U příspěvku:Výroba šperků
RD (Občasný) - 22.4.2007 > caesarborgia> 1: Ma orientace je heterosexualni.

2: Vystrihovani me moc nebavi, ale divil by ses, jak to jde s troskou praxe zefektivnit.

3: Ze vseho nejvi me pak bavi to vsechno davat dohromady - u vedomi toho, ze nic na svete neni zadarmo.
U příspěvku:Zapomenuté město
RD (Občasný) - 22.4.2007 > Ono je to na ceste nekde mezi «svatymi pravidly» a Alfredem Kubinem. Vic Kubina by snad prospelo.
U příspěvku:Děvčata a hodnoty z hlediska XXI. století
RD (Občasný) - 22.4.2007 > Prokletí> Tento typ kolazi je vetsinou neco mezi A3 a A4, zavisi na velikosti publikace, kterou jsem rozstrihal.
U příspěvku:Děvčata, protentokrát beze zbraní (Věnováno D.K.)
RD (Občasný) - 20.4.2007 > D.K.> Neni zac, muzu jeste par pridat.
U příspěvku:i
RD (Občasný) - 20.4.2007 >
U příspěvku:Pohřeb
RD (Občasný) - 19.4.2007 > Chtelo by to vic pixli. Ale i tak: na mistni pomery (ale i jinak) mimoradne zdarile.
U příspěvku:..
RD (Občasný) - 19.4.2007 > Neni nad dlouhe a svetelne objektivy. Ale cernobily fotak taky neni k zahozeni. (Ten ram/ecek tomu uskodil.)
U příspěvku:Dědictví
RD (Občasný) - 19.4.2007 > anae> Tož dík. Blbé su.
U příspěvku:Nový byt
RD (Občasný) - 19.4.2007 > Ógyst Pisoár> A az prdel zakryjes, prestane Ti stat.
U příspěvku:Erotické sny mladého komunisty
RD (Občasný) - 18.4.2007 > Ógyst Pisoár> Toz bez priste do tej za rohem. Hospod je nastesti diky kapitalismu spousta.
U příspěvku:"SALON REPUBLIKY"
RD (Občasný) - 18.4.2007 >
U příspěvku:Veselé velikonoce
RD (Občasný) - 18.4.2007 > Ógyst Pisoár> O nejakejch tech divcich kolejich bych i vedel, ale zena by me zprdla, ze vyzrazuju jeji minulost.
U příspěvku:Výroba šperků
RD (Občasný) - 18.4.2007 > Estel> ? ? ?
U příspěvku:Kokot
RD (Občasný) - 18.4.2007 > Ta treti linka njak pokulhava ... Co vy nato, basnici?
U příspěvku:čas
RD (Občasný) - 18.4.2007 >
U příspěvku:Dědictví
RD (Občasný) - 17.4.2007 > Zuiko> Kdyz jsem todlenc delal, mel jsem na mysli jeden naprosto konkretni spor o dedictvi. (Me osoby se netykal.) Jednoslovny nazev muze zavadet, ale polopatismus by byl horsi. Jinak: diky za chrakteristiku, presne todlenc jsem si pral zobrazit: chladno a temno (a chamtivost - silnejsi nez sex, nerkuli laska).
U příspěvku:Dědictví
RD (Občasný) - 17.4.2007 > Prokletí> Doupovec se sveho jmena nezbavi. RD je taky spravne, navic je to kratsi.
U příspěvku:Dědictví
RD (Občasný) - 17.4.2007 > anae> Toz, priznavam se - tomudlenc nerozumim ...
U příspěvku:Nový byt
RD (Občasný) - 17.4.2007 > Zuiko> Je to (doufamzejeste) kolaz, neco je namalovane, neco je fotka, akorat je vsechno davano dohromady digitalne; v tomto pripade poslouzil Photoshop.
U příspěvku:Soudružská návštěva avantgardních umělců na Kubě
RD (Občasný) - 13.4.2007 > Prokletí> Nemaluj certa na zed!
U příspěvku:Soudružská návštěva avantgardních umělců na Kubě
RD (Občasný) - 13.4.2007 > Prokletí> Nikde. Chybou jsou oni sami.
U příspěvku:Soudružská návštěva avantgardních umělců na Kubě
RD (Občasný) - 13.4.2007 > SATANICSAINT> Tak nejak. Rovnez by se dalo napsat, ze autor - postradaje jakehokoliv talentu etc. - se ohani moralkou nebo cimto, ale nastesti popisujes nesoumernost obou kategorii temer jako Vaclav Cerny.
U příspěvku:Veselé velikonoce
RD (Občasný) - 12.4.2007 > Ógyst Pisoár> Todlenc je jenom takovy smutny kunderground, plny zavisti nad tim, v jakych rozdilnych zemepisnych sirkach ci delkach travime zaslouzene dny volna. Vsiml sis ale - doufam, ze kolega c/b-fotograf Ti naserviroval cele divci koleje?
U příspěvku:Soudružská návštěva avantgardních umělců na Kubě
RD (Občasný) - 12.4.2007 > SATANICSAINT> Autor neni soudruh a avantgardni hav si pouze vypujcil, z cehoz lze vysoudit, ze obraz autoportretem s nejvetsi pravdepodobnosti neni. (Pokud se jedna o autoportret, ma autor ve zvyku uvadet zminenou skutecnost v samotnem nazvu.)

Stati se avantgardnim umelcem je velmi jednoduche: staci talent, vzdelani, technicka zrucnost a mnoho let prace; zatimco ne kazdy ma naturu na to, aby se stal soudruhem. Taze lze predpokladat, ze «licentia poetica» zapujcila autorovi jak onu dokumentarne informativni slozku, tak formu sdeleni okopirovanou od ruske a latinskoamericke avant-gardy.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter