Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
jaka
(muž)
Občasný
Na Totemu: 1923x
Napsat zprávu

Otrávenej intelektuál kterej má pocit že mu pořád něco chybí a v červeným víně to ne a ne najít.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Dítě s duší ptáka
jaka (Občasný) - 16.8.2004 > No jó
U příspěvku:Růže
jaka (Občasný) - 15.8.2004 > Not my way
U příspěvku:klady a zápory
jaka (Občasný) - 15.8.2004 > I ty jedna! Když jsem viděl jenom název, byl jsem v pokušení vzít to i osobně. Když jsem si přečetl tu básničku, zjistil jsem, že do toho nemám co kecat.Jestli tedy jenom jako básnička, potom za...
U příspěvku:Léta
jaka (Občasný) - 21.7.2004 > Kelly> Díky, to je dobrej nápad. A jinak by to bylo pořád dokolečka -co je lyrika, co je osobní a co je to vlastně hodnota.Zdraví a štěstí!
U příspěvku:tempa uvolnění
jaka (Občasný) - 12.7.2004 > Nějak ti to všichni nějak moc doporučujou. A stačí si trochu zarýmovat. Sněží mráz kolem běží. Ahoj.
U příspěvku:dozrávání třešní v horkém dnu na konci čevna
jaka (Občasný) - 11.7.2004 > Že bys byla lyrička?????(viz protěž).
U příspěvku:Soumrak žen
jaka (Občasný) - 11.7.2004 > Ouvej, já ti gratuluju k tomu, co se ti podařilo vyvolat. Ještě chvíli a bude tu někdo definovat prasárnu. Zdar a sílu k... jaka
U příspěvku:Soumrak žen
jaka (Občasný) - 24.6.2004 > k.a.t.k.a.> Prasárna? Tohle? Já bych věděl co je prasárna.
Tohle je miloučký něžňoučký. Ahoj jaka
U příspěvku:Teď už se musíme milovat
jaka (Občasný) - 8.6.2004 > A zase. Nic nedolaďovat. Je to hotový jak to cítíš a basta. Je to dobrý dobrý. Proč nikdo kolem mě není schopnej takhle myslet.
U příspěvku:O osamělé pastýřce
jaka (Občasný) - 3.6.2004 > Pastýřky, moje oblíbené téma. Zas jeden pohled. Nejsem schopnej napsat fajn, když ouvej, ale líbí se mi to.
U příspěvku:Před rozvodem
jaka (Občasný) - 1.6.2004 > Kelly> Já v zásadě souhlasím se vším, co píšeš. Nevím sice, co je a co není dobrá poesie, nevzniklo to z potřeby vypsat se, ale skoro s ročním odstupem, a podle mne už spousta popisů skutečnosti se stala poesií. A proč jsem to vlastně uveřejnil? Přiznám se, že hlavně proto, abych se s tím už taky vyrovnal, a co člověk zveřejní, to už není jeho.
U příspěvku:Já (V letním žáru poutník)
jaka (Občasný) - 31.5.2004 > Panečku - a jak pár slov stačí!!!
U příspěvku:Před rozvodem
jaka (Občasný) - 31.5.2004 > Emmet_RAY> Klišé. To je stoprocentně přesně zapsaný dialog.
U příspěvku:O ne-jednotě
jaka (Občasný) - 31.5.2004 > Kelly> Sorry. My mistake.
U příspěvku:Zastávka
jaka (Občasný) - 31.5.2004 > Kelly> Psát jak se to cítí - to tím myslím asi nejvíc maximální míru autenticity při zachování a zachycení okamžitýho stavu mysli bez hrůzy jak to nacpat do formy. I když třeba Vrchlický asi myslil jen ve formě. To se mu to psalo! Asi je typické, že jsem svou poslední veršovanou báseň napsal v šestnácti letech. Jestli jsi si někdy prohlížela Monetovy studie leknínů - to je boj o zformování imprese!
Ale k poslednímu tvému odstavci - bohužel na totemu je hodně zvykem hodnotit právě ty formální stránky - jazyk, rým, rytmus při častém nepochopení smyslu. Ale to nejen na totemu vlastně.
Ale když napíšu pár řádek - a á - to je vono! - ale nějak mi to nesedí formálně - mně, jenom mně bez ohledu na publikum - tak s tím něco dělám. Ahoj.
U příspěvku:Před rozvodem
jaka (Občasný) - 29.5.2004 > spiraglio> Říct se nemusí. Tohle je zrcadlení moc ošklivech dob, zaplaťpánbu jsou pryč.
U příspěvku:odejít
jaka (Občasný) - 29.5.2004 > Výpověď pocitů nebo stavu?
U příspěvku:Zrcadlení
jaka (Občasný) - 29.5.2004 > Mně to připadá smutný.Snad né, jak to hodnotit, když se mi to líbí i nelíbí a průměrovat nehodlám?
U příspěvku:Na Vyšehradě
jaka (Občasný) - 29.5.2004 > Duše jsme mu my všichni ti básníci po kousíčkách nanosili k pomníčku.
U příspěvku:Pták a tráva
jaka (Občasný) - 29.5.2004 > Holt se vždycky všechno nepovede. Tím nemyslím tu básničku, ale tu historku. Třeba se povede příště.
U příspěvku:zamyšlení
jaka (Občasný) - 29.5.2004 > Omyl. Celej svět je ze snědenejch brambor.
U příspěvku:BW
jaka (Občasný) - 28.5.2004 > Ach být tou whisky!!!
U příspěvku:Zastávka
jaka (Občasný) - 28.5.2004 > Kelly> Představil jsem si ten text zpívanej jako kotlík - a príma - dobrý by to bylo!!! A psát, jak se to cítí - to přece na jednu stranu není psaní o pocitech - a v malování impresionisti - tedy pocitáři? A k Monetovi říct: nechci koukat na něčí pocity? A hodnotit jazykovou dobrost poezie - ach to koštýřství!
U příspěvku:Exodus
jaka (Občasný) - 27.5.2004 > Dobro došli, hrvatska!
U příspěvku:Zastávka
jaka (Občasný) - 27.5.2004 > Ach vy formalisti: začátky, konce, prostředky, sloky, umět, neumět, to jsou všechno blbosti. Prostě povídat, jak se to cítí a nic víc!
U příspěvku:Z nebeské lékárny
jaka (Občasný) - 26.5.2004 > No jo no.Taky jsem občas někdy něco....
U příspěvku:Zastávka
jaka (Občasný) - 26.5.2004 > Jsou to formalisti, spiraglio! Mně se to líbí, mimo jiné proto, že nejsem formalista.
U příspěvku:do června bez dechu
jaka (Občasný) - 25.5.2004 > Zaprvý: můj matykář na gymplu se moh zbláznit, když jsem řekl: Rozpůlím jabko na dvě půlky a vezmu si tu větší. Zadruhé: to jsi teda k nakousnutí i s tím jabkem. Anebo: necejtíš se jako červ? Ale jó, já jsem srandista, viď? Ahoj.
U příspěvku:Rozednění
jaka (Občasný) - 23.5.2004 > Moc hezký. Já to znám z tý druhý strany.
U příspěvku:ztratila jsem basový klíč
jaka (Občasný) - 23.5.2004 > Tak jsem si při tom vzpomněl na Jesenina. Hoj ty břízko, břízko ruská... Láhev červenýho... hoj - jak mi je? Šimrá mě v břiše. Co jsem našel, co ztratil, co ještě najdu, co už ne...Je pozdě? N jazzůvku nikdy není pozdě!
U příspěvku:Perličky
jaka (Občasný) - 23.5.2004 > Mě jako starýho alkoholika jsi potěšila. A to nejsem potápěč. Dóóóbrý!
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter