Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Brousím si nože
Lin Sien Ti (Občasný) - 30.12.2008 >

Nejlepčí je náhodou celozrnný croissant s ghí a švestkovými povidly (teda pro mě).

Moc fajn text, s průhledy.

U příspěvku:TV Nova-zprávy
Lin Sien Ti (Občasný) - 27.12.2008 > To asi není tak docela o básni, spíš o rýmech, ne? Nebylo by lepší..."A"?
U příspěvku:Poslední věci
Lin Sien Ti (Občasný) - 21.12.2008 > egil> 

No jo, to máš pravdu, kazisvětů je všude dost.

Jinak díky, něco jako "stromovitost", vertikála, tam být naznačeno mělo.

Měj se fajn.

U příspěvku:Mlha
Lin Sien Ti (Občasný) - 20.12.2008 >  Někdy je třeba udělat z mlh krok kupředu. Čekání občas mlhu ponechává. Někdy se ale opravdu mlhy "samy" rozestoupí.
U příspěvku:Atíšova květina
Lin Sien Ti (Občasný) - 20.12.2008 > Ale di...
U příspěvku:Atíšova květina
Lin Sien Ti (Občasný) - 19.12.2008 > čtenář> Tady zas někdo nebyl osloven a hlásí se nám do studia. Už jsem opakovaně psal, že na tvé opakované navážení -"čtenáři" - nejsem zvědavý. Nebo máš pocit, že tvoje opakované škodolibě řečičky jsou pro někoho důležité? Výpady pod mými texty - jak si může každý přečíst - děláš opakovaně ty sám. Hlavně, aby tě nikdo nepoznal.  Mně stačí říct, že mé texty za nic nestojí jednou, nejsem hluchý a slepý...
U příspěvku:Atíšova květina
Lin Sien Ti (Občasný) - 19.12.2008 > Lei> 

Mně to nijak nevadí, Lei, je to tvůj střízlivý pohled. Píšu tak, jak je mi dáno, jak umím. Nemyslím si o svých textech bůhvíco, jen se někdy divím místní opakované škodolibosti. To už pak není názor, ale jen kydání. No jo, jsme na netu.

U příspěvku:Atíšova květina
Lin Sien Ti (Občasný) - 19.12.2008 > Lei> 

Díky za tvůj názor, Lei. O "nefritu" nebyla v básni řeč, a Atíša toho až tak "moc" společného s Čínou neměl. Když tedy symbolizace, tak: květina je zde bílá a vztahuje se k jedné z Atíšových praxí, která se obracela k bílé Táře, symbolu čistoty, dlouhověkosti a požehnání.  

Jinak si s tebou v tom dalším dovolím nesouhlasit. Nepíšu mnoho textů, kde by mě zajímala nějaká buddhistická (či jiná) kolekce, a rozhodně nic nikomu nekážu. je jich snad jen pár, kde je něco takového čitelnější. Je to prostě jen "z mých obrazů". Katechismus by to byl, kdybych těm obrazům dával věroučné nálepky, ale tak tomu není, ne? Taky pro sbírku dělám jen malý zlomek "starších" textů a pečlivě je třídím. Víc mi záleží na "symbolu" a co napovídá, než obecně či konkrétně na duchovních směrech. Každopádně díky za pohled.

U příspěvku:Atíšova květina
Lin Sien Ti (Občasný) - 19.12.2008 > Možná bys mohl nechat hloupých řečí a ukázat svůj um, mistře.
U příspěvku:Opřeš se o zvuk tání
Lin Sien Ti (Občasný) - 19.12.2008 > Moc krásný. Díky za to.
U příspěvku:Loďka v úplňku
Lin Sien Ti (Občasný) - 18.12.2008 > Bať. Moc pěkná.
U příspěvku:Zimobraní
Lin Sien Ti (Občasný) - 17.12.2008 >
U příspěvku:Zábavné
Lin Sien Ti (Občasný) - 17.12.2008 > Nápady laskavého čtenáře mě vždycky zahřejí u srdce. Někdo tu má přebytek žluči, to dobře znám.
U příspěvku:Zelená ruka
Lin Sien Ti (Občasný) - 16.12.2008 >
U příspěvku:Clouds
Lin Sien Ti (Občasný) - 15.12.2008 >
U příspěvku:Poslední věci
Lin Sien Ti (Občasný) - 12.12.2008 >
U příspěvku:Poslední věci
Lin Sien Ti (Občasný) - 11.12.2008 > Samozřejmě, ale netvrdnu tu kvůli tobě, zlato.
U příspěvku:Poslední věci
Lin Sien Ti (Občasný) - 11.12.2008 > Jo, a poslední věc "věrný čtenáři": s někým, kdo se tu chová opakovaně jako ty, nemá cenu se vůbec bavit. Nemáš-li špetky slušnosti, a chodíš -li se sem jen posmívat, pohrdat a kydat hnůj, nač se směrem k tobě vyjadřovat. Ať už tě kryje anonymita jakkoliv. Sbohem.  
U příspěvku:Poslední věci
Lin Sien Ti (Občasný) - 11.12.2008 >

Vždyť je to směšné, jak se tu furt předvádíš. Na popíjení nemám v práci čas.  Jako bys Felipemu z oka vypadl.  Zbytečné invektivy a k tomu něco o údajné agresivitě - hmm, asi se koukáš do zrcadla.   Ať žije tvé anonymně se tvářící Ego.

U příspěvku:Poslední věci
Lin Sien Ti (Občasný) - 11.12.2008 > No, vypadá to, že čtenář má blízko k Felipemu. Jinak čtenářovi bláboly jsou jen ukázkou toho, jak to může s komentováním děl taky vypadat. Je to chudák.
U příspěvku:Vodník v moři pochyb
Lin Sien Ti (Občasný) - 10.12.2008 > Mini-max.
U příspěvku:Stěhovali-čas
Lin Sien Ti (Občasný) - 10.12.2008 > Fajn.
U příspěvku:Zpětné keře
Lin Sien Ti (Občasný) - 9.12.2008 >

U příspěvku:Noční tanečnice
Lin Sien Ti (Občasný) - 9.12.2008 > No, vidím, že na tebe nemá cenu reagovat.
U příspěvku:Zpětné keře
Lin Sien Ti (Občasný) - 9.12.2008 > čtenář> A kdo je na to zvědavej?
U příspěvku:psí hole rozdané
Lin Sien Ti (Občasný) - 8.12.2008 >

Fajn.

U příspěvku:Zpětné keře
Lin Sien Ti (Občasný) - 7.12.2008 > čtenář> Hmm, velmi ušlechtilá činnost. Pro mě jsi normální chudák, co se krčí v anonymitě a ukazuje na druhé, aby nebyly vidět jeho osobní mindráky.
U příspěvku:Zpětné keře
Lin Sien Ti (Občasný) - 4.12.2008 > Ne, jen nechápu kdo si myslíš že tvé neustále komentáře ještě poslouchá a proč by měli vůbec někho zajímat. Za sebe ti jen říkám, že akorát otravuješ vzduch. Je z nich cítit osobní zapšklost a chuť otravovat druhé. O texty tu nejde, to je můj názor k tobě.
U příspěvku:Zpětné keře
Lin Sien Ti (Občasný) - 3.12.2008 > To je plejáda čtenářů. Hlavně píší věcně k textu.
U příspěvku:Poplašné zvěsti
Lin Sien Ti (Občasný) - 1.12.2008 > A jinak jsem nikdy netvrdil nic o svých ctnostech, soucitu a lásce - jsem si vědom svých chyb a nectností.
U příspěvku:Poplašné zvěsti
Lin Sien Ti (Občasný) - 1.12.2008 > Hmm, to už je lepší. Líp z řádek prosvítá, kdo tu celou dobu provokuje. Učiněné ztělesnění ctností a zájmu o tvorbu. Na tebe je škoda slov, anonyme. Ty žádný "čtenář" (krom krycího nicku) nejsi. Ano, jsi hloupý - nemusím tě obviňovat, je to čitelné.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter