Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 7.6.
Iveta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
langueur
(žena)
Občasný
Na Totemu: 11328x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
yet a stranger in the world...

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 5.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Nebezpečná láskou
langueur (Občasný) - 6.12.2002 > Naty> 

OK, OK, OK :-)) Samozřejmě že můžeš být čím chceš a to dokonce souběžně (ostatně jako asi všichni, že? :-)

TOHLE jsem vůbec nemyslela, měla jsem na mysli zařazení těch jednotlivých přirovnání v básni..

Co mě asi zarazilo, je že báseň začíná přímo slovy "jsem přehrada", následuje popis přehrady... "pouští sílu po řece" "Ta řeka jsem já.." - V tuhle chvíli jsem naprosto zmatená.. (moje chyba, a vůbec - zrovna já mám co říkat, občas trpím rozštěpem osobnosti :-) No a když moje nepružná mysl konečně přijme fakt, že z přehrady se stala řeka (což ještě má nějakou návaznost, je tam alespoň ta voda a vůbec..) tak na mě vyrukuješ s výbušninou a to teda neni vůbec fér (Tady prostě veškeré moje pokusy o nalezení souvislostí vybouchly :-)

Holt jsem trochu pomalejší, tak se na mě nezlob (možná je to taky trochu tou formou, kdybys to psala volným veršem.. ale to už je hoooodně subjektivní) Každopádně z reakcí ostatních čtenářů vyplývá, že jim to problémy nedělá, tudíž BLBEČEK JSEM TU JÁ (no jóó  )

Měj se, L.

U příspěvku:Roxana
langueur (Občasný) - 5.12.2002 > Jéé to je dobrý :-)) (ale fakt trochu dlouhý)
U příspěvku:Hic sunt leones
langueur (Občasný) - 5.12.2002 > Mně se to taky líbí..
U příspěvku:Bezejmenné návštěvy
langueur (Občasný) - 5.12.2002 >

Já nevim... ty sloky (co jsem ti včera říkala?  ;-) A ač se nerýmuje, tak tady bych rytmus chtěla.. vždyť si o to ta slova přímo říkají (křičí, neslyšíš?)

tanečních, bubnují, polonéza, rytmus(!!!) - jak můžeš tyhle slova použít v básni bez rytmu? (já vim, těch pět minut.. :-)

Jo, abych jenom nekritizovala - výběr slov se mi moc líbí (ani mi nevadí "rozpadá rytmus" :-) a ten pocit - ***

 

Zdravim. Reakci zdar!

U příspěvku:Nebezpečná láskou
langueur (Občasný) - 5.12.2002 >

KK: rýmy občas trochu pokulhávají, rytmus chudák snad už ani nekulhá, neb není přítomen (asi se odstěhoval do Humpolce :-))

Co se týče obsahu, myslím, že by se tu hodila větší "kompaktnost" (pokusím se vysvětlit :-)

1. verš začíná - jsem přehrada, ovšem v 5. už jsi řeka a v 7. dokonce naprosto bez kontextu výbušnina..

Tím nechci kritizovat kterýkoliv z oněch obrazů, jenom mám pocit, že dohromady se moc nesnesou.. Perou se spolu a celku to neprospívá. (KKK - konec konstruktivní kritiky :-)

 

P.S. myšlenka, kterou jsem tak nějak vytušila, se mi líbí :-)

 

U příspěvku:Pod mraky
langueur (Občasný) - 26.11.2002 > hi hi.. Pána prstenů a celýho Lone Wolfa.. A nemůžu se dočkat až bude pátej díl Harryho Pottera :-)) Ta první část se mi líbí.. připadá mi to jako realistický "plácání".. pořád lepší než všechny ty šroubovaný dialogy, který by nikdo nikdo ve skutečnosti nevedl :-)
U příspěvku:Rytmus
langueur (Občasný) - 26.11.2002 > Aquarius> 

 Tak to je dobrý.. Náhodou mě rytmus vůbec neomezuje, mě pomáhá.. fakt :-)

 

Akvárko - jseš prostě takovej múzák inspirativní :-)))

U příspěvku:Hořící lampión
langueur (Občasný) - 25.11.2002 >

Bravo!! :-)) Jednuška za splnění domácího úkolu.. (kéž by všichni byli tak pilní :-)

U příspěvku:Nad kořeny
langueur (Občasný) - 25.11.2002 > proboha, kdo tohle dal do časopisu? :-)))) Já teda nevim..
U příspěvku:Vyvržení
langueur (Občasný) - 18.11.2002 > Tym> já tam našla přídavné jméno jenom jedno.. :-)) Myslela jsem spíš ta substantiva
U příspěvku:Nad kořeny
langueur (Občasný) - 18.11.2002 > Martin> ale to je schvááálně :-)))) (Zeptej se Aquaria.. ;-)
U příspěvku:KOZOROH
langueur (Občasný) - 15.11.2002 > moc pěkný..
U příspěvku:Pochybnosti III
langueur (Občasný) - 15.11.2002 > ale, ale.. hmmm..
U příspěvku:Vyvržení
langueur (Občasný) - 15.11.2002 > hmmm.. mně to přijde takový moc násilný (tolik silných slov..)
U příspěvku:Přítele poznáš?
langueur (Občasný) - 15.11.2002 > no, tak to je hodně blbý.. ale to zpracování bohužel taky
U příspěvku:Ztracený
langueur (Občasný) - 15.11.2002 > to vypadá na ztrátu básnického umění.. (promiň, já to tak nemyslím.. :-)
U příspěvku:Blouznění za úplňku
langueur (Občasný) - 15.11.2002 > no.. na mě je tam moc "zbytečných" slov a málo rytmu. V první sloce jsou pěkný obrazy, ale ty rýmy.. A ta třetí se podle mě už moc vymkla (snažíš se něco říct, což je dobře, ale obsah se tu bohužel trochu pere s formou :-))
Ale přeju krásný den a více lepších básní :-)

U příspěvku:První tři dojmy
langueur (Občasný) - 15.11.2002 > roztomilý.. :-)
U příspěvku:Prorazit ledy
langueur (Občasný) - 14.11.2002 > jo, jo, krásný.. Na hlubší kritiku nemám, asi bych se v ní utopila :-)
U příspěvku:Listopad
langueur (Občasný) - 12.11.2002 > hmmm.. lííbíí :-)
U příspěvku:Noc tak trochu červánková
langueur (Občasný) - 12.11.2002 > fíha.. teda já zírám, Akvárko.. Co ty v tý škole neděláš.. :-)) Fakt dobrý (až na ta sténající srdce :-))
U příspěvku:Diář
langueur (Občasný) - 7.11.2002 > sakra.. to ve mně vzbuzuje pocit viny.. ;-)
U příspěvku:Trojúhelník
langueur (Občasný) - 6.11.2002 > Aquarius> Akvárko - Tak ty už to bereš za mě? :-)) Vtipný to je.. to zas jó :-)
U příspěvku:A jak to mate VY?
langueur (Občasný) - 30.10.2002 > a nevzdáš.. :-)))
U příspěvku:Melancholie
langueur (Občasný) - 30.10.2002 > dobrej nápad..
U příspěvku:Smysly
langueur (Občasný) - 30.10.2002 > Tatokalan, časopis 1.10. hmmmm..
U příspěvku:Kulich v sousedním pokoji
langueur (Občasný) - 30.10.2002 > krásný.. (snad jen ten Abbé.. :-)
U příspěvku:Nad kořeny
langueur (Občasný) - 30.10.2002 > Jonáš Hájek> Ano, takových básní tu už bylo... :-)) právě :-)) (jde o takový soukromý žertík) Přečti si něco od Aquaria - mimochodem ta forma je jeho vynález, proto akvaret..
U příspěvku:Nad kořeny
langueur (Občasný) - 30.10.2002 > Aquarius> :-)))) Tak to je dobrý.. Asi fakt začnu psát jako ty.. takovejch reakcí, to už jsem dlouho neměla.. (možná to dělaj ty rýmy, jsou takový populistický :-))
U příspěvku:Nenávidím tě!
langueur (Občasný) - 29.10.2002 > teda to je ale patetický..
U příspěvku:TŘI???
langueur (Občasný) - 24.10.2002 > já bych radši rovnoběžku, ale v poslední době mi vycházejí samý mnohoúhleníky :-)) ach jo.. chápu
  <<< předchozí 
5.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter