Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci SUPPORT NONSENSE SENSE!!!!!!!!!!!! z kolekce GRAFIKY
Autor: Lucie (Občasný,Redaktor) - publikováno 23.6.2001 (22:43:47)
další v kolekci>
 

 

Naházet na sebe sedm různejch fotek zvládne každej za 10 sekund!!! Já to měla za pět!!!



Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 5.11.2001 > (fff)
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 24.6.2001 > Já Ti to tentokrát nebudu hodnotit. Mám z toho trošku smíšené pocity. Líbí se mi ten chaos. Jenže nevím jestli se mi to líbí jako celek i s tím nápisem. Byl jsem tu dnes už asi šestkrát a asi se ještě vrátím.....
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 24.6.2001 > Ten nápis mi to dost kazí....mám na mysli grafickou stránku........jinak zase použitý fotky ...
Body: 1
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 24.6.2001 > Vrať se.
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 25.6.2001 > Nějak se v tom ztrácím Lucko...
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 29.6.2001 > nějakým zvláštním způsobem mě tahle fotka furt přitahuje. Líbí i nelíbí... Furt nějak nevím proč?
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 29.6.2001 > To je sedm fotek!!!!! A když do toho budeš chvíli pořádně koukat, rozeznáš je všechny a možná i pochopíš, co na nich je ukryto....
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 13.7.2001 > tudy asi nééé :-(
<reagovat 
Mari (Občasný) - 20.7.2001 > Zkuste mi to někdo přeložit...
Ale jinak se mě to líbí, je tam z každého pocitu trochu, trochu zmatek, ale řád to má. Líbí se mi to aji jak je to tak lehce barevné. Zajímavej nápad i s tím textem, jen kdybych věděla co je tam naapsané...kdyby to bylo česky, když seš češka(seš češka?)... :o)
Body: 3
<reagovat 
Mari (Občasný) - 20.7.2001 > Tak si teď ale říkám, že by to bylo lepší, kdyby to bylo dole střižené hned pod tím textem jak je tam ta tmavší hrana.Jo, to by se mě líbilo víc a nebyl by tam takovej zmatek.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 20.7.2001 > Jsem češka - něco jako podporujte nesmyslný smysl... dělala sem to v afektu.
<reagovat 
čtenář Howadoor - 24.7.2001 > Snad není nutné sem dávat úplně všechno, co člověk doma zpotvoří, ne?
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 24.7.2001 > Ne, ale od čeho by pak tenhle server byl? Jen pro úžasný a bezchybný díla vyvolenejch?
<reagovat 
Čtenář - 26.7.2001 > Líbí se mi to čímdál víc... Mám to vytažený na ploše. nedá mi to abych se na to aspoň jednou denně nekoukl...


(fff)
<reagovat 
Bernini (Občasný) - 30.7.2001 > Šla jsem se sem jen tak mrknout a docela se mě to líbí a ráda dám za jedna. Je to zajímavej obrázek, fakt že jo...
Body: 5
<reagovat 
efa (Občasný) - 3.8.2001 > nevím...ale na plochu si to asi nedám
<reagovat 
Čtenář - 5.8.2001 > Taky to po tobě, efo nikdo nechtěl :-(
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 8.9.2001 > hm .. trochu o ničem?
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 8.9.2001 > Moje tvorba je pro lidi, kteří umějí hledat....
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 (8) 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter