Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 16.5.
Přemysl
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:PF
wizigot (Občasný) - 9.1.2014 > děkuji
U příspěvku:smuteční
wizigot (Občasný) - 10.12.2013 > čtenář> ale ano stačí říci-děkuji
U příspěvku:zvonečky
wizigot (Občasný) - 11.11.2013 > moc děkuji
U příspěvku:d u e *
wizigot (Občasný) - 6.11.2013 >
U příspěvku:vize
wizigot (Občasný) - 29.8.2013 > čtenář> děsit se můžeš ty jiné to povznáší taková je vůle .......
U příspěvku:kalná voda
wizigot (Občasný) - 25.8.2013 > čtenář> blbečku z domečku já už fotil pionýrem tak proč bych tohle prodával umělče .......
U příspěvku:žlutá
wizigot (Občasný) - 19.8.2013 > anae> díky......
U příspěvku:stolistá
wizigot (Občasný) - 17.8.2013 > karkulek> neodstranoval
U příspěvku:odcházení
wizigot (Občasný) - 13.8.2013 > děkuji
U příspěvku:skrýš
wizigot (Občasný) - 4.8.2013 > Světlonoška> asi tak načapal jsem je tam
U příspěvku:sama....
wizigot (Občasný) - 23.7.2013 > karkulek> fakt rarita.....
U příspěvku:sama....
wizigot (Občasný) - 23.7.2013 > písečný přesyp> jseš ubohej až si to uvědomíš bude stejně pozdě,blb zústane blbem i kdyby svět objel .....
U příspěvku:sama....
wizigot (Občasný) - 22.7.2013 > Světlonoška> já moc děkuji za plné pochopení snímku jsem moc rád .....
U příspěvku:bílá královna
wizigot (Občasný) - 12.7.2013 > superfly> tohle není hodnocení fotek ale pitva jak v XVI.století s rizikem smrti a veřejnou popravou
U příspěvku:bílá královna
wizigot (Občasný) - 12.7.2013 > superfly> když to retušuji jsem stejně za blba jelikož a protože mi tam někdo napíše proč to mažu a tak jsem to radši nechal  být pravil jsem a tak jsem učinil ..... 
U příspěvku:bílá královna
wizigot (Občasný) - 11.7.2013 > Thumb> je tam písek od moře a bohužel to nejde,čistili to už 2x a nic tak to asi zahodím když to tolik vadí -moc děkuji každej ze mně dělá blba jako bych to neviděl ach jo ....
U příspěvku:zámek
wizigot (Občasný) - 13.6.2013 > popleta79> ale ano funguje a moc dobře a dal jsi mi námět asi ano .......
U příspěvku:dominanta města
wizigot (Občasný) - 11.6.2013 > čtenář> no nevím ale ty jsi asi zeměměřič ale to chtěla maminka co ........
U příspěvku:dominanta města
wizigot (Občasný) - 11.6.2013 > popleta79> ano přímo z Bíliny.....
U příspěvku:VELKÝ LEV
wizigot (Občasný) - 25.5.2013 > superfly> co ty víš k čemu jsou HDRka když jsi to ani nezkusil ...... je to nějaký osobitý projev ......
U příspěvku:VELKÝ LEV
wizigot (Občasný) - 25.5.2013 > Thumb> ale no tak tak mám ty ostatní zatratit a tebe velebyt to chceš,nevšímej  si jich je to je jech názor,já ti tvůj v podstatě také neberu ......
U příspěvku:VELKÝ LEV
wizigot (Občasný) - 24.5.2013 > Thumb> já už jsem z té tvé neostrosti nervní,no tak je to mírně neostré ale je to HDR záměrně tak dělané,ty znáš jen ostré fotky já teda ne,je to nějaký projev ta tím že je taková chce asi něco říci jak ostatně bez problémů pochopili ty ostatní,já fakt nevím .......
U příspěvku:Bílina
wizigot (Občasný) - 23.5.2013 > popleta79> NO TAK TI TOHO VELKÉHO LVA POSÍLÁM JAKO PREMII
U příspěvku:dvojčata
wizigot (Občasný) - 21.5.2013 > čtenář> ale proč to komentje výrazy nemá cenu hodnotit a podobně copak je tady někdo méněcený ať to napíše normálně a nedělá z nikoho ignoranta,já to jinde vzal normálně .....
U příspěvku:dvojčata
wizigot (Občasný) - 20.5.2013 > Thumb> jeden z nás potřebuje očního jinak se to roseknout nedá ......
U příspěvku:dvojčata
wizigot (Občasný) - 20.5.2013 > Thumb> ale vždyď je to ostřené na jeden bod ostatní je rozostřeno ty to nevidíš nebo co ,to už nechápu ....... stále píšeš bludy ale ted snad chápu z čeho pochází .....
U příspěvku:smutná
wizigot (Občasný) - 14.5.2013 > Dushan> moc ti děkuji a hlavně už proto že máš štěstí,nejsem takový detailista a fotím spíše co příroda dá nechci být stvořitel,ale úpravy provádím  různé a také jsem byla velmi potěšen že fotka někoho zaujala,nerad fotím takový ten paušál a hlavně s Karibiku a ještě jednou moc děkuji ........
U příspěvku:HAVRANI
wizigot (Občasný) - 29.4.2013 > díky
U příspěvku:na mostě
wizigot (Občasný) - 4.4.2013 > Thumb> jsi morálně na dně a nedokážeš vidět a chápat to co normální lidi oslovoje ať kladně čí záporně,čili já tě neberu a nevnímám mám odlišné lidské dimenze,prostě žiju a mám radost ze života asi na rozdíl od tebe..........
U příspěvku:na mostě
wizigot (Občasný) - 4.4.2013 > Thumb> jsi morálně na dně a nedokážeš vidět a chápat to co normální lidi oslovoje ať kladně čí záporně,čili já tě neberu a nevnímám mám odlišné lidské dimenze,prostě žiju a mám radost ze života asi na rozdíl od tebe..........
U příspěvku:na procházce
wizigot (Občasný) - 16.3.2013 > Thumb> zase slabost lidská ........
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter