Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 14.5.
Bonifác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí Všem vyznavačům jakého koliv náboženství.. z kolekce Vyznání
Autor: Bajata (Občasný) - publikováno 18.6.2008 (23:15:15)
další>


 Bajata (Občasný) - 23.6.2008 > Quotidiana> ..Vážím si každého názoru, který je vysloven.. a jeli vysloven přímo redaktorem Totemu..pak dvojnásob. Není to míněno jako kompliment, ale uvědomění si skutečnosti vaší odpovědnosti za obsah psaný různými autory. V žádném případě nechci provokovat, či jakkoliv štvát. Pokud jsem dobře pochopil, je možné zde ventilovat názory, nápady a myšlenky. Vím, že vše má svá pravidla, která nechci v žádném případě porušit. Jsem tu jako host a návštěvník(vy jste majitelé tohoto domu) a chtěl bych se podle toho chovat. Budete li mít dojem, že jako návštěvník a host vaše pravidla porušuji, prosím upozorněte mne na to. Poskytujete vyjímečné příležitosti a schází se tu vyjímeční lidé. Skutečně bych nechtěl toto společenství narušit a být příčinou problémů. Naopak. Z vaší reakce však (jakoby ve tmách )
je cítit lehký nádech ironie. Je možné, že jste věřící.. pak v tom případě bych vás chtěl poprosit, pokud to půjde, o skutečně objektivní pohled, neovlivněný církevními teology. Ale nahlédnu li do Bible a Starého zákona, tak zjistím, že Bůh skutečně poručil na mnoha místech Izraelskému národu pozabíjet obrovské množství lidí jen proto, že šli za jiným náboženstvím, než si přál on. A Izraelci skutečně vyhladili celá města, včetně starců a dětí. Apoštol Pavel(ještě když se nazýval Saul) byl jedním z nejortodoxnějších a nejupřímnějších inkvizitorů, o kterých se v Bibli zmiňuje Nový zákon. Změnil se až při cestě do Damašku, kam šel pochytat a předat na mučení náboženskou inkvizicí další nepřátele Boha.
Samozřejmě, že se za náboženství schovává také mnoho zla, ale je zde také velké množství těch, kteří to myslí naprosto vážně a pro jméno Boha budou zabíjet a páchat násilí. Tomu tak bylo i ve zcela nedávné době, kdy bylo vydáno Malleus Maleficarum ( Kladivo na čarodějnice). Stalo se tak v roce 1669 a vydáno bylo v Lionu Claudiem Bourgeatem pod znamením Merkura galského. S královským svolením. Mezi mnohým jiným se pevně opírá o Starý zákon Bible, 3 kniha Mojžíšova, kapitola 20. Se stejnou pevností staví na Bibli také dnešní církve.
Věřte mi, že kdyby k tomu náboženství dostalo moc a souhlas, hořely by hranice naprosto jistě stejně tak, jako hořely v minulosti. I za cenu nepravdivých obvinění. Pokud jsem se dotkl vašeho přesvědčení, omlouvám se vám.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Bajata
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 4 4 5 6 7 (8) 9 10 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter