Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce P.S. z kolekce Lásky jedné tmavovlásky
Autor: Michelle (Občasný) - publikováno 6.2.2002 (21:21:18)
další ve sbírce>

 

Byls jako mámivá chuť vína,
která mi už tolik nocí chyběla

Byls jako přísně zakázaná kniha,
se kterou iluze navždycky jsem ztratila

Byls jako křehký dotek motýlí
na který neměla jsem právo

Byls tehdy nejspíš vším
na čem ještě záleželo

Byls...


a já tě za to tolik milovala.



Poznámky k tomuto příspěvku
R.Samildanach (Občasný) - 7.2.2002 > Mno... hele... na jedničku to néjni...
Body: 3
<reagovat 
Čtenář - 7.2.2002 > Jo
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 11.2.2002 > Nedá se známkovat, je cítit, že je to hodně z Tebe zevnitř...
<reagovat 
Kateřina Farkasová (Občasný) - 7.2.2002 > Dvojku za třetí dvojverší. Jinak jsem přesně pochopila, co máš v básni na mysli, tudíž jsi se vyjádřila trefně, i když bych si tuto báseň nechala jen tak pro sebe. Tím nemyslím nic jiného, než že přísné niterno moc neodhalovat. Ode mne to tedy sedí, viď? P.S. Pěkný začátek a osudový konec. Pokračuj, hledej.
Body: 3
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 11.2.2002 > Kateřina Farkasová> Máš pravdu Kateřino, měla jsem si jí raději nechat pro sebe, ale teď už je to stejně jedno...
Díky za hodnocení.
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 7.2.2002 > Já neznámkuju, já dávám úsměv za úsměv na mojí duši.
Body: 5
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 11.2.2002 > Fines> Díky Fines, tvá duše si úsměvy zaslouží :o)
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 11.2.2002 > Michelle. Ta tvoje taky a přeju ti jich ,co nejvíc! A nechat si tu básničku pro sebe by bylo od tebe (hlavně vůči mně) sobecký. Ona totiž intimní lyrika se zveřejňovala odjakživa .))), protože smutky mají všichni lidé, a tak se rádi o ten smutek podělí ,nebo se v něm najdou.
<reagovat 
barlach (Občasný) - 30.9.2002 > No,už je to poměrně starý příspěvek,ale dnes už jsem tu reagoval i na starší.Třeba Ti to ještě udělá radost,když řeknu,že mě to zasáhlo.Nebudu známkovat,asi už to nemá takový smysl.Ale nějak se mi zastesklo po mých blízkých...
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 8.10.2002 > barlach> Udělalo mi to radost...ještě i teď :o) Jsem ráda, že tě oslovila.
<reagovat 
heyoan (Občasný) - 12.1.2008 > psaní básní je tvůj lék na bolest moc se mi to líbí a přeji hodně štěstí
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 12.1.2008 > heyoan> Máš pravdu. Nic nepomůže tolik, jako se vypovídat. A díky!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 1 2 3 (4) 7 8 8 9 10 12 13 14 14 15 16 17 18 19 20 22 23 23 24 25 26 28
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter