Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 12.5.
Pankrác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:uprostřed rybníka
slavekmiloslav (Občasný) - 26.10.2011 > ko-ňadra> při vší úctě k mému čtenáři, který má zájem a o kterém podle jména pouze tuším,že je rodu mužského, proč bych měl cokoli vysvětlovat?
a kupodivu české národní knihovně to vůbec nevadí...
U příspěvku:uprostřed rybníka
slavekmiloslav (Občasný) - 26.10.2011 > oba máte dobrý dost dobrý důvod nikdy nenavštívit mé stránky kavárenského povaleče s dýmkou. jeden podotek: každý umělec v okamžiku své proměny v kritika by se měl podepsat... neberte to jako útok, ale výtku ke slušnému chování, která je v těhle literárních končinách žel naprosto normální... v četně redakce..
U příspěvku:uprostřed rybníka
slavekmiloslav (Občasný) - 26.10.2011 > Path Adamski> evidentne máš pravdu, čo narobím. vážne by som nechcel mať na svedomí týranie spisovateľovo :-)
U příspěvku:uprostřed rybníka
slavekmiloslav (Občasný) - 26.10.2011 > ko-ňadra> má hluboká poklona. a těch malých na začátku každé věty je mi opravdu líto, co nadělám :-)
U příspěvku:výlet na měsíc a zpět
slavekmiloslav (Občasný) - 14.10.2011 > cokoliv řekne šílená svině si beru řádně k srdci :-)
U příspěvku:ten tučňák na to má
slavekmiloslav (Občasný) - 14.8.2011 > čtenář> no jo milý čtenáři, no jo, i sám se divím, že to píšu..
U příspěvku:šaman a účetní
slavekmiloslav (Občasný) - 12.7.2011 > sarkulka> díky. a co ještě tě bez názoru trápi? :-)
U příspěvku:prázdniny kolem
slavekmiloslav (Občasný) - 2.7.2011 > pomerančová> :-)
U příspěvku:šaman a účetní
slavekmiloslav (Občasný) - 24.6.2011 > šedý_vlk> díky :-)
U příspěvku:šaman a účetní
slavekmiloslav (Občasný) - 24.6.2011 > Mima> děkuji Mimo. nejsem si jist zda-li nějaký účetní je schopen jakékoliv umělecké kritiky bez ohledu k faktu, že tato povídka byla jenom laciným pokusem jedného směru... :-)
U příspěvku:slavnostní prozření stran zbytečné existence
slavekmiloslav (Občasný) - 17.6.2011 > Emoce> :-)
U příspěvku:slavnostní prozření stran zbytečné existence
slavekmiloslav (Občasný) - 13.6.2011 > oxytocin> díky :-)
U příspěvku:děsnej optimista
slavekmiloslav (Občasný) - 20.5.2011 > sarkulka> díky :-)
U příspěvku:děsnej optimista
slavekmiloslav (Občasný) - 21.4.2011 > Quotidiana> tak tedy dík :-)
U příspěvku:milej, malej dědula
slavekmiloslav (Občasný) - 1.3.2011 > lenulela> :-)
U příspěvku:zrádná hodinová duše
slavekmiloslav (Občasný) - 7.11.2010 > děkuji. netušil jsem ten konec... :-)
U příspěvku:laik versus odborník
slavekmiloslav (Občasný) - 21.10.2010 > 0 class> děkuji i s úklonou :-)
U příspěvku:mušle pánská
slavekmiloslav (Občasný) - 5.10.2010 > brouk> konečně odhalen! vše potvrzuji a za vše ručím svým pohrdavým pohledem :-)
U příspěvku:a proč právě já
slavekmiloslav (Občasný) - 13.9.2010 > Mlž Svatý> milej a svatej, jen nerad přistihuji v nedbalkách a slabé chvilce a tak přísahám, že jsem nic neviděl a všechno popírám :-)
U příspěvku:a proč právě já
slavekmiloslav (Občasný) - 13.9.2010 > Mlž Svatý> svatej, snad při tom nebušíš pěstičkami do zdi.. :-)
U příspěvku:a proč právě já
slavekmiloslav (Občasný) - 13.9.2010 > Montrealer> to je mi debata :-)
abych se zastal mlže jen nevím jestli svatého, to močení opravdu nesouvisí s měchýřem, snad jen mechanicky, ale s teritorialitou.. protože je jinak velice čistotnej.
U příspěvku:a proč právě já
slavekmiloslav (Občasný) - 13.9.2010 > Mlž Svatý> už to má chudák spočítané
U příspěvku:a proč právě já
slavekmiloslav (Občasný) - 13.9.2010 > Montrealer> :-) a díky
U příspěvku:strach, chcete-li obava ze smrti.
slavekmiloslav (Občasný) - 12.9.2010 > A.x.e.l> je docela možné, že to na někoho zmateně může působit. patetiky bych se bránil.. a to velice :-)
U příspěvku:strach, chcete-li obava ze smrti.
slavekmiloslav (Občasný) - 11.9.2010 > čtenář> tvůj duchaplný postřech mně úplně šokoval. zastav se ještě někdy, budu se těšit
U příspěvku:mokré mokasíny.
slavekmiloslav (Občasný) - 27.8.2010 > Lamarski> přemýšlím jestli bych chtěl mít starosti stálého redaktora... :-)
U příspěvku:ten podivnej měsíc.
slavekmiloslav (Občasný) - 25.8.2010 > Lamarski> děkuji. jsem rád, že se mi povedla bez nic víc, a to potěší :-) a ty nesmutni, najde jiný a lepší. jen malinko nechápu tvou poznámku. doteď jsem měl za to, že texty nad deset vteřin se zásadně nehodnotí protože nečtou..
U příspěvku:ten podivnej měsíc.
slavekmiloslav (Občasný) - 19.8.2010 > ..... :-) ....
U příspěvku:vesnický komín.
slavekmiloslav (Občasný) - 18.8.2010 > děkuji. a s těmi písmeny se nedá asi nic dělat :-) ty tam prostě zůstanou. už samotný fakt, že dokážou odradit tolik mně nemilých spoluobčanů postačí aby tam zůstali a snad napořád :-)
U příspěvku:POSLEDNÍ SOUD A MISTR ČAS
slavekmiloslav (Občasný) - 8.8.2010 > jo
U příspěvku:ukradli mě zrovna v pátek!
slavekmiloslav (Občasný) - 7.8.2010 > díky, ale nemám pocit, že by tahle povídka byla tak kvalitní. opravdu ne. snad mám lepší... jen jsem se bavil. ale ještě jednou díky
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter