Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 14.5.
Bonifác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí T E R O R I S T I C K É Ú T O K Y - H R O Z B A ... N E B O D Ů S L E D E K z kolekce Vyznání
Autor: Bajata (Občasný) - publikováno 5.10.2010 (20:36:51)
další>


 Bajata (Občasný) - 17.10.2010 > Sartori> Určitě máš v mnohém pravdu.
Celá problematika by byla na mnohem delší debatu. Tady můžeme učinit jen tak náznak svých názorů a pohledů s nadějí, že ten druhý projeví snahu pouvažovat nezaujatě a popřípadě,,našima " očima se na vše podívat.
Rozhodně nesouhlasím se zlem, které se děje.
Budeme-li mluvit o koránu a bibli po stránce invazního násilí, je to běs.
Bůh v bibli poručil izraelcům mnohokrát, aby vyvraždili celá města. Dospělé, starce, muže ženy i děti.
Loupili a dělali mnoho násilností.
Když jsem byl kdysi silně ortodoxním vyznavačem bible pod vlivem církevního učení a slepé poslušnosti církevním představitelům, dovedl jsem omluvit a vysvětlit toto násilí více než přijatelným způsobem.
Pod vlivem psychologické manipulace lidé mnohokrát toto násilí a vraždění pak uznali za správné.
Jednou mě ale naprosto odzbrojil člověk, který mě nechal mluvit, nepřerušoval mě a ve finiši mi řekl tuto větu:
,,Největší horor, se kterým jsem se kdy setkal a který jsem kdy četl, je Bible."

Byl to jeden z mnoha zlomových okamžiků, kdy jsem začal přemýšlet jinak. V jiném úhlu pohledu a odpoutávat se od církve.

Ale stejně, jako je v koránu a bibli mnoho násilí, tak je tam i mnoho dobrých rad pro život.

Vyjádřil jsi celou podstatu tím, že nemáš nic proti víře v Alláha, ale proti doktríně, která se vytvořila.
S tím naprosto souhlasím.
A také to je hlavní myšlenka, kterou jsem chtěl vyjádřit.

Čistá, upřímná víra a náboženství a to jakékoliv, jsou dva naprosto protichůdné pojmy.

Alespoň z mého pohledu. Tak, jak jse se s nimi setkal osobně a jak jsem je prožil.
Byl jsem bezohledným náboženským fanatikem, vyznávající a bránící jedině tu ,,víru" kterou mi předložila na základě náboženství církev.
Do té doby, než jsem musel začít bojovat o své děti které měly být použity pro účely církve.
Do té doby, než mi řekli:,,Budeš dělat to, co se ti řekne."
Jinak vidím že máš přehled, a to je dobře.
Proto věřím, že pochopíš co jsem chtěl říci.
Pokud budeš chtít napsat, těším se. Měj se moc krásně
a hodně štěstí.
Bajata.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Bajata
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 4 4 5 6 7 8 9 10 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 (30) 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter