Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Jitro požehnaných
Daisy () - 20.9.2000 > No jasně, sluníčko přece nejde nevidět a necítit! A věř, že právě sluneční svit je výborným lékem na deprese :) Souhlasím s Olinou, že je to napsáno velmi přesvědčivě...výborné!
U příspěvku:Zvracení
Daisy () - 20.9.2000 > Cítím z toho nejistotu, strach a poničené sebevědomí...je to krásné, upřímné :o)
U příspěvku:Staré rány
Daisy () - 20.9.2000 > Taky si myslím, že básnička, když je krásná, tak může být klidně dlouhá :o) Mně se moc líbí, Cobaine...
U příspěvku:Zmatek
Daisy () - 19.9.2000 > Tý jo, to je depka :o)))
U příspěvku:Tak už je tady
Daisy () - 19.9.2000 > U nás dnes svítí sluníčko, takže jsem si to nemohla pořádně vychutnat :o) Já osobně tuhle podzimní melancholii nesnášim moc dobře, léto a teplíčko je lepčí! Básnička je opravdu hezká, ale štve mě, že je tu Martin každý den dřív a napíše skoro vždy přesně to, co chci napsat i já!!! :o)))
U příspěvku:Podivná návštěva
Daisy () - 19.9.2000 > Martine, tys mě vážně překvapil...šíleně moc! :o) Začátek je jak vystřižený z Erbenovy Kytice...je to krásná báseň, jen ten konec mi tam tak docela nesedí.
U příspěvku:Nádražní konce
Daisy () - 18.9.2000 > Je to zajímavé :)
U příspěvku:Zloděj času laskavého čtenáře
Daisy () - 18.9.2000 > Vůbec se nevnucuješ! :o) Já čtu básničky ráda, jenom dávám přednost poezii psané spisovnou češtinou, připadá mi, že hovorová ji maličko znehodnocuje...to je ale nejspíš otázka názoru, že? Jinak myšlenka se mi líbí.
U příspěvku:...Kaluž....
Daisy () - 18.9.2000 > Možná je spíš škoda, že tam to autíčko je :) Mám ráda přírodu bez věcí vytvořených člověkem...ale fotka je to hezká, ty barvičky...jak já miluju barvu zapadajícího sluníčka!
U příspěvku:DEN NA MOŘI
Daisy () - 18.9.2000 > Piranko, skvěle jsi popsala životní pouť...s tím mořem je to opravdu krásné spojení :) Souhlasím s Cobainem, i mně se to moc moc líbilo!
U příspěvku:Cesta na kompost
Daisy () - 18.9.2000 > Krásný :) Výborná myšlenka...ještě nikdy mě nenapadlo napsat básničku o cestě na kompost!
U příspěvku:Náhodnej maturák
Daisy () - 18.9.2000 > Je to moc jednoduchý...tohle ani není báseň. Jak řekl Cobain - tok myšlenek. Neříkám, že báseň musí být složitá, to vůbec ne, ale trošku propracovat by to chtělo :)
U příspěvku:Večerní modlitba
Daisy () - 18.9.2000 > Mně se to moc líbí :)
U příspěvku:Jednou bych chtěla vědět
Daisy () - 18.9.2000 > Taky se někdy ptám...:))
U příspěvku:Knihou mého osudu
Daisy () - 15.9.2000 > Mně se to teda moc líbí, Origo :o)
U příspěvku:Polibek
Daisy () - 15.9.2000 > Krásně a mile popsaný polibek...opravdu nádhera, Martine! :o) Osobně si myslím, že kolem nás je tolik ošklivých výrazů...a proto se slova jako polibek, rty nebo láska nikdy nemohou omrzet. Ať už na papíře nebo v životě samotném. Nemám pravdu? :o)
U příspěvku:Opilcova blues
Daisy () - 15.9.2000 > A zpíváš si to, když chodíš z hospody? :o))
U příspěvku:Jak chceš abych Ti vyznal lásku III
Daisy () - 15.9.2000 > To je super, vyznání lásky na pokračování :o) Nikdy bych netušila, že to jde říct tolika způsoby z úst jednoho člověka. Moc by mě zajímalo, jestli je toto všechno pro nějakou konkrétní osůbku...co? :o)
U příspěvku:Překlop
Daisy () - 15.9.2000 > Nechápu! No jo, zase weed :o)))
U příspěvku:Javory
Daisy () - 15.9.2000 > Souhlasím s Martinem. Moc hezká básnička, ale musela jsem ji číst víckrát...právě kvůli těm slovíčkům :)
U příspěvku:Navzdory
Daisy () - 15.9.2000 > Díky Martine, určitě si to přečtu! Jen malinká poznámka: já jsem holka! :o)
U příspěvku:Francouzova milenka
Daisy () - 14.9.2000 > Skvěle laxní přístup :)))
U příspěvku:Až teď
Daisy () - 14.9.2000 > přidám se...je to nádherný! :-))
U příspěvku:Předtucha
Daisy () - 14.9.2000 > Myslím, že máš pravdu, Martine...to samé mi už řekl můj dobrý kamarád Migus, který taky píše básně :)
U příspěvku:Žarošice 2:30 am
Daisy () - 14.9.2000 > Taky tomu nerozumím...možná je to tím, že jsem v Žarošicích nikdy nebyla nebo bych to viděla jinak, kdybych tam s tebou v těch půl třetí ráno přímo byla. Ale protože jsem tam s tebou ani bez tebe nebyla, tak to nechápu :) a stejně si myslim, že to nepíšeš střízlivej! přiznej se, weede :)))
U příspěvku:Malíř dotyků
Daisy () - 14.9.2000 > Škoda že mám modrý oči :)) Krásné vyznání, Marku!
U příspěvku:SEN
Daisy () - 14.9.2000 >
U příspěvku:Jsou chvíle...
Daisy () - 14.9.2000 > Jako bych to znala...:)) Opravdu pěkná básnička!
U příspěvku:Za obzorem...
Daisy () - 13.9.2000 > Ahoj Origo, pěkná básnička plná touhy :)) Omlouvám se, že jsem za tebou nepřišla na chat...ještě to tu nemám moc vychytaný a tvou zprávu jsem si četla až druhý den. Nezlob se! :))
U příspěvku:KŘÍDLA
Daisy () - 13.9.2000 > Krása :))
U příspěvku:Pohled (na) člověka
Daisy () - 12.9.2000 > Cid: Už jsem od weeda něco četla a připadá mi, že tam jsou ty překlepy naschvál :)
Weede, nepíšeš takhle náhodou ty svoje básničky, když seš na kaši? :) ... jestli jsem správně pochopila tvůj nick. Výborně vystihuješ zmatený pesimismus! Někdy až moc zmatený...:)
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter