Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Prosím nekamenovat Jen se neplaš, český lide... z kolekce Poezie
Autor: Bajata (Občasný) - publikováno 26.5.2008 (00:32:42)
další ve sbírce>
!!! Podpoř každý české církve !!!
(jakékoliv vyznání)
Ať jim prachy poplatníků...
honem rychle vydají.

Vždyť se blíží konec světa !!!
...přiznejme to bez lhaní.
Lidé co jim nejvíc dají...
věčný život vyhrají !!!

!!! Bůh si přeje restituce !!!
(své ovečky miluje!!!)
věčný život v zatracení...
lakomcům on slibuje !!!

V dávné době v Americe...
misionář padl rád.
Vždyť bohatství indiánů...
pro Boha! tam vybíral.

Neposlušní indiáni...
na křesťanství nešli rádi.
Tak jim v jménu Ježíše!
...zlato vzali...
...ze spíže.

Hoooj, ty vzpurný indiáne !!!
...na křesťanství nechceš jít ???
Tvou kulturu vyhladíme !!!
... do pekla, pak...
... O D F I Č I Š !!!

Vymizeli indiáni...
...zmizela i kultura,

křesťan volá mocným hlasem...

,,RESTITUCE VRAŤTE NÁM ,,

!!! Jen se neplaš, český lide !!!
...nikdo ti nic nebere ...
ve vedení každé církve...
...stojí někdo...
...z StB.


Poznámky k tomuto příspěvku
mjach (Občasný) - 26.5.2008 > Ty ses ale rozjel  
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 26.5.2008 > mjach> Jestliže člověk pozná, co se skutečně všechno skrývá pod rouškou náboženství a prožije na vlastní kůži čeho jsou schopni ve jménu Boha, nezbývá nic jiného než o tom hovořit. Církev, ve které jsem prožil třináct let, má ve svém církevním řádu pevně zakotvenu tuto formulaci
Cituji := ,,Církev nastoupila do závěrečného boje a struska bude odplavena ,, Konec citace.
Při bližším studiu tohoto Církevního řádu lze lehce zjistit, že STRUSKOU jsou ti, kteří nevstoupí do církve, či dokonce proti ní vystupují. Za prezentaci těchto skutečností jsem byl nejen já, ale i bývalý člen církve, který byl vyslán jako exorcista, aby mne přivedl na ,,Správnou cestu ,,, fyzicky napadán a obviňován nepravdivými obviněními. Mám mlčet ?
Mjachu, díky !!!
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 26.5.2008 > zní to jak protest song:-)
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 26.5.2008 > Mbonita> Ne. Konstatování skutečnosti. Avšak, může být. Ano. Pokud to není na těchto stránkách zakázáno, pak ano. Je to protest song.
Mbonita, díky.
<reagovat 
lacroa (Občasný) - 26.5.2008 > za názor....
Body: 5
<reagovat 
opožděné zrcadlo (Občasný) - 26.5.2008 > Restituce se nedá vrátit, oe.
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 26.5.2008 > levé křídlo> Ano, ale jistě jste pochopil o co se vlastně jedná.
Prožil jsem v jisté církvi třináct let, pronikl do zákulisí a byl vydán oficiální církevní zákaz pro moji osobu do těch míst církve, kde jsou vyučovány mé nezletilé děti náboženství. Protože jsem odmítl podnikat jisté aktivity, byl jsem vyhlášen za služebníka ďábla a vyloučen z církve. Z hlediska policie a soudů se vůbec nic neděje !!! To prosím k mému postoji vůči církvím. Co se týče navracování majetku, myslíte si, že v minulosti nepostupovala církev tak, jak jsem se pokusil naznačit ? A co například doba středověku. Myslím, že Kladivo na čarodějnice je téměř povšechně smutně proslulým dokumentem o jednání a postupech církve. Jsem toho názoru, že celé ,,křesťanství,, by se mělo nejdříve vypořádat s minulostí. S tím, co napáchalo na tzv. pro ně primitivních národech a kulturách celého světa. A pak, alespoň podle bible, by se mělo ztišit, a naslouchat. Naslouchat skutečným potřebám lidstva. A ne prezentovat se tam, kde je to viditelné a kde z toho pramení popularita a prospěch. Jistě, existovali a existují poctiví a čestní vyznavači biblického učení. Ale ti stojí stranou mašinérie boje o peníze a moc. Každá církev o sobě tvrdí, že je Bohem vyvolená a jediná správná.Kolik je tedy Bohů? Tolik co církví? Omlouvám se, pokud jsem se někoho dotkl. Ale vycházím ze svého mnohaletého života v církvi a osobních zkušeností. A pracovníci či agenti StB v řadách vedení církve ? Nemáte tušení, kolik jich bylo.A kolik jich stále je. Ovšem ihned po Sametové revoluci se jejich spisy ztratily nebo byly zkartovány. Ověřoval jsem si to a mohu předložit. Pokud jste si všiml hlavních bodů, víte co jsem chtěl říci. Pokud ne, snad jsem Vám je malinko přiblížil a naznačil.
Vážím si Vašeho vyjádření. Opravdu.
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 26.5.2008 > Bajata> Hrubě jsme si neporozuměli. Já myslelo na jediné: restituce znamená navrácení (navrácení věcí do původní podoby, do původního stavu, případně – navrácení majetku původním majitelům). Jestliže tedy říkáš "vraťte nám restituce", říkáš "vraťe nám vrácení" – a to je kravina. Mrzí mě, že ses pak kvůli tomu musel vypisovat se všemi těmi věcmi. Vážím si toho úsilí, jakož i tvé upřimné snahy. Bohužel mě to ale nezajímá.
<reagovat 
kouzlo života (Občasný) - 26.5.2008 > aby tě nezavřeli:-)
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 26.5.2008 > kouzlo života> Ahoj kouzlo života. Jsem moc rád že jsi zavítal/a nebo ...o...? Tvůj pseudonym se mi líbí. Promiň že jsem ještě nezavítal k tobě. Z časových důvodů a množství autorů nestíhám. Určitě ale zajdu. Až ti odpovím. Zavřít...Nemohou.Alespoň ne čestným způsobem. Na základě nepravdivých obvinění...možná. To už udělali na svých internetových stránkách Mám v ruce mnoho písemných důkazů s vlastnoručními podpisy vedoucích církevních činitelů pro svá tvrzení. Tohle není legrace. Církev mi vyhlásila válku a já ji přijal.Vydala zákaz kontroly výuky náboženství mých dětí. Nesmím tam, kde církev je vyučuje náboženství. Podle policie a soudů se vůbec nic neděje. Samozřejmě ten zákaz nerespektuju a někdy tam jdu. Už jsem několikrát dostal od nich po hubě. No a zákony , dávám si veliký pozor aby nedostali příležitost dostat mne do rukou. Podal jsem ohledně styku s dětmi, abych je vůbec mohl vidět, stížnost až k Mezinárodnímu soudu. Teprve pak jsem je mohl vídat každých 14 dnů. Nejvíce zla v mém životě mi způsobila církev a náboženský fanatismus.
Pokud to působí tak, jak píšeš, potom to splnilo účel. Díky moc.
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 26.5.2008 > Díky. Někdy člověk jde za pointou...a utečou mu jiné věci. Pro mne důležité. Díky
<reagovat 
Kejchal (Občasný) - 26.5.2008 >

Řekl bych, že si řešíš osobní frustrace na nepravém místě ó pláč na špatném hrobě.

 

Nevidím rozdíl mezi např. chováním Nomury. Která přestože díky korupci dostala zadarmo IPB a stát ó daňoví poplatníci přišli o desítky milliard. Teď se snaží získat další miliardy v arbitráži. Podobně církve se snaží získat majetek ze státního. To my tady víme. Viz třeba http://www.totem.cz/forum/read.php?f=3&i=59568&t=59568


<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 26.5.2008 > Kejchal> Je možné, že to tak vypadá. Připouštím. Ale bylo by to na delší debatu.Je v tom více souvislostí.Přirovnání Nomura = církve souhlasí. Díky .
<reagovat 
čtenář já5 - 26.5.2008 > pro mě ne..jsem apolitický typ
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 26.5.2008 > čtenář> To je dobře. Ale jsou skutečnosti, které se dotýkají celé společnosti. Jsem také apolitický, ale nechce se mi nechat ze sebe dělat většího blba, než jsem. A hlavně když vidím, jak ti druzí na mně parazitují. Nebo se snaží parazitovat.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 (6) 7 8 10 10 11 12 13 14 15 16 17
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter