Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 22.5.
Emil
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
ursc
(muž)
Občasný
Na Totemu: 1642x
Napsat zprávu

profesionální umělec občas umrlec

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:PRO Kvasárka...
ursc (Občasný) - 1.4.2008 > Alegorie Touhy
U příspěvku:PRO Kvasárka...
ursc (Občasný) - 1.4.2008 > Dost dobrý,trochu mi to připomíná Schieleho nebo Klimta.Asi těma detailama rukou.Ale je to hodně dobře propracovaný.Žádný chyby nevidim,asi je to dokonalý.To prodloužený zápěstí nad levim prsem tomu dodává démonickej nádech.Ale na první pohled vypadalo jako mužská ruka,ale je to vlastně ruka modelky.
U příspěvku:akt
ursc (Občasný) - 1.4.2008 > Hodně povedený akt,citlivé a jemné provedení.Je pravda,že levá pěst je smrsklá(z pohledu modelky).Nechceš to opravit?Asi ne,co?
U příspěvku:ufňukanec
ursc (Občasný) - 21.3.2008 > Vobkreslit fotku dokáže každý.A co to dělá vlastně v kresbách nechápu.Jde to do kopru.
U příspěvku:Výzkum
ursc (Občasný) - 14.1.2008 > Vypadá to hodně zdařile a plné tajemna.Pěkně volené barvy.Jen mi vadí ty stylizované postavy-ani tam nemuseli být.A technika?
U příspěvku:Věčnost
ursc (Občasný) - 14.1.2008 > Věčnost je a je věčná.Všechno děláme pro nic,protože nic je věčné.
U příspěvku:U potoka
ursc (Občasný) - 14.1.2008 > Odkud vlastně čerpáš náměty?Ze snů?
U příspěvku:U potoka
ursc (Občasný) - 14.1.2008 > Ponurost sama.Vzhledem k působivosti obrazu,myslím že ten vaš spekulativní rozbor krajiny s Janah(viz.výš),ztratil význam dřív než byl vyřknut.
U příspěvku:Popelnice
ursc (Občasný) - 14.1.2008 > Dobrý,až na ty bílý skvrny,ty bys mohl/a příště zadělat.Trochu ruší.Ale jinak dávám body za osobitý styl.A skvrny lehce navozují jakoby snovou atmosféru.
U příspěvku:Kaprům...
ursc (Občasný) - 12.1.2008 > rezbarik> Díky za přání a tobě taky!
U příspěvku:Kaprům...
ursc (Občasný) - 11.1.2008 > ewinn> Podpis,asi trochu nečitelný
U příspěvku:Žena
ursc (Občasný) - 1.1.2008 > Levý rameno vypadá jak poďobaný od vos a k tomu přejetý parnim válcem.Rozbředlá kresba.
U příspěvku:Zatišie
ursc (Občasný) - 1.1.2008 > Dani> ???
U příspěvku:Kaprům...
ursc (Občasný) - 1.1.2008 > caesarborgia> Zkusim to znova vyfotit,kvuli tobě.Ale je asi zbytečný to sem zase dávat.Že bych ti to poslal na mail?
U příspěvku:Cipisek 3
ursc (Občasný) - 30.12.2007 > pěkná kočička,já je taky rád
U příspěvku:Bezhlavá princezna 4x100/70, 120/100, 150/100, 3x30/20
ursc (Občasný) - 30.12.2007 > sex,pervers n´ black.Ty olámaný pańky to dobře rámujou.Ani napotřebuješ rám.Co je to za techniku?
U příspěvku:de la Tourova světice
ursc (Občasný) - 25.12.2007 > fuck off-zabít
U příspěvku:funkce mitrální chlopně
ursc (Občasný) - 5.12.2007 > Je to dost ostře a tak kostrbatě napsaný
U příspěvku:Květy Zla
ursc (Občasný) - 5.12.2007 > Milan Pražský> Tohle je původní skica,zdála se mi docela povedená,ale jen trochu prázdná.Řek jsem si,že na pozadí něco musí být.Nejlépe autorovy oči.Takže oči jsou až ve druhém plánu.Nakonec,když si je odmyslíš,funguje to i bez nich.
U příspěvku:Květy Zla
ursc (Občasný) - 4.12.2007 > čtenář> Naprosto irelevantní poznámka.Neberu ji ani jako vyjádření tvého chatrného dojmu,ani jako kritiku.Vyjadřování typu "mrdka nahoře" a "otřesný" nic neznamená.Akorát možná svědčí o tvé mentalitě,která se asi nachází na bodě mrazu.
U příspěvku:Advent
ursc (Občasný) - 4.12.2007 > ariel> Díky moc za výstižný koment i body.Potěšilo mě to moc.
U příspěvku:hmyytri
ursc (Občasný) - 4.12.2007 > Asi je zhulená..
U příspěvku:hmyytri
ursc (Občasný) - 4.12.2007 > Ta masařka je asi přežraná.Barevně připomíná spíš včelu,nebo čmeláka.
U příspěvku:hmyytri
ursc (Občasný) - 4.12.2007 > Máš dobrej styl.Opět nechybí nadsázka a ironie.Dalo by se zde aplikovat přísloví-Kdo si hraje nezlobí.
U příspěvku:horse
ursc (Občasný) - 4.12.2007 > Tohle je taková pohádkově sympaticky hravá věc.Nechybí nadsázka a stylizace.
U příspěvku:těhotná
ursc (Občasný) - 4.12.2007 > Jde z toho spokojenost a něha,až mě z toho mrazí.Asi je to věrné předloze.Levá ruka mi přijde nemotorně zakončená v prstech.Taky ohyb v zápěstí působí nepřirozeně.Jinak dobrý.Kombinovaná technika?
U příspěvku:Květy Zla
ursc (Občasný) - 4.12.2007 > Milan Pražský> Dík za koment,ještě mám jednu verzi vyrobenou na poči s jiným písmem.Asi to sem připíchnu taky,pro srovnání.V pozadí možná dost ruší autorovy oči.Mám taky verzi,kde jsem je úplně smazal.
U příspěvku:f**k fán tulipán II.
ursc (Občasný) - 4.12.2007 > Má to komiksovej styl-to je sympatické,ale chtělo by to propracovat.Bod za název-docela pobavil.
U příspěvku:Onen klam
ursc (Občasný) - 3.12.2007 > Takovej symbolismus
U příspěvku:Onen klam
ursc (Občasný) - 3.12.2007 > Natasha_> Promiň,ale napsat že autora jiné verše nenapadly by se dalo napsat o tisíci dalších básní zde publikovaných.Na rozdíl od nich má tahle myšlenku.A věčné hlouby-hloubky,nebo-li věčnost.Nebo si před tim pojed houby Radime?
U příspěvku:maminka
ursc (Občasný) - 3.12.2007 > Téměř fotografický realismus.Je to tak dokonalý,že to postrádá špetku autorových citů.Možná by tomu prospěly sitější barvy.Je to takový jednolitý.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter