Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 21.5.
Monika
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:PF 2004 nepodmíněně
arkovic (Občasný) - 31.12.2003 > chi chi chi, to je nápad ! za kačenku a lebku dám i 6 :)
U příspěvku:Smog, Praha 2003
arkovic (Občasný) - 28.12.2003 > tomash> no jo, to máš vlastně praudu, já tam totiž původně cpala komíny z jiný fotky, tak jsem duševně zaostala u tý montáže, pardón.
U příspěvku:Smog, Praha 2003
arkovic (Občasný) - 27.12.2003 > Lucie> 

z Baby, ale ....je to montáž, proto ty experimenty.

U příspěvku:park
arkovic (Občasný) - 16.12.2003 >

mně se to líbí...jen zkoumám, jestli ta mříž nekončí nad fotkou, to je nějaký divný, ne?

U příspěvku:exel
arkovic (Občasný) - 10.12.2003 >

dobrej postřeh, stopro kontrast.

U příspěvku:Proč mám cudnou dívku?
arkovic (Občasný) - 4.12.2003 > a já myslela, že jste se zasekli na jablkoním cudném...
..."a přesně v 16.25
zavadil loktem o loket"

tak nic no :)
U příspěvku:Proč mám cudnou dívku?
arkovic (Občasný) - 4.12.2003 > a já myslela, že jste se zasekli na jablkoním cudném...
..."a přesně v 16.25
zavadil loktem o loket"

tak nic no :)
U příspěvku:obrys
arkovic (Občasný) - 4.12.2003 > hezký, jako kdybys ji do tý fotky vystřihnul :)
U příspěvku:Kačerov
arkovic (Občasný) - 4.12.2003 > P.i.k.o> asi jo, máte oba pravdu, jenže tohle byla taková hurá akce, kdy jsem běžela na metro, a tenhle záměr mi nedal na pár vteřin nepřibrzdit..a samotnou mě potom překvapilo, jaká to je víceméně intuitivní kompozice..
U příspěvku:Ospalé podzimní odpoledne, Václavovo nám.
arkovic (Občasný) - 4.12.2003 > Thomas Hudson> to ale nejni pretahlej kontrast na pocitaci...klido ti ukazu origoš fotku ;)
U příspěvku:konemha/low contrst/
arkovic (Občasný) - 3.12.2003 > to je krásný, bez výtek.
U příspěvku:deprese
arkovic (Občasný) - 30.11.2003 > katerina seda> fakt se to čtě špatně, hoď si tam tohle :)

tížící strop života vidím
s hořce šibalským úsměvem
klesat na mé touhy
jako mlha mi mé žití připadá

mlha která v údolí svou cestu mezi
kameny hledá
tam kde své tělo může rozlít

chci ven z té mlhy
chci prolomit ty prkna osudu
které mi tak skromně dopřávají
z rukou chrám nad hlavou vzpříčím
jehož věž onen zlomysl prorazí

pak jako sémě k oplození nového života
můj nový život začne
U příspěvku:olomouc
arkovic (Občasný) - 29.11.2003 > dobrej pruhled, krasny svetlo, akorat se to cely klati doprava, ne?
U příspěvku:Zahalení
arkovic (Občasný) - 29.11.2003 > přidávam se k pochvalám, mám tendence s tím točit, když to dáš o 180, tak je to skoro na zavrat :)
U příspěvku:Domíci
arkovic (Občasný) - 27.11.2003 > no ty jsou :)...fotogeničnost sama.
U příspěvku:Pokus o autoportrét II
arkovic (Občasný) - 27.11.2003 > Důvodný> trošku útočný na můj vkus..

"Pokusem" není míněná žádná výmluva. Jen poukazuju na fakt, že to sama zatím jenom zkouším, a veřejně to vystavím proto, že mě pochopitelně zajímá názor ostatních. Na tom nevidím absolutně nic špatnýho a vystupovat sebevědomě za každou cenu mi přijde mnohem horší.

Pokud Ti podobná nejistota vadí, tak nejspíš zapomínáš, že jseš na půdě vesměs amatérskýho serveru, kde to každej jen zkouší. Tak se tu nezahazuj a svoje "profi" kritiky směruj do profesionálnejších vod, bude-li kam...
U příspěvku:Karel3
arkovic (Občasný) - 27.11.2003 > toono> co na tom nechápeš, prostě kombinace panenky - masky - umělotiny - sériový výroby, která ja navíc rozbitá - nedokonalá - a absolutně zbytečnejch schodů vedoucích odnikud nikam...tak přesně tohle ve mně takhle fotka vyvolala, což je na jeden obrázek slušný (pro mě), většinou je jen vizuálně líbívej a konec.
U příspěvku:podzimni pejsek
arkovic (Občasný) - 27.11.2003 > no jo, ladi a co dal?
U příspěvku:Listí padá ze stromů
arkovic (Občasný) - 27.11.2003 > hodne libi, sic trosku do kalendare, ale na tohle tema to sedi.
U příspěvku:Podzimní listí
arkovic (Občasný) - 27.11.2003 > vše už bylo řečeno.
U příspěvku:Podzimni kontrasty
arkovic (Občasný) - 27.11.2003 > příjemně barevný.
U příspěvku:podzim a jeho barvy
arkovic (Občasný) - 27.11.2003 > taky jsem pro otočení, takhle jen bolí za krkem a nic z toho
U příspěvku:Žalud
arkovic (Občasný) - 27.11.2003 > babí léto, co ?:)
U příspěvku:Zrcátka podzimu
arkovic (Občasný) - 27.11.2003 > je to krásný, když člověk něco podobnýho najde v trávě. Bohužel přenos na fotku je zbla nemožný.Jinak hezkej název.
U příspěvku:Poslední šípek
arkovic (Občasný) - 27.11.2003 > se nějak zapomněl....
U příspěvku:Listy
arkovic (Občasný) - 27.11.2003 > hezký. (jen bych stournula do pozadi, to se mi moc nelibi)
U příspěvku:Baldachýn
arkovic (Občasný) - 27.11.2003 > pěkná barvička, lehce ohnivá.
U příspěvku:ještě jeden
arkovic (Občasný) - 27.11.2003 > asi vím, který byl předcházející, byl lepčí...tohle je jak nepovedenej experiment.
U příspěvku:Hruškový list
arkovic (Občasný) - 27.11.2003 > objekt je to zajímavej, ale práce autora(ky) je jak vyfocení důkazu na přelíčení...promiň.
U příspěvku:List v leže
arkovic (Občasný) - 27.11.2003 > asi krvácí.
U příspěvku:Poslední skaut
arkovic (Občasný) - 27.11.2003 > pěknej nápad...akorát zelený jsou ještě na stromech, ne?:)
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter