Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 6.5.
Radoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:pravidelné odčervení-
traktorysta (Občasný) - 15.1.2005 > znělec> 

to je to co bys nikdy nechtěl

mít někde

hluboko

v sobě

 

a aby to mělo hlad

U příspěvku:Filip lže,
traktorysta (Občasný) - 14.1.2005 >

a abych nezapomel: pozor pozor, tu predchozi poznamku nepsal traktorysta!

(pry je to v mode)

U příspěvku:Filip lže,
traktorysta (Občasný) - 14.1.2005 >

hmm... tak nejak mam dojem, ze se do toho musim zapojit.

 

sem na totemu kratce, neznam vase cachry s nickama a v podstate me nezajimaji. dulezite by melo byt dilo. vyhoda netu je prave v tom, ze si kdokoliv muze udelat kolikkoliv identit (do jiste miry..samozrejme) a s tech budto zmagori (bohuzel, v g_morrove poznamce neni uveden onen nestastnik, kteremu se to zrejme stane) nebo nezmagori (g_morr, jak sam pise). dulezite je - ovsem - dilo.

 

co je to poezie. nevim. kdyz se me jakozto traktorystu zeptate (a ted pozor protoze prijde velke odhaleni me OPRAVDOVE identity) co je to divadlo a jak pozna kvalitni divadlo od toho nekvalitniho - ja sam jsa clovekem, ktery se divadlem zabyva teoreticky - mu bud:

 

1. reknu ze je to takove tezke a nejednoznacne

2. nebo dam (jak uz psal g_morr) celkem dlouhou prednasku o tom co by MOHLO byt divadlem a co by mohlo byt DOBRYM divadlem.

 

ono je to totiz s tim "bytim" umeni tezke. a este tezsi je to s tim co je "dobre" a co "spatne".

 

vsecko to komplikuje otazka tzv. estetickeho ramce a esteticke distance. zde mohu vzpomenout klasicky pripad, kdy v galerii moderniho umeni nejaky ubozak zapomel igelitku s nakupem, sel domu a tu si vzpomel, ze ji nechal nekde v sale. kdyz prisel na misto, kolem igelitky bylo schromazdeno vicero obdivovatelu, ktery se vasnive schodovali na originalite vystavovaneho artefaktu - blbe igelitky s nakupem. co se stalo: onen zapometlivec ji zasadil (nevedomky!) do urciteho ramce (mista a casu), ktery z nej UCINIL pro prihlizejici umelecke dilo. a hned neco k distanci: pokud budete sedet v zubarskem kresle, a pocas vrtani vam budou recitovat ovidia, budte si jisti, ze ho nedokazete prijmout jako basnicke  (umelecke) dilo. teto tematice se velmi hezky a ctive venuje sef kat. estetiky uk Vlastimil Zuska v knize ...a ted si nejsem uplne jisty tim nazvem, pac sem ji nekomu pucil... uvod do estetiky (nechce se mi to hledat na netu, ale asi to tak je). 

 

to jen na doplneni g_morra, se ktereho clankem samozrejme plne souhlasim. 

 

a jen na okraj: myslim si, ze travnicek neni blbecek, naopak nick "čtenář Felipe" ano. i kdyz podle toho co psal g_morr, zrejme bude nemensim picusem i ten kdo se za nickem filipe ukryva...

U příspěvku:(názory vyslechnuté ve spojitosti s odčervením)
traktorysta (Občasný) - 14.1.2005 > Natasha_> ono je treba si to mrknout cele. zeaaano!
U příspěvku:Touha
traktorysta (Občasný) - 14.1.2005 > kalais> 

http://www.totem.cz/enda.php?a=83264

 

mam neco nove... ale ven se to dostane az tak za tyden :)

U příspěvku:Touha
traktorysta (Občasný) - 14.1.2005 > kalais> 

tak ja vam neco z toho poslu... napiste mi do spravy adresy.

 

ale touhu dostane kalais, pac si o to rekla driv.

 

diky holky.

U příspěvku:epilog: přítomnost červů...
traktorysta (Občasný) - 14.1.2005 > Kelly> jo jo. dekuju. budu se snazit.
U příspěvku:$#%$##postylka$^%&^%$
traktorysta (Občasný) - 14.1.2005 > Mr.D> 

to mi zni jako kecy. a navic tomu nerozumim. takze to radsi nechame tak.

U příspěvku:epilog: přítomnost červů...
traktorysta (Občasný) - 14.1.2005 > Kelly> 

no prave. jasne ze je to tak jak rikas. sak ja sem to taky nejaky basni taji vytykal.. ALE roztouzena kouzla.... to zasm nejni az tak uplne vono. zkus si to precist este jednou a v klidu a nech si projit celym telem a tim ostatnim.

 

vono to zase nezni az tak spatne (navic u cervu).

 

a jak psal uz nezval ( a spousta jinych urcite taky): kazdy mlady (!) basnik si musi svuj styl vybudovat od zacatku.. ja vim ze je to tezky.. jo jo. je to tezky.

 

ach jo.

 

:)    

U příspěvku:Touha
traktorysta (Občasný) - 13.1.2005 > kalais> diky. co rict vice. :)
U příspěvku:$#%$##postylka$^%&^%$
traktorysta (Občasný) - 13.1.2005 > Mr.D> 

no jakoze, i ta zena na ty fotce vypada ze vypadla z 50-60 let. tak by me treba zajimalo jaks to fotil a kdo byl modelem... :)

U příspěvku:Pane Bože, pomoz mi...
traktorysta (Občasný) - 12.1.2005 > Kelly> 

no jo. enomze to bych to na tom netu musel mit. de to udelat pres ID Tagy. ale to bych musel mit kam uploadnout soubor.

 

musi byt tezke psat pocitacovou poezii....

U příspěvku:epilog: přítomnost červů...
traktorysta (Občasný) - 12.1.2005 > Kelly> 

hele hele hele, kolik si uz videla roztouzenych kouzel?

 

:)

 

vono to neni zas az tak proflakle..

U příspěvku:Štěňata, feny, chovné stanice
traktorysta (Občasný) - 12.1.2005 > DeadKennedys> gratuluju. to ses ovsem pekna pica.. ale to ja sem obcas urcite taky :)
U příspěvku:Štěňata, feny, chovné stanice
traktorysta (Občasný) - 12.1.2005 > DeadKennedys> to je tezky.. pokud to tam nevidis, tak to holt nejni pro tebe..
U příspěvku:pohled
traktorysta (Občasný) - 12.1.2005 > g morr> je to fakt dobra fotka. podivej se na ostatni a rikej si tomu jak chces..
U příspěvku:Pane Bože, pomoz mi...
traktorysta (Občasný) - 11.1.2005 > Kelly> 

jo. a estli mi nekdo porodi jak sem vlozit obrazek (do komentare), tak dam modrou vetu, kera je jako motto cele sbirky.

a ta je mnohem lepsi!

U příspěvku:epilog: přítomnost červů...
traktorysta (Občasný) - 11.1.2005 > Kelly> 

vono to tak nejak narazi na ty oci nesmrtelnosti a uzavira..

 

ale jaky jsem to autor, ze vysvetluju sve dilo. no fuj.

U příspěvku:Fakta a omyly týkající se začervení
traktorysta (Občasný) - 11.1.2005 > Kelly> dekuju. uprimne je to cele :)
U příspěvku:Ale já tu jsem..
traktorysta (Občasný) - 11.1.2005 > g morr> aaaaaaaaaaaaaaaaha.
U příspěvku:Tajemství staré hudby
traktorysta (Občasný) - 11.1.2005 > nevim proc. je to proste jina poetika. aspon pokud sem to pochopil. ale jinak je to hezke. takova slova...
U příspěvku:Tajemství staré hudby
traktorysta (Občasný) - 11.1.2005 > neni to spatne... ale němá problema... je blby.
U příspěvku:Láska a smrt - bez červů
traktorysta (Občasný) - 11.1.2005 > ok.
U příspěvku:Pane Bože, pomoz mi...
traktorysta (Občasný) - 11.1.2005 > tak jsem pridal uz jenom 2.

hotovo.
U příspěvku:Pane Bože, pomoz mi...
traktorysta (Občasný) - 11.1.2005 > dekuju.

jak sem napsal, budou este tri a pak zase neco z jinaciho sudu.
U příspěvku:(názory vyslechnuté ve spojitosti s odčervením)
traktorysta (Občasný) - 11.1.2005 > to jo, ale az tady se vysvetluje, ze veskera cerviva haved pochazi od satana :))
U příspěvku:Touha
traktorysta (Občasný) - 11.1.2005 > tahle je ma oblibena. a este feny a stenata a chovne stanice. a kdyz budete hodni, tak vam este poslu motto celeho kusu (original LOPATOL). skoda, ze si tady clovek nemuze celou tu sbirku vyfintit i s obalkou a tak..
U příspěvku:Fakta a omyly týkající se začervení
traktorysta (Občasný) - 11.1.2005 > s tou ostrosti je to blby, ale na druhou stranu, ono to je spis schvalne.. :)
U příspěvku:Ale já tu jsem..
traktorysta (Občasný) - 11.1.2005 > to vis, ze sem. ja sem poeticky hladomor :)

a pockejte si na dalsi tri, kery dam dneska. pak to bude cely. vcera sem to uz nestihl dokoncit.
U příspěvku:S rukama v kapsách, s písní na rtech
traktorysta (Občasný) - 11.1.2005 > nazev je strasny. proc se to nemenuje: vstupte!
U příspěvku:..bzn.
traktorysta (Občasný) - 11.1.2005 > je to super fotka. a vomiho si vubec nevsimej.
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter