Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Bohyne1
(žena)
Občasný
Na Totemu: 2812x
Napsat zprávu

Blizsi informace poskytuji pouze svym blizkym.:))))

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Imperativ jako aperitiv
Bohyne1 (Občasný) - 3.11.2004 > Hm...mám z toho dojem rozpolcené osobnosti...ale to by mi k tomu moc neseděla 1. strofa....Bo je to spíš jednou nohou, rukou, bradou v hrobě?....Každopádně se mi docela líbí...Jedna ruka zbývá pro realitu:)
U příspěvku:RANDE S CELANEM
Bohyne1 (Občasný) - 3.11.2004 > Tolik romantiky najednou:)))))
U příspěvku:Rose
Bohyne1 (Občasný) - 3.11.2004 > popsen> Nesmíš ty ženy, sex a alkohol tak často střídat..:)))
U příspěvku:Uvnitř
Bohyne1 (Občasný) - 3.11.2004 > Max Bubakoff> Přetřel ses čím? Prevence, jak šetřit čichové receptory: Vždy, když opouštíš sociální zařízení, na kterém mnohdy jen těžko hledáš něco hebkého, jemného...tamiř k něčemu tekutějšímu, než je vlastní exkrement...a splachni ze sebe pocit viny....za další hladové na tomto světě....
U příspěvku:Poslední záklaďáci
Bohyne1 (Občasný) - 3.11.2004 > Felipe> Byl to jen čistý experiment...Dej mi ještě deset let....a budu ti šahat po palec:))))
U příspěvku:Poslední záklaďáci
Bohyne1 (Občasný) - 3.11.2004 > JOHN RAMBO> Hele...s podobně nemožným přízpěvkem...ses mohl nějak angažovat taky...Jsem myslela, že do tebe pustím nějakou imaginární kulku...:)
Jinak jsem slyšela něco o úplatcích...jak jsi mohl?:)
U příspěvku:Poslední záklaďáci
Bohyne1 (Občasný) - 3.11.2004 > Max Bubakoff> Dobrá, přiznávám...je to písovina....Rychlíkem moc často nejezdím, radsi chodím pěšky a ...prostě se kochám...stejně, skoro se slzou v oku a papírovým kapesníčkem jsem se loučila s kámošem, kterého proti své vůli a s drobnou příměsí své blbosti ...narukovali....Ale už to má za pár:)
U příspěvku:Detail podzimu III.
Bohyne1 (Občasný) - 2.11.2004 > Pěkné jsou ty dvě stopky napravo, na té malé větývce...jak ji okupují...
Teď je tak aktuální neustále připomínat konec podzimu, začátek zimy...fnuk...
U příspěvku:Uvnitř
Bohyne1 (Občasný) - 2.11.2004 > Skleněné dojmy....dojemné....:)
Přemýšlela jsem i nad déčkem....ale hups...někde jsem ho promrhala....
Za pocit bezpečí, šla bych světa kraj...bez bot i bez vlasů.
U příspěvku:Rose
Bohyne1 (Občasný) - 2.11.2004 > Jako bych to už někde viděla
U příspěvku:tajemstvi kyce aneb kytka z druhé ruky
Bohyne1 (Občasný) - 2.11.2004 > Kýčovitý mi připadá až dokonale ten květináč. Jinak ty pavučiny jsou tam přímo božské.
U příspěvku:Good-bye Cathy
Bohyne1 (Občasný) - 2.11.2004 > Vložka komická....tu asociaci se ani neodvažuji vyslovit:)))
U příspěvku:Vlasy
Bohyne1 (Občasný) - 2.11.2004 > U slov trhat si vlasy mě nějak zasvědila hlava...:)
U příspěvku:Budu stát s Tebou
Bohyne1 (Občasný) - 2.11.2004 > Spráskanej pes, který ztratil dar z nebes:)
U příspěvku:Poslední záklaďáci
Bohyne1 (Občasný) - 2.11.2004 > Emmet_RAY> Vlhkou z pevných forem:))))
Jsi teda gentleman, jak noha:)
U příspěvku:Poslední záklaďáci
Bohyne1 (Občasný) - 2.11.2004 > Emmet_RAY> Už to začínám brát, jako zákon....bez ortelu.
Ale dík za povšimnutí.:))))
U příspěvku:Poslední záklaďáci
Bohyne1 (Občasný) - 2.11.2004 > cirrat> :)))))Tak to jsem pochopila...jsou věci, o kterých se nemluví:))))))))
U příspěvku:Podzimní
Bohyne1 (Občasný) - 2.11.2004 > Dnes jsem od rána doufala, že alespoň část toho modrého z nebe propadne...přes ty šedivé mraky.:)
U příspěvku:Prosíííím...odpusť:((((((((((
Bohyne1 (Občasný) - 2.11.2004 > cirrat> :)Na okamžik se mi zpomalil dech..."odpouštíme-li, přiznáváme tím vlastně, že se ten druhý provinil"...krásné.
Děkuji...víc takových, jako jsi ty:)
U příspěvku:Prosíííím...odpusť:((((((((((
Bohyne1 (Občasný) - 1.11.2004 > Jannis> Pro tebe ne zlatisko:) Ale jestli tě někdy nějak urazím, řekni. Něco ti, s duší na pokraji zoufalství, složím taky.:)
Jinak ten konec měl být hlavně něčím vznešenějším a inteligentnějším, než jsem já. Což je sice skoro všechno a skoro každý....citace z bible se mi vždy zdály hodně působivé...byť jsem ateista.
Jinak děkuji...jsem ráda, že se to alespoň někomu líbilo:)
U příspěvku:Prosíííím...odpusť:((((((((((
Bohyne1 (Občasný) - 30.10.2004 > MiKa> :)Každé odpuštění je projevem hodně dobré vůle.Tvé beru, jako stříšku... kde se v zoufalství schovám:)
U příspěvku:Tvoje nové šaty
Bohyne1 (Občasný) - 28.10.2004 > Stejně, jako dokáže někdy Emmet překvapit...i ty jsi překvapil:)
U příspěvku:Odraz
Bohyne1 (Občasný) - 27.10.2004 > Emmet_RAY> Všeho moc škodí. Tak brzdi brašule.:)
U příspěvku:Dole v dole
Bohyne1 (Občasný) - 27.10.2004 > Taky můžu Kabáty. Když vidím ten důl, tak si vzpomenu na jejich plodnější stará dobrá léta.
Nádherně depresivní:)
U příspěvku:Jsem INtoš
Bohyne1 (Občasný) - 27.10.2004 > :))))
U příspěvku:Odraz
Bohyne1 (Občasný) - 26.10.2004 > g morr> Oh, to ráda slyším. Moc to bodování tady sice neberu, ale jsem hodně vděčná, když mi k tomu někdo napíše alespoň svůj názor. Takže děkuji:)
U příspěvku:Color
Bohyne1 (Občasný) - 9.10.2004 > MiKa> Ty mi to budeš ještě vyčítat? Jako bys sama nevěděla, jaké to je. Obětovat se pro vyšší cíle. Pamatuji si, jako by to bylo včera, jak jsi mě do té laboratoře vedla, stála nademnou a špitala.."Je to pro dobrou věc", ja poslechla a nyní mi jsou vyčítany nějaké ponožky. Výčitky od někoho, kdo sám ví, jaké to ve skutečnosti je zvěrstvo...:)))
U příspěvku:Color
Bohyne1 (Občasný) - 9.10.2004 > MiKa> :)))....Jak vyper?:)))Ty jsi moje pohádková víla a já jen tvá bílá myška.
U příspěvku:Color
Bohyne1 (Občasný) - 9.10.2004 > mperdik> První? Možná první opravdová. U které jsem opravdu vnímala okolí a vdechovala život.:)
U příspěvku:ZaKlEšTěn Do KaMeNe
Bohyne1 (Občasný) - 9.10.2004 > MiKa> Jsi moje pohadková víla, ktera svět miluje a zná..
Pro kterou ze sebe udělá blázna i hvězda tebou opilá.
Jsi moje životodárná síla, někdy hodná, někdy zlá.
Pevná, jako lidská víra,
bezedná jak myší díra,
stejně vzrušující a tajemná.
U příspěvku:ZaKlEšTěn Do KaMeNe
Bohyne1 (Občasný) - 9.10.2004 > MiKa> :)))Se vyzivam v pravem opaku--delat ze sebe tezke defo:)))---Se podivej na ten krasny kontrast...Bohyne a pise takove pisoviny.....You too...:)a nice day
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter