Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:RYBA
NewOld (Občasný) - 17.3.2004 >  ..ani nedýchám ..hodí se to jak na mého šéfa - tedy, jen co se práce týče  ..tak i na onoho kohosi, kdo si se mnou již pár let jen tak pohrává a zdupává... a pravda je, že pusu mám malou.. ale myslím, že někdy až dost prořízlou....
U příspěvku:Prodavač WU
NewOld (Občasný) - 29.2.2004 >
U příspěvku:Nečekaný zvrat jinak vcelku nadějného dne ze života zklamaného jedince
NewOld (Občasný) - 29.2.2004 > ..hmm.. kéž by to bylo v životě tak jednoduché - probudit se a začít znovu...  ..hezky napsané, to ano... teď ale abych dítěti ruku urazila, až bude cpát popcorn do mikrovlnky  ..a jinak - inspirovalo mě to, možná hodím do placu svou vlastní reálnou zkušenost - s mrtvou krávou ..na ten den totiž nikdy nezapomenu...
U příspěvku:Pozdní podzim
NewOld (Občasný) - 29.2.2004 > ..je to hezké... a když dám 5, bude už i Jaro?  ..už je mi z té dlouhé zimy smutno...
U příspěvku:Samota
NewOld (Občasný) - 29.2.2004 >

 ..dobré ráno, pěkný den...

U příspěvku:Žhavá
NewOld (Občasný) - 22.2.2004 > akinina>  ..ba právě ..moje fantazie je široširá....  ..a se slovíčky se tak krásně hraje...
U příspěvku:Žhavá
NewOld (Občasný) - 22.2.2004 > ..že ji musím něžně - lízat?  ..napadá mě ledatak zmrzlina...   ...
U příspěvku:Výprodej snů
NewOld (Občasný) - 22.2.2004 >
U příspěvku:Bez úlovku
NewOld (Občasný) - 22.2.2004 > ..Tebe čtu stejně nejraději ..nikdy nezklameš
U příspěvku:Z deňýčku týraného rodiče IV.
NewOld (Občasný) - 29.10.2003 > ..nebýt tebe a tvých životem bohatých myšleneček, asi by se mi nechtělo ráno vstávat  ..díky...
U příspěvku:MUDr. Michalovi měkkosrdcatá marodnice :)
NewOld (Občasný) - 29.10.2003 > Bobísek> ..když ony jsou tam schválně  ..měly navodit atmosféru fofru a nedočkavosti ..víš, jako že se ani na vteřinku nezastavil, jen už aby tam byl ..hmm ..nepovedlo se...
U příspěvku:MUDr. Michalovi měkkosrdcatá marodnice :)
NewOld (Občasný) - 29.10.2003 > Flegmatik> ..já vím  ..já jen nějak chtěla zdůraznit ono známé rčení o vrabci, víš?
U příspěvku:Pohádka pro P...
NewOld (Občasný) - 23.10.2003 > g_morr> ..tomu rozumím - té politice  ..vždy jsem obdivovala lid, který si stál tvrdě za svým... nesnáším kabátníky...
U příspěvku:ABeCeDa
NewOld (Občasný) - 23.10.2003 > Montrealer> ..něco vymyslíme...  ..neboj, to bych nebyla já! ..mimochodem - to s tou károu.... docela mě to rozesmálo, jsem totiž Kůň .. narozená ve znamení ohnivého koně, víš? ..a k tomu ještě střelený Střelec... a moje rodné číslo? ..katastrofa! ...začíná totiž takhle 666 ..a to nelžu!  ..já trubka totiž nikdy nelžu..  
U příspěvku:ABeCeDa
NewOld (Občasný) - 23.10.2003 > Lil´Angel> ..nejsme ve škole???  ..tak jen počkej doma! .. za těch tvých 5, ti daruju pětadvacet!
U příspěvku:ABeCeDa
NewOld (Občasný) - 23.10.2003 > Bobísek> ..v šuplíčku...  ..člověk by přece neměl tasit všechny zbraně najednou, nee?  
U příspěvku:ABeCeDa
NewOld (Občasný) - 23.10.2003 > Ychtil>  ..děkuju, zahřálo!
U příspěvku:ABeCeDa
NewOld (Občasný) - 23.10.2003 > Unge> čímpak? ..hmm... dumám, dumám... že bych se tu svlíkla?  ...bránice by vám dozajista pukly!  ..za bodíčky děkuju... úsměv opětuju....
U příspěvku:ABeCeDa
NewOld (Občasný) - 23.10.2003 > i2222> ..já náhodou měla i to "Ď" i "Ť" ..ba... i "Ň" ...ale přišlo mi to žvatlavé...  ..a Ďáblice Evička tedy rozhodně nebyla - by Adámek neměl zapotřebí přece hledat pokušení ve dvoutaktu...  ..ale ď.. za bodíky...  
U příspěvku:Žít či nežít?
NewOld (Občasný) - 23.10.2003 > ..jejda! ..já byla tak rozohněná, že jsem i na bodíky zapoměla... omluva! a náprava...
U příspěvku:Žít či nežít?
NewOld (Občasný) - 23.10.2003 >  ..jo, jo, jo... ty víš ještě houby o tom - jestli žít či nežít... věř své staré matce  .. a koukej žít! ..kdo by mi asi tak myl doma nádobí?
U příspěvku:Z deňýčku týraného rodiče III.
NewOld (Občasný) - 23.10.2003 >  ..díky... za pěkné ráno... tohle jsem potřebovala jak sůl...
U příspěvku:Pohádka pro P...
NewOld (Občasný) - 23.10.2003 > Lil´Angel> Paráda! Pravím pyšně.. potomek padl pod pravý porost (strom)
U příspěvku:Pohádka pro P...
NewOld (Občasný) - 23.10.2003 > Naty> ..já už s tím dnes končím, slibuju... za bodíčky děkuju...
U příspěvku:Žofiina žalostná žranice
NewOld (Občasný) - 22.10.2003 > ..žehnám životadarům ..žrát, žrát!
U příspěvku:Pohádka pro P...
NewOld (Občasný) - 22.10.2003 > Montrealer> ..když ale já myslela mobil, víš?  ..na žalostnou žranici hnedle jukám - od včera jsem nepojedla
U příspěvku:Pohádka pro P...
NewOld (Občasný) - 22.10.2003 > Yfča> Příjemná pochvala! Od Yfči moc moc příjemná  ..Prsím se!
U příspěvku:Pohádka pro P...
NewOld (Občasný) - 22.10.2003 > g_morr>  ..nemůžu souhlasit - s tou pilulí! ..masturbací k početí ne a ne dojít  ..za bodíky, díky...
U příspěvku:Intermezzo VII.
NewOld (Občasný) - 22.10.2003 > ..každý dobrý skutek musí být po zásluze potrestán.. ale to už někdo říkal...
U příspěvku:..F ..jako fčelka... :)
NewOld (Občasný) - 20.10.2003 > Kačaba> ..no jo.. když ono se s "eFkem" moc kouzlit nedá.. :)
U příspěvku:..F ..jako fčelka... :)
NewOld (Občasný) - 20.10.2003 > H-H> ..jejdanánku :) ..tak mě to hřeje, když se lid směje.. :) ..děkuju...
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter