Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Prokopské údolí
Mashine (Občasný) - 22.9.2013 >
U příspěvku:"Galaxy"
Mashine (Občasný) - 6.9.2013 > čtenář> Ani náhodou to nie je kamen ...
U příspěvku:Proporcia
Mashine (Občasný) - 28.8.2013 >
U příspěvku:"Dravec"
Mashine (Občasný) - 24.8.2013 > Periskop> PS: som na Totome už natoľko dlho, že si pamätám, keď podobé komentáre si dostával k tvojim výtvorom i ty...keď si kupuješ meter na druhých, skontroluj si, či sa začína tiež od nuly...ty nulo...
U příspěvku:"Dravec"
Mashine (Občasný) - 24.8.2013 > Periskop> :)) 5 bodov za tvoj intelekt a D za tvoje "nad" foto schopnosti -- v každom prípde som za zasmial, díky...názor tebe rovnych mi je u prdele ...ahoj .)
U příspěvku:Minulost a budoucnost
Mashine (Občasný) - 23.8.2013 >
U příspěvku:"K mestu čelom,ku mne chrbtom!"
Mashine (Občasný) - 21.8.2013 > čtenář> Dôvod? Publikujem, to, čo sa mne páči, to čo mi niečo pripomína, niečo čo má pre mňa emocionálny dôvod, niečo, čo nesie pre mňa spomienku. Názory ostatných nie sú pre mňa dôvležité. Rád sa niečo nové naučím, preto sú pre mňa prínosom komentáre týkajúce sa techniky a podobne..ostatné je pasé. Samozrejme ma poteší, keď moje foto takisto niekomu prinesie nejaký emocionálny príp. iný zážitok, vnem alebo vzbudí v ňom jeho vlastné pocity a spomienky.
U příspěvku:"K mestu čelom,ku mne chrbtom!"
Mashine (Občasný) - 21.8.2013 > čtenář> :))) dovoľ mi pousmiať sa .. fakt si myslíš, že mňa názor niekoho, kto sa ani nevie podpísať zaujíma...a mňa nazývaš schyzofrenikom a to na základe fotografie?? ja viem, kto som, zjavne ty nie, o čom svedčí to "Čtenář". BTW od kedy sa tu hodnotia osobnostné vlastnosti a danosti ??? nemôžem si pomôcť, som na tomto blogu registrovaný už naozaj dávno a pridávam príspevky pravidelne...ale v poslednej dobe je táto stránka plná hulvátov a zaťažených osôb, ktori sa sem chodia vyventilovať ... nestrpím, aby ma tu niekto verejne urážal, takisto ako aj objekty, ktoré som fotil, čo sa týka kritiky k fotografií ako takej a jej celkového dojmu, to je ok...A na záver to, že si označil/a zrovna abstraktné foto, ktorých presný výraz môžem vedieť iba ja ako autor, jasne značia, že sa nevieš rozhodnúť a dokazujú, že problém, ktorý si adresoval k môjmu menu, bude spíš tým tvojím....s pozdravom ...
U příspěvku:"Keď na ryby, tak s poriadnym prútom!"
Mashine (Občasný) - 12.8.2013 > čtenář> Farba je zámerná k danej atmosfére, ktorú som chcel vykresliť ako pochmúrnu, skutočnosť je taká, že v pozadí sú drahé výškové budovy mesta Tian Jin a rybár, čo chytá ryby ich chytá ilegálne a úlovky sú jeho takmer jedinou obživou. Je to vykreslenie kontrastov tohto sveta a pomerov, aj keď z tohto záberu tu nie je jasne čitateľné..
U příspěvku:Hra s tieňom
Mashine (Občasný) - 7.8.2013 >
U příspěvku:Veselá i zamračená
Mashine (Občasný) - 27.7.2013 >
U příspěvku:Žebračka
Mashine (Občasný) - 22.7.2013 >
U příspěvku:velké prádlo
Mashine (Občasný) - 11.7.2013 >
U příspěvku:RfP 2013
Mashine (Občasný) - 11.7.2013 >
U příspěvku:mezi eukalypty
Mashine (Občasný) - 23.6.2013 >
U příspěvku:pavouk
Mashine (Občasný) - 18.6.2013 >
U příspěvku:"Búrka nad rajskou záhradou"
Mashine (Občasný) - 15.6.2013 > Thumb> Tá biela žiara sa nachádza tam, kde už neboli oblaky, cez ne postupne presvitalo slnko ... Keby tam odrežem tie kvety, nebola by to už moja záhrada..tie tam patria..ale dik za nazor...
U příspěvku:"Búrka nad rajskou záhradou"
Mashine (Občasný) - 15.6.2013 > Thumb> Tá biela žiara sa nachádza tam, kde už neboli oblaky, cez ne postupne presvitalo slnko ... Keby tam odrežem tie kvety, nebola by to už moja záhrada..tie tam patria..ale dik za nazor...
U příspěvku:Odlety...
Mashine (Občasný) - 15.6.2013 >
U příspěvku:Fêtes Johanniques de Reims 2013
Mashine (Občasný) - 7.6.2013 >
U příspěvku:***
Mashine (Občasný) - 6.6.2013 >
U příspěvku: Magor
Mashine (Občasný) - 6.6.2013 >
U příspěvku:Vítr
Mashine (Občasný) - 6.6.2013 >
U příspěvku:před kostelem
Mashine (Občasný) - 4.6.2013 >
U příspěvku:kontext času
Mashine (Občasný) - 31.5.2013 >
U příspěvku:Pohled z mostu
Mashine (Občasný) - 31.5.2013 >
U příspěvku:"Pracovná pauzička"
Mashine (Občasný) - 31.5.2013 > písečný přesyp> To nie je nezpracovaný vnem, to je ralita, foto zachytáva bežný deň pracovníka na ulici v Číne. Tak ako tam sedí na foto, tam sedí aj teraz a zrejme ešte dlho bude, je to doslova kancelária na ulici, kde opravujú bicykle na počkanie a rozvážajú z tade rôzne druhy tovarov, takisto na bicykloch. A to s tou dobou Hanzelky a Zikmunda??? wtf, ako sa môžeš takto vyjadriť, keď nemáš ani páru o skutočnosti,,,toto je reálna fotografia, zachytávajúca aktuálne dianie...nie som profesionál, som amatér, no ty o street foto nevieš zrejme veľa. To, že je foto neostrá je fakt, ale prečo by mala byť ostrá? Je to pravidlo...je to vyjadrenie kvality života daného pána. Jeho život takisto z môjho pohľadu nie je priezračne jednoduchý...tak preto je neostrá...nesúď, keď nevieš...
U příspěvku:"Invaze"
Mashine (Občasný) - 31.5.2013 > čtenář> Nezvyknem reagovať na komentáre, pretože ma popravde aj tak nezaujímajú a môj postoj k videniu sveta cez aparát ako aj následne úpravy foto jednoducho nezmenia, nech si myslíte, čo chcete. Rád sa naučím niečo nové, avšak nemôžem si pomôcť, no v poslednom čase sa z komentárov ako je napríklad tento...akosi nič nové naučiť neviem. Poprosil by som komentáre absolútne nesúvisiace k téme, aby ste ich sem zbytočne nepísali, sú bezhodnotné. Jednoducho v prípade, že sa vám páči foto, si ju vychutnajte, inak si zahryznite do jazyka, zbytočne urážate nie mňa a moju tvorbu, ale znižujete samých seba. Nikdy som si nedovolil hodnotiť druhých bez toho, aby som bol presvedčený, že sa danej tématike rozumiem ako aj konkrétnej technike. Jednoducho mi to tu celé príde na toteme, že sa tu hodnotí iba kvalita spracovania ako aj použitá technika. Aj keď sú to podstatné sprievodné faktory každej fotografie, v prvom rade je podstatný jej zmysel, duch v ktorom sa nesie a čo v skutočnosti vyjadruje, resp. čo metaforizuje. A presne tak to vnímam aj ja. Je mi jedno, či sú moje foto technicky dokonalé alebo nie, presne také ako ich publikujem, ja chcem aby boli, keby nie, tak ich sem nepridám. Fotím, lebo ma to baví a to je podstatné .. a nefotím ani týždeň, ani dva.
U příspěvku:výtah
Mashine (Občasný) - 30.5.2013 >
U příspěvku:Simpsnů žlutý svět.
Mashine (Občasný) - 26.5.2013 >
U příspěvku:Babské čítanie
Mashine (Občasný) - 26.5.2013 >
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter