Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 17.5.
Aneta
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 3.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Blbost snad už 11
repulsion (Občasný) - 8.1.2007 > No do piči, přece!
U příspěvku:cns 03-revo
repulsion (Občasný) - 5.1.2007 > Auto je bezva, ale ten sapík, nebo co to má být, mi spíš připomíná termosku na kafe...
U příspěvku:Rytíř
repulsion (Občasný) - 20.12.2006 > Já nevím, byť se mi malůvka vcelku líbí, tak takého rytiera bysom nechcel. Působí na mě dojmem, že pod tím železem se skrývá nějaký rachitický oligofrenik s deformovanou lebkou.
U příspěvku:Jak Garth s Hunkem snídali včerejší mraženou žemli
repulsion (Občasný) - 19.12.2006 > Barča> Rozvinula jsi to, barčo, hezky, ale bohužel Ti nedošel smysl závěrečného citátu: "Nejhorší je, že mu docházejí potraviny."

Víš alespoň, z čeho je to citát?
U příspěvku:Odjebat sa na mesiac 121/151
repulsion (Občasný) - 13.12.2006 > Tohle zatím asi to nejlepší (IMHO), co jsem tu od Tebe viděl. Hodně dobrý cyklus.
U příspěvku:Vinice III 85/125
repulsion (Občasný) - 29.11.2006 > Fajn. Něco trošku jiného. Ale až tak moc mě to nebere. Ale zase - z vlastní zkušenosti vím, že v reálu působí obraz kolikrát úplně jinak než na obrazovce...
U příspěvku:Na pláži 71/143
repulsion (Občasný) - 29.11.2006 > V tomhle vidím něco z Dalího, něco z Picassa a hodně z Lumiga :o)) V horní polovině to působí trošku placatě, ale to může být zkreslení na monitoru. V reálu to může vypadat úplně jinak.
U příspěvku:Zdal se mi ma Mila... 87/184
repulsion (Občasný) - 29.11.2006 > Je to „lumigovina“, trošku na hranici kýče, ten ksicht bych tam osobně oželel, nicméně se mi to dost líbí.
U příspěvku:Spiklenci slasti
repulsion (Občasný) - 29.11.2006 > čtenář> Dobré trávy :o)
U příspěvku:Spiklenci slasti
repulsion (Občasný) - 29.11.2006 > ladia> Čeho? Co? Ty jsi co za piču?
U příspěvku:Tento měsíc menstruuji
repulsion (Občasný) - 20.7.2005 > Emmet_RAY> Já nevím, jestli tak autorka myslela či nikoliv, ale mně to připadá jako docela fajn kreslený vtip. To ukřižování by bylo opravdu samo o sobě laciné, ale tím ztotožněním menstruační krve s "krví Kristovou" to posouvá o něco dál ad absurdum. K tomu ty hostie, co vypadají jako plátky sušených banánů... prostě pohoda, legrace...
U příspěvku:Prázdnota a zármutek
repulsion (Občasný) - 25.6.2005 > Není to úplně marné, ale ten obličej působí až příliš nesourodě - ten přechod technik je až moc brutální, navíc je hlava tak nějak prapodivně šišatá, špatně posazená, krk je křivý, nelíbí se mi ta černošedá mazanice na levé tváři (z pohledu diváka na pravé) - zkrátka a dobře, chtělo to ty dva prvky lépe skloubit. Tak, aby byl kontrast zachován, ale výsledný dojem nepůsobil tak rušivě (tedy alespoň na mě).
U příspěvku:Strach
repulsion (Občasný) - 25.6.2005 > Ještě k obrázku - ksicht je, až na ty výše zmíněné vady, celkem v pořádku. Oči už tak povedené nejsou a navíc nejsou úplně čistě zakomponovány do obličeje.
U příspěvku:Strach
repulsion (Občasný) - 25.6.2005 > Mare> Podle mě to není úplně marné. Škoda některých vad, které ale možná vznikly kompresí.

Také bych chtěl poznamenat, že mně se zas nelíbí, když někdo jenom proto, "že se mu to nelíbí" dá nízké bodové ohodnocení. Apeloval bych tímto na uživatele, aby , v případě, že se jím dílo prostě jen nelíbí, ale víc k němu nemají co řící, raději od hodnocení upustili. Zastávám názor, že pokud se již někdo rozhodne dát "sníženou známku", měl by umět vysvětlit, na základě konkrétně tak činí. "Nelíbí" je příliš vágní termín. A nízká známka zbytečně zamrzí, aniž by byla pro autora přínosem.
U příspěvku:Zuby
repulsion (Občasný) - 24.6.2005 > Tohle už hej. 5D
U příspěvku:Zůstaň prosím
repulsion (Občasný) - 22.6.2005 > Paul Delvaux: L’Aurore
U příspěvku:Forever young
repulsion (Občasný) - 15.8.2004 > Q-B> Inu za prvé jsem tam nechtěl mít dvakrát chcát a za druhé má slovo močit svou specifickou zvukomalebnost, která se mi tam hodila (do krámu).
U příspěvku:Look
repulsion (Občasný) - 14.8.2004 > Působí to hrozně divně...
U příspěvku:Spoután konvencemi
repulsion (Občasný) - 9.8.2004 > drfaust> Tohle:

Něco mi říká, že bych tě měl mít rád, pečovat o tebe a robátko naše budoucí hýčkat již v tobě.
Ale to nejsem já. To jsou trvalé následky opakovaného znásilňování mého mozku když jsem byl ještě dítě.
Ne, já opravdu nejsem dobrý člověk.
To ten můj hlídač.

Jednou ho zabiju.

A možná máš recht - možná je to tak lepší.
  <<< předchozí 
3.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter