Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci akt z kolekce lidé
Autor: jamina (Občasný) - publikováno 12.8.2004 (00:22:50)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
sibka (Občasný) - 12.8.2004 > pěkný:)
Body: 5
<reagovat 
Henny (Občasný) - 12.8.2004 > ak už tam je pozadie, chcelo by to možno dotiahnuť .. hlavne pravú polovicu ... rovnako obe ruky, dolné partie nôh ... a očiam by som dala výraz .. takto sú ako dve čierne diery ... a farba pleti je príliš oranžová, trošku by som to asi zjemnila ..


<reagovat 
čtenář hustej - 13.8.2004 > teda nevim ale to pozadi je perfektni az na ty existencionalni parkety : ))) (nekdy mozna staci min rad Henny)
<reagovat 
Čtenář - 16.8.2004 > já tomu teda nerozumim, ale mně se ty disproporce docela líběj.
a ty oči působěj, jako když je nešťastná.
<reagovat 
jamina (Občasný) - 17.8.2004 > neznámý čtenáři z 16.8. díky za podporu:-) Já taky razím spíš expresivnost než realismus... myslím, že obkreslovaných fotek a vyšolichaných studií je tu na Totemu dost...
Neříkám že předělávání reality, boření proporcí a výrazu je to pravý, ale prostě když to tak cítím, tak tak maluju....
<reagovat 
Koper (Občasný) - 24.8.2004 > Pripada mi to hodne disproporcni, celkovy dojem ...no radsi zadny
Body: 3
<reagovat 
jamina (Občasný) - 24.8.2004 > Koper: inu, taky názor:-)
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 11.9.2004 >

atletka to asi neni, i když má takový drsný rysy v gezichtu. a to jedno oko přimhouřený - to vypadá lišácky... a jak na ní zleva šahá to modrý cosi - to je tedy fajn nadrealismus. hihi.. a ten gaučík a puntíkatá peřinka či co to je - to si koleduje o pětku.

škoda že se trochu nevznáší, bylo by to potom mystičtější...


Body: 5
<reagovat 
vomi (Občasný) - 13.8.2004 >

Henny ti v podstatě řekla vše. Máš velký hokej v proporcích. Mrkni např. na velký nepoměr levý a pravý rameno.


<reagovat 
 agovirin (Občasný) - 26.8.2004 > vomi> To pravý rameno je v popředí... řek bych, že to je dost v pořádku.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 11.9.2004 > vomi> třeba to je tak naschvál. nepodceňuj umělkyni! hihi...   na nějakej ultrarealismus neni každej zvědavej. :o)
<reagovat 
Mari (Občasný) - 19.9.2004 > Tvoje obrazy se mi zdaji poněkud disproporční, ale jinak něco do sebe mají. Chtělo by to víc trénovat kresbu (třeba uhlem) aktů a projít si třeba anatomickou knihu (s kresbami anatomie), aby sis uvědomila svalstvo a vůbec, že nejde jen o nějakou hmotu, ale uvnitř jsou kosti, klouby atd. Docela pomůže i překreslení těch anatomických kreseb (do životní velikosti).
<reagovat 
jamina (Občasný) - 22.9.2004 > Mari, díky za rady, ale jsem ted v takové tvůrčí fázi, že se mi anatomií vůbec nechce zabývat...nevím, možná si to ještě nemůžu dovolit, ale jde mi ted o něco jiného...
Jinak věř, že jsem se jí snažila studovat dosti, nejen na výtvarných školách, ale taky jsem strávila 3 roky na zdravotní škole a všecičky částečky lidského těla znám i latinsky:-)))a kreseb podle anatomických učebnic, koster, svalovců atd. už jsem si taky dost užila...
..ted mám fázi, kdy todle všecko hážu za hlavu...hodně lidí tím asi štvu, zvláště tady na Totemu...ale měnit se ted kvuli nim nebudu:-)Je taky pár lidí - i profesorů- kteří právě v tom vidí posun v mém vývoji, že se odproštuju od reality.

<reagovat 
tři (Občasný) - 26.10.2004 >
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 1 2 3 4 5 6 7 8 (9) 10 11 12 13 14 15
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter