Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Mariánský most nad zrcadlící řekou.
Diaz (Občasný) - 3.5.2020 >
U příspěvku:Zedník, Zbořil a Marhoul čtou v kavárně Mezi řádky
Diaz (Občasný) - 26.4.2020 > analfagot> tak to minimálně, ale se scvrklym šourkem!
U příspěvku:Magistrát
Diaz (Občasný) - 26.4.2020 > Zkouška nejenom že nemá smysl pro humor, poezii nerozumí, ale zato má scvrklej šourek, tak se nediv...
U příspěvku:Človek a jeho klietky
Diaz (Občasný) - 26.4.2020 > zkouška> mně z tebe jebne, lůzo nemytá!
U příspěvku:SLUNCE - 1941
Diaz (Občasný) - 26.4.2020 > čtenář> opakuješ, co ti ostaní řekli? jsi fakt inteligent!
JAK CHCEŠ! NEBUDEŠ VĚDĚT ANI ODKUD TO PŘIŠLO, MÁLO MĚ ZNÁŠ!
U příspěvku:SLUNCE - 1941
Diaz (Občasný) - 26.4.2020 > čtenář> Dobře čti, ty feťáckej zmrde! Už jsem tě varoval dřív!!
Budeš obtěžovat a urážet dalšího?!
ROZŠLAPU TI TU ZKURVENOU DRŽKU TAK, ŽE UŽ SE NENAŽEREŠ, PŘÍSAHÁM NA TVOJÍ SMRT, ZMRDE!
U příspěvku:"Ranní intermezzo ...
Diaz (Občasný) - 24.4.2020 > čtenář> Takže tu máme filozofku, tak to jo, filozofku jsem ještě neměl, a zajímavou už vůbec ne!
U příspěvku:Touha po naději
Diaz (Občasný) - 24.4.2020 > Mně tahle forma poezie moc nesedí, ale na druhou stranu ji ocením, protože je mi sympatický, že tvoříš-na rozdíl od Zkoušky, která jenom trolí.
U toho - z sebe- jsem se taky zadrh.
U příspěvku:SLUNCE - 1941
Diaz (Občasný) - 24.4.2020 > Souhlas s helen, ve všem.
U příspěvku:MODRÉ BODLÁČKY
Diaz (Občasný) - 20.4.2020 > čtenář> a ty pičko bohuno víš že si debil nebo ti řikam novinku?
U příspěvku:MODRÉ BODLÁČKY
Diaz (Občasný) - 18.4.2020 > chápem, ale uznej! 💀tupá plochá vycpávka💀to chce bon!
U příspěvku:MODRÉ BODLÁČKY
Diaz (Občasný) - 18.4.2020 > Jemnej a citlivej, jaromíre, mistrovskej kousek, tak jako vždycky. Ta píča dneska dostala tak na držku, že takhle by nedostala ani lopatou!
U příspěvku:Staroměstské náměstí jaro 2020
Diaz (Občasný) - 13.4.2020 > hlubší kritiku ti musí dá někdo kdo to umí, já jen povrchně, líbí se mi
U příspěvku:NÁSLEDUJ MĚ
Diaz (Občasný) - 6.4.2020 > Jsou tady adepti na přesdržku? Rád vypomohu!
U příspěvku:ZKOUŠCE-BOHUŇE-VYCPÁVCE
Diaz (Občasný) - 2.4.2020 > Já bych mu dal přes držku a je!
U příspěvku:LITOVEL PROTESTUJE a VYHLAŠUJE KARANTÉNU!
Diaz (Občasný) - 23.3.2020 > čtenář> aby de blbec měl na co ptát! Zkus se přihlásit, když se na něco ptáš nechápavče!
U příspěvku:LITOVEL PROTESTUJE a VYHLAŠUJE KARANTÉNU!
Diaz (Občasný) - 23.3.2020 > Výborný
U příspěvku:novej
Diaz (Občasný) - 23.3.2020 > 91184
U příspěvku:Poéma o poctivosti II.
Diaz (Občasný) - 23.3.2020 > Bohuno a Mystikuse, přestaňte urážet autory, my vás tu nechcem, nic nepíšte, tak vyjeďte nebo vás chytim za koule a pojedete, že se ani neuprdnete!
Berte to jako dobrou radu...
U příspěvku:Poéma o poctivosti II.
Diaz (Občasný) - 23.3.2020 > čtenář> Komu tykáš, ty prase, to se nestydíš? Od teď se zaměřim na tebe i tvou rodinu?
U příspěvku:Poéma o poctivosti II.
Diaz (Občasný) - 23.3.2020 > čtenář> PRASAČKO, TY JSI NÁS OSLNILA, ZEJMÉNA TÍM ANTRÉ VE SVÉM ŽIVOTOPISU! DOUFÁM ŽE TVÝ PŘÍSPĚVKY POJEDOU VE STEJNYM AJFRU JAKO DŘÍV, KDYŽ SIS JEŠTĚ NEMYLA TU SVOJÍ VOBROVSKOU SÁDELNATOU PRDEL. Julián ani Fagot tu sice nejsou, ale jistě by ti pogratulovali k tvému novému nicku, buď tedy vítána na Totemu, což je server pro lidi, kteří publikují vlastní tvorbu, až na několik zmatených jedinců a pomatených zvířat jako je Zkouška a jí podobné vydlabané škeble.
Cizí dílo si nezaslouží mé hodnocení, to je tutáč!
U příspěvku:Jsem chytrá jak Greta
Diaz (Občasný) - 13.3.2020 > akce ohrožena!> Tebe bych fakt nechtel klatit ani do pice ani do prdele ani zadarmo ani kdybys mi platila, vy zensky jste obecne prasnice, ale ty jim vevodis, to si tu prdel musis predtim proplachnout ty spindiro!
Doporučil
U příspěvku:Zedník, Zbořil a Marhoul čtou v kavárně Mezi řádky
Diaz (Občasný) - 13.3.2020 > akce ohrožena!> Tebe bych fakt nechtel klatit ani do pice ani do prdele ani zadarmo ani kdybys mi platila, vy zensky jste obecne prasnice, ale ty jim vevodis, to si tu prdel musis predtim proplachnout ty spindiro!
Doporučil
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter