Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci MAXIMALISMUS z kolekce GRAFIKY
Autor: Lucie (Občasný,Redaktor) - publikováno 7.5.2001 (19:08:03)
další v kolekci>
Zrovna se učim na zkoušku z dějin umění a přemejšlim při tom, jakej novej styl by se dal založit. V dnešní době, kdy všichni chtěj mít všechno, mi jednoznačně vyplývá odpověď - maximalismus.

 

Zrovna se učim na zkoušku z dějin umění a přemejšlim při tom, jakej novej styl by se dal založit. V dnešní době, kdy všichni chtěj mít všechno, mi jednoznačně vyplývá odpověď - maximalismus.



Poznámky k tomuto příspěvku
Godard (Občasný) - 6.5.2001 > Dobrá koláž, ale nějak mi tam nesedí ta barva pozadí. Jednak barva a jednak mi to přijde moc jednolitý. To pozadí bych udělal spíš nějak žíhaný (třeba šikmo), aby se tam víc zračila složitost a zmatenost dnešní doby. A jen tak na okraj: Myslim, že není pravda, že by všichni chtěli všechno. Většina možná, ale všichni jistě ne.
Body: 3
<reagovat 
čtenář Hliník - 7.5.2001 > Na tričko? Ne. Na zeď? No, to už vůbec. Jako podklad monitoru? Hodně inspirující... Ale co se týče námětu - jde o konglomerát mezi perzifláží RTMark a thrillerem Sedm. Jinými slovy: doba hesel je pár roků za námi. Viz. zářijový antisummit. Věříš jako autorka intelektuálnímu (ber jako nenásilnému, podprahovému atd.) trendu ve změně postojí většiny? (narozdíl od Godarda jsem přesvědčen o tom, že vzhledem k počtu a aktivitě lidstva lze mluvit o "všech".
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 7.5.2001 > Nevěřim ničemu. Ale přála bych si změnu v postojích většiny.... Nemůžu se smířit s představou, že by nenastal bod nasycení a lidi si neuvědomili, že existujou i jiný hodnoty v životě.


<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 7.5.2001 > Mě se to líbí. A asi bych souhlasil s Godardem. To pozadí, by možná chtělo oživit tím žíháním. :c)
Body: 3
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 7.5.2001 > Je to kapku přeplácaný. Spousta fontů spousta barev, ale co dál? Hlavní téma Maximalismus je navíc oříznut, k ořezu písma dochází ještě v jednom případě a ani v jednom případě se mi nepozdává, že by šlo o záměr. Některé nápiy se ti nevhodně kryjí barevně. Uf už nevím prostě málo myšlenky? Nevýrazný obtisk tvého já!
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 7.5.2001 > Nevěřím tomu, že to oříznutí není záměr. Takhle oříznout nezáměrně by to mohl jen mamlas, což Lucka viditelně není.

Co se týče ,,nevhodně překrývajících se barev". Pokud toto má být jakási částečná paralela současného konzumního světa, tak je vše v pořádku. Koukni. Venku na ulicích nedělají reklamy, plakáty a vývěsní štíty tak aby ladili s těmi co bodou překrývat.
Prostě : Libí
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 7.5.2001 > Jako odstrašujicí symbol reklamní blbosti je to dost dobré! Čím víc je něco křiklavější, vtíravější, stupidnější a uřvanější, tím to má podle současných měřítek větší šanci na úspěch. Platí i o hudbě.. (zlatá 80. léta!!)
Body: 3
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 8.5.2001 > Ale kluci no tak!!!!! Tak předně - andre: jen hodnoť, jak uznáš za vhodný, jestli je to špatná věc, tak je špatná, tvojí kritiku beru jako kritiku každýho jinýho.

Jiko - k tomu oříznutí písma - bylo záměrný! Stejně jako ráda ořezávám fotky, líbilo se mi i tady ořezat písmo. Přeplácaný to je taky záměřně, přesně jak píšou R.Samildanach a KSTK.
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 8.5.2001 > No tak hlavně ať tu zkoušku uděláš, protže takhle nějak to vypadá v mý hlavě, když jsem zkoušenej
Body: 3
<reagovat 
čtenář yorick2@email.cz - 8.5.2001 > Prostě takhle se člověk cítí při otevření každého třetího periodika (o MaxiBlescích a MegaHromech nemluvě)...
YR:)
Body: 3
<reagovat 
centaur (Občasný) - 8.5.2001 > Mně se to nelíbí jednak po grafické stránce a pak si nemyslím, že by tohle byl maximalismus. Je to spíš chaos. Maximalismus by se asi soustředil na jeden objekt, který by všelijak zvýraznil, zveličil, ale zároveň nepřeplácal. Svým způsobem minimalismus :-))
Klidně ať to je nepoměrně velký, ale... nevím, v umění se asi tolik nevyznám, ale vůbec se mi nelíbí barvy ni fonty.
<reagovat 
adammo (Občasný) - 11.5.2001 > asi tak,lucko,ja maximalismus miluju ale to neni bohuzel tento pripad,podle me je to dost slaby,a protoze vim,ze se te to nedotkne,tak
<reagovat 
Bernini (Občasný) - 30.7.2001 > Taky mi to moc jako maximalismus nepřijde, spíš jako divnej minimalismus...
<reagovat 
efa (Občasný) - 1.8.2001 > uff uff Olda Šetrný - tohle nééh
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 (4) 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter