Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 6.5.
Radoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:poušť
:21 (Občasný) - 19.12.2004 > toono> no... víš... má to i svý výhody... ten kartel.... pokud se vede tak nějak... na hraně zákona:o)))
U příspěvku:Tri kopy
:21 (Občasný) - 19.12.2004 > !
U příspěvku:...když jsem ještě chodila s Picassem
:21 (Občasný) - 19.12.2004 > absolutně nejlepší!!!!!

(ale větší, větší je ještě o něco lepší)
U příspěvku:poušť
:21 (Občasný) - 19.12.2004 > ó!

(marně hledám něco, co by se dalo vytknout, ale oba příběhy - jak malej princ, tak reálnej prožitej - k sobě skoro neuvěřitelně patřej...)
U příspěvku:vodovažní
:21 (Občasný) - 19.12.2004 > MiKa> emét je asi složitá a smrdutá bytost:o))))))))
U příspěvku:vodovažní
:21 (Občasný) - 19.12.2004 > Emmet_RAY> chicht, vole... poznámku tam napsala, ale ve statistice neni... je kouzelná...:o)
U příspěvku:vodovažní
:21 (Občasný) - 19.12.2004 > Emmet_RAY> jako starej mazák možná zapomínáš na chyby systému:o)))
U příspěvku:vodovažní
:21 (Občasný) - 19.12.2004 > Emmet_RAY> dyk mi to celý převyprávěla... to číst musela:o)
U příspěvku:vodovažní
:21 (Občasný) - 19.12.2004 > Emmet_RAY> 1) to jsem psal já jí
2) viděla ho. četla několikrát. věř jí.
U příspěvku:vodovažní
:21 (Občasný) - 19.12.2004 > Emmet_RAY> soukromá zpráva... snad se adresátka nebude zlobit... jo a mimochodem, nejsem pavel:o)

11.pořezaná_sluncem - 19.12. dělal si srandu...
U příspěvku:vodovažní
:21 (Občasný) - 19.12.2004 > Emmet_RAY> ech, jistěže poznal:o) mam k tomu i důkaz, kdybys chtěl:o)
U příspěvku:vodovažní
:21 (Občasný) - 19.12.2004 > Emmet_RAY> sem si to přečet... a řikám si, že si prostě MUSÍŠ dělat srandu... páč... já nevim... stejný mi to nepřijde... a kvalitu nedokážu posoudit, ale něco tušim:o)
U příspěvku:vodovažní
:21 (Občasný) - 19.12.2004 > pořezaná_sluncem> si to možná kvůli tobě přece jenom přečtu... a nesmažu...
U příspěvku:vodovažní
:21 (Občasný) - 19.12.2004 > Emmet_RAY> jo, pane, já ti k popularitě přispívat nebudu:o))) nechci.
U příspěvku:vodovažní
:21 (Občasný) - 19.12.2004 > Emmet_RAY> no tak... jestli ti to neuškodilo, asi je to dobrý... ale stejně to asi smažu... asi jo.
U příspěvku:vodovažní
:21 (Občasný) - 18.12.2004 > Emmet_RAY> tos už psal... to asi smažu teď... po tom skandálu, kterejs tu vyvolal...:o)))
U příspěvku:vodovažní
:21 (Občasný) - 18.12.2004 > Emmet_RAY> taky přemejšlim, že tě asi zabiju:o)))

to od kelly sem nečet. ani nehodlám. přesto dík:o)
U příspěvku:Ostrjak JJ & klient
:21 (Občasný) - 17.12.2004 > asi d best
U příspěvku:omšelé sny /z mlhy
:21 (Občasný) - 17.12.2004 > Kelly> hahá! vo tom to ale neni, že jo...
U příspěvku:omšelé sny /z mlhy
:21 (Občasný) - 17.12.2004 > Kelly> nebudu tě učit číst, to po mně nechtěj.
U příspěvku:omšelé sny /z mlhy
:21 (Občasný) - 17.12.2004 > Kelly> no... a jsou právě tam, kde to neřešíš... tvuj přístup je silně omezenej. naprosto nevhodnej k tomu přívěsku, kterej ti plandá v závorce.

by taky stálo za otázku, esli by ses náhodou neměla krotit ve výrazech (s ohledem na funkci)...
U příspěvku:omšelé sny /z mlhy
:21 (Občasný) - 17.12.2004 > Kelly> esli vono to tim nebude určitě.
U příspěvku:Ostrovní
:21 (Občasný) - 17.12.2004 > hanýsek> si myslim, že sou pod patou, a proto s t, ale lingvista nejsem a ani nechci bejt....
U příspěvku:omšelé sny /z mlhy
:21 (Občasný) - 17.12.2004 > Kelly> milá tupá kelly, nesmíš si plíst podměty a oči ptáčecí nezaměňovat za oči lidský.

co se týče toho tvýho romantickýho pohledu... esli vono to nebude tim, že máš omezený příměry.
U příspěvku:Mrňavý fantaskní exkurz poézijou, aneb deset hříchů páchačů poezie.
:21 (Občasný) - 17.12.2004 > ouvej> mam proč... kvůli těm řekám a vranám:o)))
U příspěvku:DNEŠNÍ VZDUCH VONÍ
:21 (Občasný) - 17.12.2004 > se mi to líbí maximálně...
U příspěvku:Mrňavý fantaskní exkurz poézijou, aneb deset hříchů páchačů poezie.
:21 (Občasný) - 17.12.2004 > ouvej> jo, ale nejsou hloupé a bez poselství (poselství neni dobrý slovo, prostě maj svuj význam). a nemažu slovesa...
U příspěvku:Mrňavý fantaskní exkurz poézijou, aneb deset hříchů páchačů poezie.
:21 (Občasný) - 17.12.2004 > ouvej> já mezery nedělám. vyplňuju je tečkama a čárkama, občas dvojtečkou...
U příspěvku:Mrňavý fantaskní exkurz poézijou, aneb deset hříchů páchačů poezie.
:21 (Občasný) - 17.12.2004 > sem se poznal v tý řece a vranách... asi budu muset zapracovat.
U příspěvku:PIŠ
:21 (Občasný) - 16.12.2004 > pořezaná_sluncem> třeba se nezdá:o)

body za rukopis...
U příspěvku:omšelé sny /z mlhy
:21 (Občasný) - 16.12.2004 > Kelly> to je ale špatně, žes to tam nečetla, páč to tam je...

a co se týče výraziva (bože, co je to za slovo!)... to by mě zajímalo, co tim myslíš...
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter