Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 21.5.
Monika
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Xam
(žena)
Občasný
Na Totemu: 6766x
Napsat zprávu

Ráda fotím... stačí? :-)

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Karlův most I
Xam (Občasný) - 7.6.2005 > Fotka z rodinného alba? Karlův most se dá jistě vyfotit zajímavěji a kvalitněji (ostřeji) ...
U příspěvku:Tanečnice
Xam (Občasný) - 7.6.2005 > Chaotický záběr . . .
U příspěvku:Nad krajinou
Xam (Občasný) - 7.6.2005 > Tohle mám moc ráda . . .
U příspěvku:Allium ursinum L.
Xam (Občasný) - 7.6.2005 > Iluzorní...
U příspěvku:Po dešti
Xam (Občasný) - 7.6.2005 > Myslím, že fajn . . . Barvy příjemné. Hořejšek bych víc ořízla - i když zcela chápu Tvé zdráhání v ořezávání krásných fotek - jsem na tom stejně :-)
U příspěvku:Podvečer u Svratky
Xam (Občasný) - 7.6.2005 > Pěkné, moc pěkné, příjemné, teplé...
U příspěvku:PRAŽSKÝ HRAD V BRÁNĚ
Xam (Občasný) - 6.6.2005 > Bezva nápad! Vypadá to jako obraz. Fakt pěkný  
U příspěvku:..patek.
Xam (Občasný) - 3.6.2005 > Ty už dáváš fotkám i normální názvy? :-) Líbí...
U příspěvku::
Xam (Občasný) - 3.6.2005 > Zvláštní... Barevně opět geniálně sladěné (nejsi Ty náhodou kostymér?) a prostředí taky super. Ta slečna se ale tváří a pózuje trochu moc jako modelka. Pro mě to vyznívá, jako by tam do té fotky ani nepatřila. Má postoj, jako by měla nohu opřenou o nějaký pěkný auto, ne o záchod. Prostě bych pro tohle pozadí zvolila jiný model - jiný výraz, jiný postoj. Ale pěkný...
U příspěvku:NO Dirk Aites Bohemia
Xam (Občasný) - 2.6.2005 > Nádhera . . . Tebe bych potřebovala mít doma. Že bys mi nakreslil naše zvířectvo :-))) Fakt parádní!
U příspěvku:Svitani
Xam (Občasný) - 2.6.2005 >  Zajímavé "svítání" . . .
U příspěvku:wedding...
Xam (Občasný) - 2.6.2005 > Super stíny, supe měkké světlo, líbí.
U příspěvku:Dasa I.
Xam (Občasný) - 2.6.2005 > Kombajn> Naprostý souhlas, jde o profi fotky, co se neztratí a rozhodně věřím, že by ses jimi uživil (pokud se už neživíš) a ráda bych takovéhle fotky kolem sebe viděla. Umělecký přínos mi příjde v pohodě. Ano nelze v tom hledat žádnou dramatickou originalitu (u této fotky), ale myslím, že máš spousta extra nadprůměrných fotke (mezi všemi těmy "jen" nadprůměrnými), takže moc líbí !!!
U příspěvku:Petra V.
Xam (Občasný) - 2.6.2005 > BulvaR> Tak to chápu :-)))
U příspěvku:Nandu
Xam (Občasný) - 1.6.2005 > fanýs> 

Každopádně ať nohy umíš nebo neumíš, kreslíš moc dobře! Těším se na další obrázky!

U příspěvku:..t.f.z.v.
Xam (Občasný) - 1.6.2005 > Toono, proč nás pořád trápíš rolováním stránky? Nemůžeš ty fotky prostě normálně vkládat, aniž by se k nim člověk půl hodiny dorolovával? Grrrr....
U příspěvku:Petra V.
Xam (Občasný) - 1.6.2005 > Moc tmavé, ale kompozičně a barevně opět líbí! Co to tu brbláš Toono? Rozumíš tomu vůbec? :-)
U příspěvku:..t.f.z.v.
Xam (Občasný) - 31.5.2005 > Hm... Po velmi dlouhý době něco, co není rozmazaná fotka . . . .Moc líbí !
U příspěvku:2/4
Xam (Občasný) - 31.5.2005 > Tvé fotky jsou prakticky vždycky kompozičně i barevně dokonalé - jsi profík...
U příspěvku:tkát světlem
Xam (Občasný) - 31.5.2005 > Pavouky nesnáším, ale tohle je mistrovské...
U příspěvku:Už poletím
Xam (Občasný) - 31.5.2005 > Paráda - moc hezký okamžik!
U příspěvku:7472616C616C61
Xam (Občasný) - 27.5.2005 > Ten šnek je Tvoje osobní superstar, co? :-) Dostal aspoň nějakou odměnu? Fakt pěkně ty fotky děláš - moc líbí !
U příspěvku:MODERNÍ DĚVČATA
Xam (Občasný) - 25.5.2005 > Emmet_RAY> Jo jo - promiň za zblbnutí (moje)
U příspěvku:koule na cestach
Xam (Občasný) - 17.5.2005 > Originální!
U příspěvku:ruze
Xam (Občasný) - 17.5.2005 > Nevím, nelíbí se mi barva peti a neostrost...
U příspěvku:divka s ruzi
Xam (Občasný) - 17.5.2005 > Pěkné
U příspěvku:port
Xam (Občasný) - 17.5.2005 > Povedlo se - parádní výraz, skvělý účes, bezva ořez :-) 
U příspěvku:romance
Xam (Občasný) - 17.5.2005 > Chce to zvolit lepší objetk, tahle dívčina by se hodila spíš vyfotit jinak, než takhle. Má příliš hrubé rysy, aby mohla uspět v romantickém aktu...
U příspěvku:poupe
Xam (Občasný) - 17.5.2005 > A kdyby to poupě bylo uprostřed, hned bys od všech dostala trojku... :-S Pěkný.
U příspěvku:filosofie sklenic
Xam (Občasný) - 17.5.2005 > Beza práce se světlem!
U příspěvku:v cubim cekani
Xam (Občasný) - 17.5.2005 > Ten název je trochu pejorativní, ne? To byl záměr? Jinak fotka je moc zajímavá.
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter