Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci zetlila v hrobu z kolekce Vnitřní dialog
Autor: Lenki (Občasný) - publikováno 5.6.2005 (17:15:26)
následující v kolekci>

zetlila v hrobu

 

v zápalu strachu

hněvu a krachu

čtyřlístek pro štěstí

zahrabala jsem jak pes

tam vzádu pod ořešák

aby ho nikdo nenalez‘

 

vím až moc dobře

čeho dopustila jsem se

sobecké naivní

zlé mé jednání

teď už však pozdě

zpytovat svědomí

 

hrabu a hrabu

rostlinku marně hledám

zetlila v hrobu

jež jí byl dán

 

5.6.2005



Poznámky k tomuto příspěvku
skleněnka (Občasný) - 5.6.2005 >

...není hrabání jako hrabání, toto je jazykově nedohrabané...


<reagovat 
drfaust (Občasný) - 6.6.2005 >
Body: 3
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 5.6.2005 >

píše se i říká zetlela, ovšem i jinak je to (promiň) úplně pitomé...


<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 6.6.2005 > Přeslička> Ja si to taky myslela- pak mi Mword tvrdil, ze zetlela nezna, a ja mu verila...

Jo, pitome-beru-pro nekoho kdo nechape urcite...
<reagovat 
 Přeslička (Občasný) - 7.6.2005 > Lenki> pokud to má nějaký druhý plán a zakpání čtyřlístku je jen symbol, pak jde opravdu o mé zkratkovité nepochopení, jinak je to banalitka na druhou... ovšem forma je úplně mimo, tedy spíš žádná... a nechápu-li, vysvětli...
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 8.6.2005 > Přeslička> Je to jen symbol...
Vysvetlovat nebudu...
<reagovat 
fanýs (Občasný) - 15.6.2005 > Básním nerozumím, rytmus nepoznám, forma mi nic neříká, rozlišuji jen líbí a nelíbí. Tady líbí.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 22.12.2005 > v minulém čase je zetlela.
Jináč se musím přidat k přesličce. Jen bych podotkl, že bys měla uvážit zda psát vázaný verš v rámci jinak nevázaného textu. Přeskočím-li tragický rým strach-krach, právě na řádku, kde je další rým, jenž by měl být jen takovou ozdůbkou básně - zkrachoval rytmus.
Dále čeho jsem si všiml ve vícero tvých věcí, je že máš jakýsi nápad a ten chceš zpracovat. Obvykle máš první dva řádky k tématu potom moře zbytečné vaty a závěr v kterém je nástin myšlenky. Ty myšlenky se mi i líbí (je to holt lyrika) ale právě díky té vatě a kostrbatému zpracování padá míč stále do autu.
Co takhle próza?
<reagovat 
 JiKo (Občasný) - 22.12.2005 > čtenář> To sem psal já ale nějak mě to netento :-)
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 22.12.2005 > čtenář> 

Jj, máš pravdu, vždycky mě něco napadne, a nechce se mi to nechat bez tý vaty...

Sem tam nějakou prózu napíšu (např. Šťastný život nešťastného sebevraha), ale ty zabíraj daleko víc času a já jsem na to bohužel moc pohodlná...


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 8 (9) 10 11 12 13 14 15 16 18
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter