Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 22.5.
Emil
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:světlíky
M.O.R. (Občasný) - 7.1.2005 > zombux> Neslo to vic. Stal jsem uz uplne na hrane protejsi strechy a o kousek bliz a rozbil bych si drzku.
U příspěvku:světlíky
M.O.R. (Občasný) - 7.1.2005 > čtenář> sem byl ja
U příspěvku:::::..ů::
M.O.R. (Občasný) - 7.1.2005 > adamcer> A. Servus. Prekvapuje mne tva pritomnost. Tohle jsem ti snad nemohl ukazovat. To je uplne novy. Ale to je jedno. Publikuj neco.
U příspěvku:..t.n.sprm.
M.O.R. (Občasný) - 7.1.2005 > zpracovani to je velmi prijemne, ale svoji znacku mas moc velkou a az moc se blizi stredu. neni to az tak cisty, jak by mohlo.
U příspěvku:::::..ů::
M.O.R. (Občasný) - 7.1.2005 > vomi> Mracky moc rad nemam. A kdyz uz tak poradny a vsude anebo neco stylizovanyho, coz e pro mne lepsi. Co se tyce srafury, tak zatim stale jenom vychytavam, jeste jsem nenasel nejakej zpusob, kterej by mi univerzalne vyhovoval. Ale dik za reakci
U příspěvku:Kočovník (OV-U)
M.O.R. (Občasný) - 4.1.2005 > joto je dobry. mozna bych vahal nad tim cernym mrakem, ale je to ok.
U příspěvku:Zadar
M.O.R. (Občasný) - 4.1.2005 > az moc podprumerny po vsech strankach
U příspěvku:Čekání ...
M.O.R. (Občasný) - 4.1.2005 > Jo podle me to je supr. Trochu lepsi mohl byt orez tesne pod tou lavkou, ale takhle je to zase uplne jiny a vubec ne spatny
U příspěvku:Sklo ve skle
M.O.R. (Občasný) - 20.12.2004 > Fotka spatna. Neni na ni nic moc zajimavyho ani peknyho. Architektura je v cajku.
U příspěvku:Foliage
M.O.R. (Občasný) - 14.12.2004 > Tak ten asfalt s malym samotinkym listkem na pozadi je podle me skvelej napad a vytvari supr texturu. Nicmene bych listek kompozicne umistil rozhodne nekam o par centimetru vedle, coz by hodne pomohlo. Pak se mi taky nelibi ten pouizitej inverzni efekt nebo co to je v ty lince, o neopodstatnenym preruseni ani nemluve. Pouzitej font a jeho barvu si myslim ze byla kazdopadne spatna volba. Jinak se mi to ale libi napadem a a jednoduchosti bez zadnejch kravin. Jenom asfalt. beru.
U příspěvku:houba
M.O.R. (Občasný) - 8.12.2004 > Houba. Nic vic.
U příspěvku:sineater
M.O.R. (Občasný) - 8.12.2004 > Kresba samozrejme super, ale coz takhle zmenit motivy, nebo nekreslit tak spontanne?
U příspěvku:Military Made In Czech republik....
M.O.R. (Občasný) - 8.12.2004 > tuctovka. jeste ke vsemu spatna kompozice a barvy. Jedine ta ostrost je dobra.
U příspěvku:kresba2
M.O.R. (Občasný) - 8.12.2004 > To je hotovy?
U příspěvku:kruh (tužkou)
M.O.R. (Občasný) - 2.12.2004 > Kresba je úplně skvělá. To je bez debat. Co je ale moc a moc spatny je zpusob, jakym ji prezentujes. Takovyhle nekvalitni fotky jsou uplne na nic a vyslednemu efektu ubiraji vic jak polovinu. Nevim, rekl bych podle tech kreseb a temat, ze mas asi blizko k architekture nebo ji mozna i studujes. Nevim. Pak by sis asi mela byt vedoma toho, ze prezentace dila je nejdulezitejsi veci, po te veci samotne, leckdy i dulezitejsi. Ale priviram oci:) Jen tak dál
U příspěvku:kruh u jilemnice
M.O.R. (Občasný) - 1.12.2004 > špica
U příspěvku:inverze
M.O.R. (Občasný) - 29.11.2004 > Vypadá to na formát lístku v hospodě. Chápu. Dobrý.
U příspěvku:kuk
M.O.R. (Občasný) - 29.11.2004 > ježiš!!! FUJ!!!
U příspěvku:Baletka na Pandořině hrací skříňce 2
M.O.R. (Občasný) - 29.11.2004 > No konecne. Po dlouhy dobe jsem zas spatril tve dilo, a vida, jestli takhle postupujes, tak je to tim lepsi. Tady se mi liby, ze uz to je takovy spis pomalu grafika nez obrazek. Coz si teda myslim, ze ti jde lip. Zkus na tom zapracovat. Jinak co se tyce tvych napadu a temat, k tomu nemam slov. To je zkratka silenost.
U příspěvku:..vez.
M.O.R. (Občasný) - 29.11.2004 > Ja teda nechapu, jak se to nekomu muze libit, ale musim uznat, ze az tak uplne bez napadu to neni. Tobe ale o ten vzhled evidentne nejde vubec, nebo ti nejde naopak o nic jinyho. Nevim. A to je vlastne to, co si o tom celym myslim: "nevim" A to mne netesi.
U příspěvku:.: PROČ MĚ JENOM OPUSTILA? :.
M.O.R. (Občasný) - 29.11.2004 > Jo. Chválim. pěkný. Jenom si nejsem jistej s tim úplně čistym pozadim. Nevim, jestli sto nejak dodatecne schvalne vytvarel, nebo to tak uz vyfotil, coz si nemyslim, kazdopadne mi to nesedne. Jinak je to ale vyborny.
U příspěvku:bez názvu*
M.O.R. (Občasný) - 4.11.2004 > al-ash> Ja vim, ze to neni vubec nijak jednotny. Je to asi nejvetsi slatanina, co jsem kdy nakreslil. Priznavam. Jenom nechapu, proc kdyz se ti tam nic nelibi mi chces dat 4,5 bodu?
U příspěvku:bez názvu*
M.O.R. (Občasný) - 4.11.2004 > Adina Roubal> Chapu. Ale potom, co jsem nakreslil toho typka, co pred nim sedi, tak mi pripadalo, ze takovyhle vyraz obcas mivam pred kompjutrem, kdyz mne neposloucha jak chci. Tak jsme ho nakreslil. Smysl to nema, ale musel tam bejt.
U příspěvku:bez názvu*
M.O.R. (Občasný) - 4.11.2004 > Thomas Hudson> Proc bazirujes na tom, kde je prispevek zarazenej opravdu nechapu. Tim spis, ze to jeste ovlivnuje tvoje hodnoceni. Taky si nemyslim, ze tahle kresbicka ma cokoliv spolecnyho s komiksem. Jenom, ze ty postavicky jsou takovy pitoreskni nebo co? Pribeh to nema ani jsem takhle nakreslenej komiks nikdy nevidel. Fakt te nechapu, ale co, jestli by se ti libil treba Vangoghuv autoportret sam o sobe vic v muzeu d´Orsay (nebo nevim presne kde vubec je), nebo v nejaky cajovne treba v holesovicich, tak mi to prijde dost divny. (jenom priklad k tvy kategorizaci)
U příspěvku:Coloseo
M.O.R. (Občasný) - 20.10.2004 > Hmmm. Velmi se mi to líbí.
U příspěvku:Nepotřebný...
M.O.R. (Občasný) - 17.10.2004 > bez debat
U příspěvku:zmetek
M.O.R. (Občasný) - 14.10.2004 > Tanzdebil> Jo asi neco takovyho. I dneska kdyz si mocipani zamanou, tak ti muzou neco nemileho provest. Vetsinou se tedy nejedna rovnou o popravu, ale kdyz to tak vezmes, tak sposta lidi jsou jako poddani krale, kteri sice neradi, ale zaplati jakoukoliv formou za cizi chyby nebo neco, s cim nemaji nic spolecnyho nebo za to nemohou. Stejne jako ten zmetek, kterej nemuze za to, ze je zmetek a jeho sultanovi se to veru nelibi. Treba je to jeho syn a hyzdi mu familii. No zkratka ke svobode se lidstvo nikdy nedopracuje, sec se bude sjednocovat atd. Budoucnost vestiny bude vzdycky v rukou mensiny.
No asi tak nejak jsem to myslel.
U příspěvku:zmetek
M.O.R. (Občasný) - 14.10.2004 > Tanzdebil> No jo no. Divne vypdada. To je fakt. Puvodne jsem myslel, jako ze to je nejakej tureckej nebo osmanskej hodnostar. Neco jako vezir, pasa nebo sultan. Ale evidentne se mi to vymklo z rukou. Renesancni, nebo zastaraly uces ma evokovat dobu, kdy bylo slovem sefa rozhodnuto o zivotech kohokoliv a kdy se k exekucim pouzivaly secne zbrane. A tak vubec no.
U příspěvku:zátiší
M.O.R. (Občasný) - 7.10.2004 > Hmm. Nic moc teda. Obycejny zatisyi bez spetky invence. Na druhou stranu tam zase neni ani nic moc spatne. Jenom kompozice je uplne obycejna az spatna.
U příspěvku:Z herbáře ...
M.O.R. (Občasný) - 7.10.2004 > Hmmm. Taky se mi to libi. Ma to chrakter spis nejaky grafiky nez normalni kresby, coz ocenuju jako prinosnou invenci. Dobry to je.
U příspěvku:..mov.
M.O.R. (Občasný) - 6.10.2004 > toono> :-) jsi vtipnej
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter