Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Poplašné zvěsti
Lin Sien Ti (Občasný) - 1.12.2008 > Hmm, to už je lepší. Líp z řádek prosvítá, kdo tu celou dobu provokuje. Učiněné ztělesnění ctností a zájmu o tvorbu. Na tebe je škoda slov, anonyme. Ty žádný "čtenář" (krom krycího nicku) nejsi. Ano, jsi hloupý - nemusím tě obviňovat, je to čitelné.
U příspěvku:Poplašné zvěsti
Lin Sien Ti (Občasný) - 30.11.2008 >

Člověk, který nechápe symbol, metaforu a básnický obraz, asi těžko má co kecat do poezie, čtenáři.

Bohužel, u tebe je to evidentní. Opakuji to už po někalikáté: jsi provakatér, ne čtenář poezie. Tobě jde o to navážet se za každou cenu, a anonymita totemu jen ukazuje tvou ubohost.

U příspěvku:Epilepsie 2008; sněžna
Lin Sien Ti (Občasný) - 28.11.2008 > Až z toho mrazí a bodá. Síla báseň.
U příspěvku:Poplašné zvěsti
Lin Sien Ti (Občasný) - 27.11.2008 > čtenář> Mluvím k tobě, a tvé vracející se provokace a hloupost mě fakt nezajímají. Do zbytku ti není ale vůbec nic.
U příspěvku:Poplašné zvěsti
Lin Sien Ti (Občasný) - 27.11.2008 > čtenář> No, a mě pro změnu nezajímají tvé hloupé řeči, kterými se tu prezentuješ.
U příspěvku:Kalhotky
Lin Sien Ti (Občasný) - 27.11.2008 > Hmm, tímhle jsi mne opravdu překvapila. Hodnotit nebudu, ale dá se to pocítit, a to je dobře.
U příspěvku:Zpětné keře
Lin Sien Ti (Občasný) - 26.11.2008 > čtenář> Ale mě tvé nafoukané komentáře, čtenáři, fakt nezajímají.  Myslím, že budit dojem sem chodíš spíš ty. A ještě jako někdo, kdo se jen schovává v přítmí. Zmateček v tom máš spíš ty.
U příspěvku:Zpětné keře
Lin Sien Ti (Občasný) - 26.11.2008 >
U příspěvku:Zpětné keře
Lin Sien Ti (Občasný) - 26.11.2008 > ...mne také ne, čtenáři.
U příspěvku:Letadlo
Lin Sien Ti (Občasný) - 25.11.2008 >
U příspěvku:Za sklem
Lin Sien Ti (Občasný) - 20.11.2008 > LidaStudenovska> No, to je taky řešení.
U příspěvku:Za sklem
Lin Sien Ti (Občasný) - 19.11.2008 >

Třeba se mýlím já. Mám prostě takovou mnohletou básnickou cestu, jsem hrozně náročný na sebe i druhé, takový zhovadilý perfekcionismus. Mám to v povaze bohužel. Není to moc dobrá vlastnost. Nenech se odradit a piš a zraj v sobě.

U příspěvku:Za sklem
Lin Sien Ti (Občasný) - 18.11.2008 > LidaStudenovska> Ale já ti nepsal pro to, že jde o uznání. Jen to, že psát básně pro mně není "libo-volné", v tom, že mají nosnost svým tvarem (a ten se hledá déle) a "nese" báseň. To není věcí lit. znalců, ale i prostého čtenáře. Prostě podobně jak v hudbě: je třeba naplno a mnohokrát se učit způsobům hry, nelze zůstat u jedné melodie. Je třeba hrát Chopina, ne být jako on. Teda pokud tím mířím k trvalému způsobu jak vyslovuji to, co niterně žiju. Vím, že jsem hodně náročný, jsem tak zvyklý i u sebe. Pro mne je psaní na druhém místě v mém životě, mluvím tím druhým nejhlubším způsobem s těmi, kdo tu komunikaci chtějí sdílet. Nejde o to, aby vznikaly jen náročné skladby pro znalce, ale prostě to má svůj posun (pro mne). Ale to je prostě můj způsob, jak se na to dívám, nekážu ti ho, jen ho tak mám položený. Třeba i mylně. Brilance je pro mne paporsek Luny tančící na noční hladině moře na toskánském pobřeží - přirozený a dokonalý odraz na hladině - a průsvit JINAM v přímé jednoduchosti srdce a rytmu, darem za dlouhé hledání a jemné pozorování, ale hlavně uvolnění koryta pro proudění. Tak se na to dívám. Snobům se to většinou nelíbí, cení si intelektuálních smyček a "originalit". Ale naslouchající poctivě to ocení.
U příspěvku:Za sklem
Lin Sien Ti (Občasný) - 18.11.2008 > LidaStudenovska> 

Jo, však v pohodě, vždyť to záleží... na každém. Pro mě je v psaní dobré rozbíjet dříve naučené, nacvičené a zaběhlé "formy", tím se objevuje nová možnost uchopit to, co chceme sdělit. A to objevování je taky zázračné, udivující. Kromě rýmu se nabízí asonance, volný verš. I to je rytmická báseň. Souzvuk je věcí "rozeznání rytmu", nikoli nutně rýmu. Rým je přímý a těžký, strhuje na sebe pozornost, a je těžké, aby byla báseň plná a zázračná ve své zrýmované hudbě. Volný verš je zdánlivě lehčí, ale i on má rytmické zákonitosti a snadnost je jen zdánlivá. Ale to je můj pohled, tak to jen z mé strany.  Každý ať tvoří dle svého rámce (ne ale jen pocitu!) - báseň je zázrak i um, a umět trvá dlouho, zrajeme.

U příspěvku:Za sklem
Lin Sien Ti (Občasný) - 18.11.2008 >

Vítej. Píšeš niterně, jen mne někdy ruší to, že se necháváš nalákat "snadně" rýmem.

To není potřeba... ale je to tvá báseň, tak si asi najdeš svoji cestu.

U příspěvku:Oběd
Lin Sien Ti (Občasný) - 6.11.2008 > Moc pěkný.
U příspěvku:Bhaktijógíni
Lin Sien Ti (Občasný) - 6.11.2008 > Díky za poučení, ó anonymní zenový mistře. Jsi srandovní znalec. 
U příspěvku:Bhaktijógíni
Lin Sien Ti (Občasný) - 6.11.2008 > Zenový mistr by možná spíš mlčel nad tvými zbytečnými a hloupými řečmi, "čtenáři".
U příspěvku:Vodní víla
Lin Sien Ti (Občasný) - 5.11.2008 > ..........> 
U příspěvku:Vodní víla
Lin Sien Ti (Občasný) - 5.11.2008 >

Zajímavá je ta idea "vodních světů". Je tu od pradávna - na Východě zůstala široce rozšířená dodnes. Viz. vodní bytosti, neboli Nágové (Hadí bytosti, víly s polovinou těla ryb či hadů a s vrchní částí ženskou. Vládcové jezer, moří. Ovládají podle mytologie i studánky, potoky, řeky atd. Někdy jsou k lidem přátelští, ale většinou není radno je dráždit.

U příspěvku:Dočasně a ještě míň
Lin Sien Ti (Občasný) - 3.11.2008 > čtenář> 
U příspěvku:Bhaktijógíni
Lin Sien Ti (Občasný) - 29.10.2008 > anae> 
U příspěvku:opouštějí mě oči
Lin Sien Ti (Občasný) - 29.10.2008 >
U příspěvku:Dočasně a ještě míň
Lin Sien Ti (Občasný) - 28.10.2008 >
U příspěvku:Bhaktijógíni
Lin Sien Ti (Občasný) - 28.10.2008 >
U příspěvku:Bhaktijógíni
Lin Sien Ti (Občasný) - 28.10.2008 > anae> Jen aby nedošlo k mylnému závěru k tomuto textu: mně jen prostě napadlo text, co už byl hotov takto věnovat, rozhodně tím nechci rozvíjet nějaké doporučování čehokoliv. Tomášových si velmi vážím, jejich žákem ale nejsem. Hluboce mně oslovil právě onen proslov o bhaktijóze.
U příspěvku:Bhaktijógíni
Lin Sien Ti (Občasný) - 28.10.2008 >

...jsi únavný jako kafemlýnek, u každého textu je to u tebe stále zoufale stejné. A navíc jen sugeruješ své nechutenství druhým, roztomilý čtenáři. Tvé rekace pro mě nemají žádný smysl.

U příspěvku:Bhaktijógíni
Lin Sien Ti (Občasný) - 28.10.2008 > moře> 

To že jsem je osobně nepoznal mě mrzí, ale nevylučuje to, že jim nemůžu věnovat text, ne? Promluva o bhaktijóze v podání pana Tomáše působí silně i tak.

Název mého textu samozřejmě není pojmenováním Tomášových, ale je směrován k těm, kdo se pokoušejí praktikovat cestu srdce, ať už jí říkají jakkoliv.

U příspěvku:Dočasně a ještě míň
Lin Sien Ti (Občasný) - 27.10.2008 > .
U příspěvku:Jak prohrávám bojkot I.
Lin Sien Ti (Občasný) - 26.10.2008 >
U příspěvku:Plamenné
Lin Sien Ti (Občasný) - 26.10.2008 >  Vidím, že půjde asi o osobní poruchu na vysílači. Nejlepší je anonym, co se snaží budit dojem, že se rozprskl na celý dav čtenářů.  a schovává  se za hloupá gesta. Vidím, že s tématem školské kariéry máš asi nějaké frustrace ty, jinak bys to tu furt neomílal.
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter