Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Ad absurdum z kolekce Vnitřní dialog
Autor: Lenki (Občasný) - publikováno 14.11.2005 (19:38:50)
následující v kolekci>

Ad absurdum

Mám strach. Velký strach. Ale ne z temnoty nebo z pavouků, nýbrž z velké skupiny lidí. Bojím se, necítím se mezi nimi dobře. Ano, to je to, v čem jsem jiná - má odlišnost od okolí.

            Ale zase na druhou stranu nevím, proč se nebojí i ti ostatní. A rozhodně by měli mít důvod - a jistě ne jen jeden. Stačí se rozhlédnout kolem sebe - všude plno nenávisti, neupřímnosti a zloby. Lidé jsou zlí (a za tímto názorem jsem si vždy stála, stojím, a stát budu).

Ano, ostatní to nevidí, o to víc ale budou rozhořčeni, až procitnou. Jejich dětská naivita bude narušena, a oni už neuvidí žádný smysl života. Stanou se z nich zklamaní lidé. Lidé, kteří ztratí zájem o svět. Lidé bez názoru. A právě neutralita těchto lidí může ublížit (nebo dokonce zabít), anebo naopak zachránit (někdy je totiž lepší, když si hlupák nechá svůj „inteligentní“ názor pro sebe). Pak ale existuje ještě i druhý extrém - lidé, kteří mají svůj radikální názor. Právě tito lidé vyvolávají pouliční šarvátky, jelikož si hájí právě ten svůj názor. Já vím, mají na to právo, ale proč až ad absurdum? Copak by jednoduše nestačilo říct: „Myslím si toato, vy si klidně myslete, co chcete, já vám řekl, jak to vidím já…“ Tak tohle umí opravdu jen málo lidí. Některým lidem to můžete neustále vykládat, a stejně je to naprosto k ničemu. Jsou věci, které máme v sobě už od pradávna, a které holt nelze ze dne na den změnit…

 

                                                                                                                      12.11.2005



Poznámky k tomuto příspěvku
Elfman (Občasný) - 14.11.2005 > Ublížit může i uschování se...

PS: když se nepovažuju na Lida (Lidé), ale za člověka, jsem taky zlí? Posuzuj každého jako člověka, ne všechny jako lidi....

PS2: Pěkný přemýšlení :-)
Body: 5
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 14.11.2005 > Elfman> Jj, neboj, já posuzuju každého zvlášť, ale dohromady jsou všichni zlí... Víš, jak to myslím?
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 14.11.2005 > Elfman> Jo, a Ty zlý nejsi:)))
<reagovat 
 Elfman (Občasný) - 14.11.2005 > Lenki> Vím jak to myslíš.. A vím, že ve větší skupině člověk ztrácí osobnost a nabírá anonymitu a tím i agresivitu a svou skrytou zlobu.
Jenže stejně budu posuzovat člověka jako jedince...
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 14.11.2005 > Elfman> 

Pochopils:)

Jo, já Ti toneberu, já člověka posuzuju taky jako jedince, ale lidi jako lidi:)

A díky:)


<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 18.11.2005 >

Fanýs, velmi rád bych to byl já , moudrost toho pána září na naše vědění ještě dnes , ale bohužel , jsem jen takový malý s volí hlavou a kokotí povahou .


<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 17.11.2005 >

????

 

Nezbývá síly měnit svět,

musíme veškerou energii

dávat do toho,

aby svět nezměnil nás...

 

(Ale nás nedostanou,viď)


<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 18.11.2005 > Přeslička> 

Co ty ?????!

Doufám...


<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 15.11.2005 > Nemáme žádnou alternativu tohodle světa  a druhé lidi nelze měnit . Jedinej člověk , kterýho se mi kdy podařilo trochu opravit sem byl já sám .
Body: 5
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 17.11.2005 > jiri-jirik> Nepíšete náhodou také pod přezdívkou Confucius? http://www.hint.cz/citaty.htm#59 
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 17.11.2005 > fanýs> Já bych se neodvážil použít takovou přezdívku .
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 18.11.2005 > fanýs> 

Děkuji za odkaz, a zahlédla jsem tam pár povědomých pohlednic


<reagovat 
 Elfman (Občasný) - 20.11.2005 > fanýs> Píše se Konfucius...
<reagovat 
 Elfman (Občasný) - 20.11.2005 > fanýs> Aha, tak sem se kouknul na tu stráku a píše se tam "C".. pardon
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 17.11.2005 > jiri-jirik> Tak to jste tenkrát v té Číně nebyl Vy?
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 18.11.2005 > Lenki> Nebavilo mne stále znovu opisovat své oblíbené citáty, tak jsem si pořídil tuto sbírku a stačí napsat číslo.
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 20.11.2005 > Elfman> Ta stránka není důkaz, protože je moje. Česky se skutečně píše Konfucius. Anglicky samozřejmě Confucius (ten citát je asi překlad z angličtiny) a jak se píše čínsky to nevím.  Správně může být více variant, protože trankripce z čínštiny je vždy problém. http://www.hint.cz/essay/essay001.htm 
<reagovat 
 jiri-jirik (Občasný) - 18.11.2005 > fanýs> mrknou se sem     
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 18.11.2005 > jiri-jirik> Zapomněl jste vložit odkaz kam se mám kouknout.
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 16.11.2005 > p74> 

Moc Vám děkuji...

Vím, že se píše to a to, ale mě se to prostě tady víc líbilo takto - takové jakoby zadrmolené...

A jak byste nahradil slovo lidé, pokud o nich mluvím?

Na ukazovací zájmena se někdy podívám, a pokusím se o nápravu...


<reagovat 
Hemmi (Občasný) - 7.12.2005 > Měla jsi pravdu, máme mnoho společných myšlenek :).

Body: 5
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 7.12.2005 > Hemmi> Já si to myslela...
<reagovat 
A.P. (Občasný) - 6.12.2005 > Myslím, že ti, kteří se bojí lidí, nepocítí to, co můžeš cítit jenom s lidmi a přesněji řečeno s jedním člověkem. Myslím, že víš, jak to myslím.
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 6.12.2005 > A.P.> Myslím, že se pleteš... Já se bojím lidí, né člověků, v čemž je rozdíl...
<reagovat 
 A.P. (Občasný) - 8.12.2005 > Lenki> Ti, kteří se bojí lidí, nikdy nepoznají, jaký ten člověk doopravdy je... A třeba nedostanou (nevezmou) si šanci opravit si názor...
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 8.12.2005 > A.P.> Ty furt děláš, jakože to nechápeš... Ach jo...
<reagovat 
čtenář Terka - 6.3.2006 > Ahoj Lenki :-) vazne si myslis, ze je to tak spatny? Jak jsi k tomu dospela? Ja jsem asi jeste porad naivni :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 8 9 10 11 12 13 (14) 15 16 18
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter