Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci BRITNEY BABE z kolekce GRAFIKY
Autor: Lucie (Občasný,Redaktor) - publikováno 17.12.2001 (19:16:40)
další v kolekci>

TRIPBUTE    TO   BRITBABE



Poznámky k tomuto příspěvku
marjanka (Občasný) - 17.12.2001 > nějaký nový font by nebyl?
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 17.12.2001 > No nebyl, vim ze se opakuju.
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 17.12.2001 > já bych bral i jinou britney...
<reagovat 
clovrdik (Občasný) - 17.12.2001 > tak tuhle britny zrovna nemusim, ale jako plakát to není špatný :-))
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 18.12.2001 > Přijde mi to být dost Lucko odfláklý .. ty panenky, by chtěly být vyretušovaný bez toho čtverečku ... nápis na jedné straně u kraje na druhé straně s mezerou ...... máš mnohem lepší!!
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 18.12.2001 > Notak ten podklad u panenek je tam zcela záměrně!A nápis? To fakt jako nevim...
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 18.12.2001 > Nápis: ... nemám rád, když je text naraženej úplně na okraj (levá strana) ... v grafice máme prostě obá naprosto jiný vnímání:-)
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 19.12.2001 > Hardcore :o)
Body: 5
<reagovat 
MorbidAngel (Občasný) - 28.12.2001 > chichí:)))

<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 22.1.2002 > Ta pravá britney má nohu přes tu s tím kolem co? I když je opticky vzádu. To mě mlátí do očí. Celkově to na mě nepůsobí vůbec dobře. Působí to jako přepatlaná koláž kde se spoustu nevýrazných myšlenek slilo v nedekodovatelný obraz.

Jó, né každý, kdo si nainstaluje fotošop je hned umělcem. Zkoušej to dál, čeká tě dlouhá a trnitá cesta :-)
<reagovat 
čtenář prďousek_s_hovňouske - 25.1.2002 > jó jó, ta poslední věta platí asi nejvíc zrovna pro tebe, viď Jikoušku, hloupoušku, Jikoušku, hloupoušku, Jikoušku, hloupoušku, Jikoušku, hloupoušku, Jikoušku, hloupoušku, Jikoušku, hloupoušku, Jikoušku, hloupoušku, Jikoušku, hloupoušku, Jikoušku, hloupoušku, Jikoušku, hloupoušku, Jikoušku, hloupoušku, Jikoušku, hloupoušku, Jikoušku, hloupoušku, Jikoušku, hloupoušku, Jikoušku, hloupoušku, Jikoušku, hloupoušku, Jikoušku, hloupoušku, Jikoušku, hloupoušku, Jikoušku, hloupoušku, Jikoušku, hloupoušku, Jikoušku, hloupoušku, Jikoušku, hloupoušku, Jikoušku, hloupoušku, Jikoušku, hloupoušku, Jikoušku, hloupoušku :o))))))

Ne, to já říkám jen tak, on Jikoušek není zas tak hloupoučkej, on to na nás jenom hraje totiž! on je jinak moc chytroučkej, on tomu totiž moc rozumí a tak vůbec, žejo, Jikoušíčku, viď??? jójó tak si myslím ale, že bysme mu měli koupit novou lopatičku a kyblíček, protože když si nemá na písečku s čím hrát, tak nám rozumuje, viď? no, chlá chlá to bude v pořádku, my ti koupíme něco pěknýho a už tu nebudeš muset po totemíku roznášet ty svoje maličký hloupoučký jikouškovitý prdíčky :o)))))))

Ale no ták, Jikoušíku, přece se na sebe usměj, vždyť se máš rád!

papáá zdraví tě prďousek s hovňouskem :-))
<reagovat 
čtenář prďousek_s_hovňouske - 25.1.2002 > Jikoušku, curkroušku, ještě avízko, víš?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 (14) 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter