Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 23.5.
Vladimír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Smutná
výtvarnice (Občasný) - 29.1.2009 > krásná momentka :)
U příspěvku:Pobřeží
výtvarnice (Občasný) - 28.1.2009 > smetana> Možná tomu chybí přívlastek, otázkou zůstává, jaké pocity obraz vyvolává. Pokud alespoň nějaké, je uplně jedno, jak se nazývá... Můj návrat jsi propásnul přiměřeně, takže žádný stres :)
U příspěvku:Průstřel
výtvarnice (Občasný) - 28.1.2009 > smetana> Je příjemné tohle číst.. trošku tu chybí oslovení, neznám Tvé jméno, ale zdá se, že jsi nalazen na stejnou vlnu. Jak se říká, přez druhé poznáváme sebe a proto... Co se týče diskuse s tomasinem, myslím si, že jednoduše sám by to namaloval jinak a svou představu napsal mě, na tom není nic špatného, nic to neřeší, jen ukazuje na další možnot a to je to fajn... Na druhou stranu, líbí se mi, že Ty by jsi na tom nic neměnil. Je to trošku dvousečný meč a malinko si to protiřečí, ale tak to je :)
U příspěvku:Průstřel
výtvarnice (Občasný) - 28.1.2009 > Tomasino mesino> To je v pohodě :)
U příspěvku:Průstřel
výtvarnice (Občasný) - 27.1.2009 > Tomasino mesino> Pochopila jsem Tě, nevnímám Tvou suběktivní kritiku jako negativní a jsem ráda, že jsi to napsal, kvůli tomu jsem to sem "linkla". Ale to že někdo napíše svůj názor neznamená, že se jím budu řídit. Čas od času každý potřebuje zpětnou vazbu a nejsem student. Pokud se do podobného tématu pustím příště, což nepředpokládám, protože mám v hlavně ještě milion jiných věcí, udělala bych to na větším formátu, kde se dá podrobněji vystihnout ono popraskání o které ti zřejmě šlo. I tak díky za Tvůj čas a postřeh.
U příspěvku:Průstřel
výtvarnice (Občasný) - 26.1.2009 > Tomasino mesino> Rozumím Ti, ale tohle není reálná malba, ale abstrakce. Všechny moje obrazy mají stejný rukopis, ta struktura je tam daná určitým druhem malby. Vím, že tohle téma by se dalo udělat jako kuře na mnoho způsobů, záleží na každém jak to uchopí. Líbilo by se mi třeba víc makro, ale to už nechám na jiném autorovi, já už jsem se vyřádila :)
U příspěvku:Průstřel
výtvarnice (Občasný) - 26.1.2009 > Tomasino mesino> díky :) vyfotit onu "strukturu" není tak jednoduché :)
U příspěvku:Parník v Rudém moři
výtvarnice (Občasný) - 25.1.2009 >
U příspěvku:hrob
výtvarnice (Občasný) - 21.1.2009 >
U příspěvku:Mystika v zeleném
výtvarnice (Občasný) - 21.1.2009 >
U příspěvku:colage
výtvarnice (Občasný) - 21.1.2009 >
U příspěvku:Monumentální romantik v rudém
výtvarnice (Občasný) - 20.1.2009 > vidím mapu města a pole... fajn...
U příspěvku:3 ráno, pátek 1986
výtvarnice (Občasný) - 20.1.2009 >
U příspěvku:V sobě
výtvarnice (Občasný) - 20.1.2009 > smetana> Je rok 2009... čtyři roky zpátky. Jak můžu říct kdo jsem, nebo kým jsem byla? Mám se sama soudit, proč? Vnímám sebe jako bytost, ano jsem, ale víc ti nenapovím. Obrázek si určitě nakreslíš sám....
U příspěvku:Emoce
výtvarnice (Občasný) - 20.1.2009 > smetana> když uhneš sobě, pochopím to jako slabost, pokud je to volba kompromisu, je to jen jedna z milionu možností...

U příspěvku:Lazník
výtvarnice (Občasný) - 20.1.2009 >
U příspěvku:Vítr ve vlasech
výtvarnice (Občasný) - 20.1.2009 > smetana> Náhoda je matka všech proměn... A průvan v Železných horách občerství krajinu, nejen ji. Nečekej vděčnost, odměnu, vlastně ani pochopení, pokud čekáš, nepřijdou. Pokud přijdou, protečou mezi prsty a nezůstane nic. Když nic nečekáš a přijde to co ti chybí, vnímáš to silněji, to je odměna. Autorská práva na slova, na myšlenky, jsou jako daně za kapky dešťové vody... nech je proudit, je to jejich úkol.... P.
U příspěvku:Vítr ve vlasech
výtvarnice (Občasný) - 18.1.2009 > smetana> Velmi příjemné zjištění... ještě fouknout a rozvířit myšlenky...
U příspěvku:P F 2 0 0 8
výtvarnice (Občasný) - 18.1.2009 > smetana> Proč? Je milion odpovědí a žádná není uplně pravdivá. Mám svůj web a asi jsem nezatoužila po jakékoliv kritice. Možná, co já vím :)
U příspěvku:Music
výtvarnice (Občasný) - 18.1.2009 > smetana> Díky :) Těší mě hlavně ty asociace, respektive skutečnost, že je tam vidíš..
U příspěvku:ilustrace 2
výtvarnice (Občasný) - 18.1.2009 >
U příspěvku:příživníci
výtvarnice (Občasný) - 18.1.2009 >
U příspěvku:Panoptico cover
výtvarnice (Občasný) - 18.1.2009 >
U příspěvku:balet
výtvarnice (Občasný) - 18.1.2009 >
U příspěvku:Obálka komiksu 130
výtvarnice (Občasný) - 18.1.2009 >
U příspěvku:karcinogenní sunar
výtvarnice (Občasný) - 18.1.2009 >
U příspěvku:Lala
výtvarnice (Občasný) - 18.1.2009 >
U příspěvku:Nemoc
výtvarnice (Občasný) - 18.1.2009 >
U příspěvku:B. v zahradě
výtvarnice (Občasný) - 18.1.2009 >
U příspěvku:Hadí tanec
výtvarnice (Občasný) - 18.1.2009 >
U příspěvku:TALISMAN NOCI
výtvarnice (Občasný) - 18.1.2009 >
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter