Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 12.6.
Antonie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Chcu Tě
kratas (Občasný) - 9.2.2004 > Cid> Problematiku mých čárek jsem tady už jednou rozebíral. Někdy je totiž dávám i tam, kam nepatří, ale měly by umocnit tu dlouhou pauzu. Budu se kát, ale co nadělám. Jsem asi divný.
U příspěvku:Chcu Tě
kratas (Občasný) - 9.2.2004 > Simonka> Tady ale není žádná fotka :))). No možna vyfotím ten zaprášený kvartýr a fláknu to sem. Asi tio bude taky maso ;-))
U příspěvku:Chcu Tě
kratas (Občasný) - 9.2.2004 > Andulka> Je to hodně otevřený, ale nemyslím, že by to bylo moc na škodu. Osobně se domnívám, že zrovna téhle to moc neuškodilo. Díky.
U příspěvku:Trimeresurus albolabris
kratas (Občasný) - 9.2.2004 > Simonka> A propó dnes bude krmení tak se přijď podívat. Asi bude veselo. Mrchy nechtěj jíst samy tak je musím krmit ručně. Vážně to stojí za to :))))
U příspěvku:Sním
kratas (Občasný) - 9.2.2004 > franta> S tím večerním žraním jsem to nějak nepojal, ale ty rty ??? No něco na tom bude ;-)
U příspěvku:Ne
kratas (Občasný) - 9.2.2004 > Elyn> Nějak jsem nedokázal najít jiná slova, jak to vyjádřit. Ty otázky vyzněly asi mooooooc tuctově. Aso to dost kazí, ale snad příště to bude lepší.
U příspěvku:Trimeresurus albolabris
kratas (Občasný) - 8.2.2004 > Jistěěěěěě
U příspěvku:Ne
kratas (Občasný) - 6.2.2004 > farišta> Tak to teda moc děkuji.
U příspěvku:Nejsem Nejsem
kratas (Občasný) - 5.2.2004 > Skafloc> Já nečekám nějaké soucítění, stím to psáno nebylo. Ale do šuplíku se mně psát nechce. Alespoň se takhle dozvím, co je třeba napravit. Díky.
U příspěvku:Nejsem Nejsem
kratas (Občasný) - 5.2.2004 > Emmet_RAY> Jak bych to jen řekl, máš pravdu :). No osobně si zase myslím že spousta věcí je právě o citech a pocitech toho kdo píše. Myslím, že když si něco čteš, tak do toho vždy taháš své pocity. Ono to v tobě něco navodí a tím si vytváříš svůj obraz, svůj pocit. Jinak díky. Sanžím se poučit ze svých chyb a jedině věcná kritika mi může pomoct najít tu správnou cestičku.
U příspěvku:Až budeš mezi náma
kratas (Občasný) - 5.2.2004 > Emmet_RAY> M. nejsem jsem Pavel a ze Zlína taky ne. Teda pocházím z Moravy ale teď jsem už v Praze. Ale to víš Kratochvílů je jak Nováků :)))
U příspěvku:Až budeš mezi náma
kratas (Občasný) - 4.2.2004 > Fate> Přesně tak. Pokud sis v tom našla to své, je to jenom dobře. O tom si myslím, že poezie je. Každý si hledá ten svůj obrázek.
U příspěvku:Až budeš mezi náma
kratas (Občasný) - 4.2.2004 > Andulka> Titulek je tam úmyslně. Ona ta baseň je psána pro mé ještě nenarozené dítě, které mně bohužel přiliš nepozná. Je to trošku zpověď a prosba ať se tím netrápí, život jde dál i beze mně.
U příspěvku:Až budeš mezi náma
kratas (Občasný) - 4.2.2004 > probably> Někomu celek může uniknout, jen se stačí trošku zamyslet. Ale je to hlavně o tom, co si z toho člověk vezme svého. Já tam to své mám, ale zase né každý zná kontext, který zas na druhou stranu není tak podstatný. Takže každý si to přebere jinak.
U příspěvku:Představení
kratas (Občasný) - 4.2.2004 > I když klišé tak moc pěkné.
U příspěvku:Nad ránem
kratas (Občasný) - 4.2.2004 > Na malý ručičce by to bylo lepší ta nemaže tak rychle.
U příspěvku:Před stíráním...
kratas (Občasný) - 4.2.2004 > Skvělý
U příspěvku:necháš
kratas (Občasný) - 4.2.2004 > Je to hezky něžné a musím říct, že se to moc hezky čte. Krásné vyznání.
U příspěvku:Dveře zrcadlem
kratas (Občasný) - 4.2.2004 > Vcelku se mně zalíbila obraznost, i když je dosti rozestřená. Ale jinak je to fajn. Ani víru a ni politoligii tu s Vámi nebudu rozebírat, to jde mimo mně. ;-)
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter