Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 25.5.
Viola
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
maxicka
(žena)
Občasný
Na Totemu: 4246x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
slunishkoo v dusicce..
..perem si pozpátku napíšu život.. s úsměvem dítěte..

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:rybářka
maxicka (Občasný) - 22.11.2003 > dekuji vsem bytustkam za reakce.. :)
U příspěvku:zapadlo do paneláků
maxicka (Občasný) - 22.11.2003 > krasna obloha.. :)
U příspěvku:miňonky?
maxicka (Občasný) - 22.11.2003 > :).. vzhledem k mojemu "trosku-uchylnemu" zamereni mi to lehynce pripomnelo to, co jsem vcera zkousela na fotografiich z mikroskopu.. byly tam sice "jen" cervene krvinky, ale obarvit se daly jednim programkem podobne.. :)) libi se mi ty cervene -jakoby-rasy- :) usmivej se.. :)
U příspěvku:La Lumaca
maxicka (Občasný) - 22.11.2003 > .. koukam, ze lidi maji plnou hubu kecu a taky pekne otravuji.. :) totem od toho proste je.. :) casem budes vedet, kdo to mysli vazne, kdo prudi a kdo si jen dela legraci a nemysli to zle.. :) jinak k obrazku, abych se take nejak vyjadrila.. oci opet uzasny, tentokrat i jine rasy,koukam ze vypadaji dost jinak.. :) zajimave.. :) co se tyka proporci obliceje plati to podobne co jsem rikala minule, asi taky ze slecna ma mozna ponekud mensi usta nez by bylo zahodno, prilis kratkou bradu a naopak az moc dlouhy vytahly krk..:) pokud prekryji levou (svetlejsi) cast obrazku, zustane ta tmava (eh.. to moje vyjadrovani.. :))) ) .. sice je tmava az moc, ale kdyby byla takto tmava cela, bylo by to o neco lepsi.. ale jak rikam.. nejdriv ty stiny "takticky" spravne jako v prirode, pak teprve nejake "vyfikundace" :) jo, btw. podle stinovani na krku to trosku pusobi, ze slecne utika hltan trosku doleva..nebo respektive odspodu nahoru do prava, ale to prave ubihani je ok, jen ji vychazi moc z leva..:)) mej se slunickove, usmivej se :)
U příspěvku:Mimozemšťan
maxicka (Občasný) - 22.11.2003 > :)
U příspěvku:Květiny
maxicka (Občasný) - 22.11.2003 > kvetiny jsou super, nepropracovanovast listu se sem hodi daleko vice nez prilisne detaily.. jen skoda te barvy vazy, ta modra je prilis agresivni.. ale za kyticky je to petak jak delanej.. libi :)
U příspěvku:Ošklivá
maxicka (Občasný) - 22.11.2003 > ahojky.. zase jdu prudit.. promin.. :) ..vyvaruj se dvou veci - za prve, to podivne stinovani obliceje.. oci kreslis nadherny, ale to nestaci.. ten oblicej vypada primo dabelsky, ale to je zpusobene z 90% tim stinovanim.. nedelej tam takove bile mista-oblacky.. takhle to prece na sobe taky nemas :) treba lepe uz to vypada na pocatku hrudi te divciny.. neni to tak drasticke.. neni potreba z obliceje udelat cerny flek, aby za neco stal.. nejprve je treba dokazat zachytit ty stiny tak, jak maji existovat "v prirode" .. pak, kdyz uz je v tomto clovek zbehly, je treba mozne podle nejakeho "pravidla" (to slovo nemam rada, ale jine nelze pouzit) stinovat kuprikladu invertovane, ze to dostane uplne maximalne drasticky (ale vychytany) vyraz.. tentokrat te ale musim pochvalit, ze oci uz maji lepsi velikost vuci obliceji, i nosanek je blize rtum.. vlasy plus oboci oboji moc hezke.. me vytky ke stinovani se vztahuji i k podivnemu stinovani nad klicnimi kostmi.. pokud to nema byt tetovani special,nema tam co delat.. totiz ten levy "hacek" zabiha prilis do krku a i kdyz by melvytvaret dojem stihlosti slecny, vypada spise neprirozene.. hlavne takto by ti stiny vynikly z nadhledu na slecnu, resp. kosti - ale z urovne, z jake ji kreslis, cili face-to-face ty kosti jsou zaoblene a mirne dozadu se sbihajici.. to je treba respektovat..a za druhe - to ukonceni tela.. lepsi malovat tak, ze telo ti ukonci konec ctvrtky, nez toto.. kdyby to byla busta, prosim, ale tohle ma byt zivy clovek.. ale to je spis muj extremne subjektivni nazor-nemam rada usekane lidi :) jo, a dalsi vec - nazev oskliva.. me se tahle slecna li bi vic nez vsechny ty predesle.. :) promin zase za sahodlouhy vycet vseho..rozhodne kresli dal, tesim se.. :) papa, at mas krasny vikend.. :)
U příspěvku:O malování
maxicka (Občasný) - 22.11.2003 > moc se mi libi, ale mam jednu pripominku ke slovu neplisnily - to, ze my vime, co to znamena, je sice hezke, ale myslim, ze takovy osmilety klucina nebo holcina nebudou mit poneti, co to sluvko znamena.. drive bylo uzivanejsi, ted se ztraci pod naplavem slov jinych.. ja jsem na nej zvykla od maminky, ktera je z vychodnich cech a jeji slovnicek obsahuje bohate vyrazivo, ale jinak bych ho nejspise take neznala.. na deti plati jedno - jednoduse a vystizne..:) ale je fakt, ze pro nas "radobydospelaky" se tam to sluvko neplisnily hodi az moc.. :)) a navic zadne jednodussi, ktere by tam sedelo stejne pekne bude asi tezke vymyslet..:) libi se i vesele barvicky.. :) usmivej se..:)
U příspěvku:chytac snu
maxicka (Občasný) - 22.11.2003 > je perfektni, ze je v pohybu.. nebo mozna neni, ale pusobi to tak.. ta cernobila ma proste stale nejvetsi kouzlo.. :)
U příspěvku:Milenci z I.patra
maxicka (Občasný) - 21.11.2003 > jo jo.. ono by to bylo krasne i bez toho zaveru, ale ten tomu dodava zvlastni rozmer - az bych rekla, ze je to dilko povedene dvojjake.. moc krasne..!
U příspěvku:Děda už domů nepřijde
maxicka (Občasný) - 21.11.2003 > .. smutne, pusobive, zarmucujici.. a presto ty pocity jsou z toho citit.. hodnoceni se zrikam, pac jsou to "inner feelings".. ale je to 5*.. hlavne posledni dva verse + cela druha a treti strofa..
U příspěvku:Skládance II.
maxicka (Občasný) - 21.11.2003 > * mozna by se mi libila mala spojecka "i" pred zacnu .. ale hezoucky..
U příspěvku:Neznám
maxicka (Občasný) - 21.11.2003 > " v božské inspiraci ukul blaženost " je moc hezké.. a vesmírný prach zahořel touhou.. to je taky pěkné.. :)
U příspěvku:pekné to je
maxicka (Občasný) - 21.11.2003 > moc zalibilo, akorat ta posledni sloka neni tak krasna jako ty prve dve.. nejak mi to k tomu "snovemu" z predeslych strof nesedi.. i kdyz prave proto to tam ma asi sve spravne misto - je to kontrastik.. :) mej se nadherne..:)
U příspěvku:Velkolepě působí výtvarný záměr díla...
maxicka (Občasný) - 21.11.2003 > .. především ti "rudí" Číňani.. :) a záněty okostic, jojo.. :) krkavce beru, kromě nich taky přilítlo větší množství šílených bakterií.. muhuhehe.. ech.. a šílenců (coby já).. :) moc líbí. usmívej se.
U příspěvku:rybářka
maxicka (Občasný) - 21.11.2003 > Přeslička> .. úlovek..? :)
U příspěvku:S houslistou o život...
maxicka (Občasný) - 20.11.2003 > .. ale je to o zivot.. hrajte..
U příspěvku:Stojíš-li přede dveřmi
maxicka (Občasný) - 20.11.2003 > .. existuji veci, ktere vyrazi dech..
U příspěvku:Už ne
maxicka (Občasný) - 20.11.2003 > "ti kdo zradi znaji cenu vykoupeni.. " .. libi, moc..
U příspěvku:Najdi pro mě jméno
maxicka (Občasný) - 20.11.2003 > :) .. obema..
U příspěvku:hledám pro tebe jméno
maxicka (Občasný) - 20.11.2003 > .. je to v poezii, takze pozadi v podstate nehodnotim (ale jinak se mi libi) - je to pekna reakce na peknou vec.. :)
U příspěvku:Vždycky má někdo zelenou:-)
maxicka (Občasný) - 20.11.2003 > .. odpoved je "nemohla" :) a prave proto je to shnile listi tak pekna vec.. i kdyz ne mozna hezka na pohled.. :)
U příspěvku:Dosnívání
maxicka (Občasný) - 20.11.2003 > :) potesilo me moc, ze tomu neubira vubec delka te basne.. je krasna od sameho zacatku az do konce.. :) tradicni.. moc libi..
U příspěvku:myšlenka
maxicka (Občasný) - 18.11.2003 > HACKMAN> .. s tim, ze je jak sam zivot mas pravdu.. kdyz jsem ji slysela poprve (nutno dodat, ze jeste v dosti nedospelem veku), prisla mi velice.. silena.. pozdeji ale take extremne organicka.. takova.. hmatatelna.. jojo.. kdyby requiem.. tragikomicka smrt notou.. .. no.. nechame toho.. :)
U příspěvku:myšlenka
maxicka (Občasný) - 18.11.2003 > HACKMAN> .. puvodne me napadl Schubert, ale i pro Mahlera je tam mista dosti.. :) preji usmev..
U příspěvku:Zraňující ranhojič
maxicka (Občasný) - 17.11.2003 > .. o jej... az moc ze zivota.. at se radeji vice zameri na ty usmevy nez aby ublizoval..
U příspěvku:Kousíčky
maxicka (Občasný) - 17.11.2003 > Mishka> :)) a v tom to je, v te primosti.. kdybys tam napsala jine slovo * :) tak to treba nebude znit vubec.. :) to bych docela rada videla tu udernejsi verzi.. :) no, rozhodne se mej moc krasne,a at po NEM nemusis moc uklizet.... :))
U příspěvku:cigárko
maxicka (Občasný) - 17.11.2003 > .. muzu se jen zeptat.. nejmenuje se ten clovek david.. ? :) evokovalo to ve mne kamarada.. :) jinak pekne, akorat ma tu jednu rucicku tak nejak "macatejsi" nez tu druhou.. :) ale fajny.. :)
U příspěvku:Roztápějí se mi obzory...
maxicka (Občasný) - 17.11.2003 > libi, moc.. oboji.. :)
U příspěvku:Podzimní koně
maxicka (Občasný) - 17.11.2003 > :))
U příspěvku:POZDRAV Z BOHNIC
maxicka (Občasný) - 17.11.2003 > .. az na zminku o afghanistanu.. moc pekne..
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter