Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Nečekej z kolekce Lásky jedné tmavovlásky
Autor: Michelle (Občasný) - publikováno 23.12.2001 (21:14:43)
další ve sbírce>
Zabils mě.
Tak nečekej, že tě budu věčně milovat.

Pohřbils mě.
A já nejsem ten, kdo jednou trpce bude litovat.

Až budeš na mém hrobě kytky pěstovat
nedoufej, že ti odpustím

I kdyby další život byls mi věrný jak ten stín
Měl bys smůlu, lásko toulavá
Stejnou řekou já se dvakrát nikdy nebrodím.


Poznámky k tomuto příspěvku
karolinka (Občasný) - 23.12.2001 > Nelíbí se mi. Ani pocitově, ani formálně. Jako terapie ti tohle možná pomáhá (a i o tom si dovolím pochybovat), jako báseň je to ovšem hluboko pod tvou úrovní. Mysli si o mně co chceš, jinak hodnotit nemohu, nedokážu a nechci.
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 24.12.2001 > Fines, ty bys měla jít studovat psychologii feminismu a to co nejdřív nebo se tady z tebe za chvíli zblázním :o)
Takový infantilní, ublížený atd. Ale jako terapie to dle mě funguje zaručeně, jako báseň poněkud trapné.
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 25.12.2001 > DeadKennedys. Klídek s tím feminismem, ty bys měl zas studovat ženy a možná bys víc, chápal a míň bláznil. Nepřipadá mi trapná báseň o vnitřních pocitech ženy, v tom případě by pak každá pocitovka musela být trapná, a že se to tady jimi jen hemží, tak proč nejsou trapné ty ostatní?
A hrdost ženy, která se nedoprošuje, když ji muž zradí, co je na tom feministickýho, jde spíš o hrdost člověka jako takovýho, ne?
Nebo ty by si se snad doprošoval ženy, která tě podvedla a nechce tě?
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 25.12.2001 > Fines : Subjektivně se mi tahle nelíbí, neoslovila mě, není to napsané stylem který by MĚ oslovil.Proto jsem také nedal smajlíka...
Ženy a muže už nemám sílu komentovat, promiň :o)
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 25.12.2001 > DeadKennedys. No a mně se zas subjektivně líbí a oslovila mě velice, tak si necháme každý svůj vkus a budem vkus toho druhého respektovat, co ty na to?
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 25.12.2001 > Fines : Mno ještě jsem se nerozhodl zda tě třebas neuškrtím :o)))
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 25.12.2001 > DeadKennedys. Oh, jak milý demokratický postoj, vůči ženskému pohlaví :)).
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 25.12.2001 > Fines : já uznávám totalitní režimy a nejvíc extrémní výklad Koránu :o))
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 25.12.2001 > DeadKennedys. no jo a jsme doma sultáne nebo snad dokonce Talibáne? A už nerejpej, ať tu Michelle nezabíráme zbytečně kyberprostor.
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 24.12.2001 > Mně se to libí moc, hlavně pocitově to s tebou cítím, ( tu hrdost ženy a její vnitřní boj).
Body: 5
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 30.12.2001 > Fines> Díky Fines za mou srdnatou obhajobu, ale ne aby jste se tu s DK poprali ;o)
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 30.12.2001 > DK a karolinka: Chápu Vaše námitky, ale věřte mi, že jako terapie je to fakt dobrý :o)
<reagovat 
Jokozuna (Občasný) - 25.12.2001 > Mně se líbí, připadá mi dobrá.... a proč ty řeči o terapiích....mohou být taky potřeby...a jiné motivace proč vzít pero...
Body: 5
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 30.12.2001 > Jokozuna> Díky a máš pravdu, nejen potřeba terapie mě donutila vzít pero a napsat tohle...
<reagovat 
Godard (Občasný) - 26.12.2001 > Není to moc originální a je to emocionálně dost vypjatý. Ale takový už básničky v jistejch situacích bejvaj, že? :-)
Body: 1
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 30.12.2001 > Godard> Ale Godarde, jako bys mě neznal - emocionálnost a já jsme dobré kámošky ;o)
<reagovat 
Symad (Občasný) - 27.12.2001 > Jen do nich děvče :)
Body: 5
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 30.12.2001 > Symad> Počkej až se pustím do tebe, ty popichovači ;o)
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 30.12.2001 > Michelle. Není zač :))). Já totiž bojovala právě srdcem, proto tak srdnatě :))).
A vážně ty řeči o terapii mi připomínaj dnes tolik modní psychologii omílanou v amerických seriálech a filmech. Nepíšou se snad básně proto, aby se v nich vyjádřily pocity?
<reagovat 
Godard (Občasný) - 8.1.2002 > Já vim, že emocionálnost je Tvoje dobrá kamarádka. Bohužel moje dobrý kamarádky jsou kritika a touha po dokonalosti, takže jsem si tu kritiku neodpustil... :-) No tak všechno nej do roku 2002, Michelle. Ať jsi pořád tak belle!
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 13.1.2002 > Godard> Díky za vysvětlení, i když já beru tvou kritiku i bez něj ;o))
<reagovat 
Godard (Občasný) - 15.1.2002 > No Ty možná bereš moji kritiku bez vysvětlování, ale většina lidí tady si ji berou asi moc osobně. Ale já už jinej než přímej a upřímnej nebudu, no.
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 16.1.2002 > Godard> Víš, já si uvědomuju, že nejsem bez chyb a tak ani mé básničky nejsou dokonalé a pak holt musím vydržet i kritiku. Pokud je bez osobních útoků, snáším ji v pohodě (jen si tu do něčeho kopnu a tak :o)) )
<reagovat 
anjelik (Občasný) - 17.1.2008 > za tu poslední...
I kdybys trpěl všechno se mnou
jako můj nejvěrnější stín
věř, že šanci už ti nedám
a tuhle řeku radši přemostím
Body: 5
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 17.1.2008 > anjelik> 

:) Je vidět, že si rozumíme.


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 1 2 (3) 4 7 8 8 9 10 12 13 14 14 15 16 17 18 19 20 22 23 23 24 25 26 28
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter