Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci figuralka z kolekce lidé
Autor: jamina (Občasný) - publikováno 20.12.2006 (18:56:39)
další v kolekci>
tak po nějaké době sem dávám kresbu, aby bylo vidět, že nelenoším, ale že se nějak vyvíjím:-))
sice je to školní práce, ale i ta je důležitá:)


Poznámky k tomuto příspěvku
Alisha Šlesinger (Občasný) - 20.12.2006 > technicky asy nic, ale atmosfera taky...asy nic...  Vás neučí, že model musí sedět a ne lítat ve vzduchu? :)
<reagovat 
 jamina (Občasný) - 20.12.2006 > Pitoma kaca> nás halvně učili, že ve slově asi se nepíše tvrdý y...
to tak z toho, co nás učili, jinak vše podstatnéuž nás naučili v mateřské školce, vše ostatní jsou jen info, z kerých si do života vybíráš co chceš a co je pro Tebe podstatné...
a pro mne ted na VŠUP jsou podstatné jiné věci, než to, na čem model sedí...
a když chci, tak bude třeba lítat ve vzduchu, a basta:))
<reagovat 
kafka (Občasný) - 21.12.2006 > kromě špatné perspektivy (chodidlo) je to celý moc ušmudlaný... s odstupem (tvým) by ti to asi prošlo :-)
<reagovat 
huwik (Občasný) - 21.12.2006 > a mě se to nezdá až tak špatný... -1 bod máš za ,,drátovky" teda jestli víš, co tím myslím?
Body: 4
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 21.12.2006 > Na tu nohu bych nebyl tak prisnej boky a stehna zdaji moc dobra, ruce ujdou, hlava tez, problem bych videl mezi lopatkama a krkem - zdaji moc kulate naznaceny, a predevsim to co pusobi jako podivna konstrukce nad ramenem, zvlaste nalevo - to jsi tvarove trochu asi prehnala a prilis vyrazny stin to jeste znerealnuje...4-5
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 21.12.2006 > Mě se ta kresba hodně líbí.
Body: 5
<reagovat 
caesarborgia (Občasný) - 21.12.2006 > na tom chodidle mi vadí jen to že je nejvíc prokreslený a přitom je nejdál, ale je nádherně nakreslený takže tyto věci u tvých prací budu brát jako úmysl pokud se bude v tom dobrým opakovat ;)
Body: 5
<reagovat 
Gabra (Občasný) - 21.12.2006 > je to tak divně umístěné a moc gumované...3-4
<reagovat 
kaleb (Občasný) - 20.12.2006 > vypada jakoby byla vozrala, doporucuju dokresli flasku rumu:)
<reagovat 
 jamina (Občasný) - 20.12.2006 > kaleb> jasně, modelka vypadá jako po flašce rumu přirozeně, je to taková rozevlátá bytost...navíc se porád hejbe,takže podle toho i dopadaj mý kresby,...
nicméně vim, že tam mám moře chyb /hlavně ta noha...ufff/, měla jsem při kresbě horečku a navíc žádnej odstup, zajímaly mě však vaše názory.
Dík za ně, ale spíš mě pobavily, než něco daly:-))
<reagovat 
 Alisha Šlesinger (Občasný) - 20.12.2006 > kaleb> 

šak tam mash dole- 86 procentni ALKO :))


<reagovat 
 kaleb (Občasný) - 20.12.2006 > Pitoma kaca> tak proto tak lita:)
jo jo ma dost
<reagovat 
 Alisha Šlesinger (Občasný) - 20.12.2006 > kaleb> ..se zas nejak rozdvojujesh :) Myslísh že to je střední nebo základka?
<reagovat 
 praskunst (Občasný) - 20.12.2006 > Pitoma kaca> ty čubko vidělas někdy kresbu?to není to co máš na xichtě toto je aspon za jeden bod
Body: 1
<reagovat 
 kaleb (Občasný) - 20.12.2006 > Pitoma kaca> spis tak avu ne:)
nebo zeby se dnes uz v lidovkach kreslilo akty? zeby?
<reagovat 
 jamina (Občasný) - 20.12.2006 > praskunst> dík za jedničku, tu jsem naposled dostala na střední, což už je 8 let ypátkz:) Dík za nostalgii:))
<reagovat 
 Filip B. (Občasný) - 20.12.2006 > praskunst> Si mne rozesmál....
Body: 4
<reagovat 
 Alisha Šlesinger (Občasný) - 20.12.2006 > praskunst> rozhodně v tvojích příspěvcích bych ji nehledala :)) Jamina má eště ňákou šanci, že to dotáhne...
<reagovat 
 kaleb (Občasný) - 20.12.2006 > praskunst> na to jaky mas vytribeny vkus, tos s tim jednim bodem prehnal
<reagovat 
 Alisha Šlesinger (Občasný) - 20.12.2006 > kaleb> že by P:F odedneSKA bodoval naruby? :))
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 21.12.2006 > berem... jinak ke zmíneným debatám, jsou i lidušky, na kerých se kreslí akty ;o)
Body: 5
<reagovat 
holka_magor (Občasný) - 28.12.2006 > kresba mi prijde fajn, jenom ta slecna je jaksi hrooozne vyhubla..;o)
Body: 5
<reagovat 
 jamina (Občasný) - 29.12.2006 > holka_magor> díky, paní je opravdu hooodně vyhublá...a tím, že je i stará, tak pak na ní jsou ty kosti o to výraznější...o to víc je zajímavá na kresbu. A mě to někdy láká i ještě nadsadit, tu hubenost, což tu možná některé popuzuje,-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 (14) 15
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter