Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 24.5.
Jana
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Čiře z kolekce Odpovědí srdcem
Autor: Lin Sien Ti (Občasný) - publikováno 21.10.2008 (00:38:06)
další ve sbírce>


egil (Občasný,Redaktor) - 21.10.2008 >

"Nemyslím, že by texty Lin měli styčné prostory s tvým psaním. A ohledně tvého čtení textů nemám tušení." 

Nechápu, jak to souvisí s tím, co jsem ti napsal.

Dokážu ocenit i text, pokud ho považuji za dobrý, který se zcela míjí s mými tvůrčími principy. Netuším, proč ve své reakci určuješ moje čtenářské kompetence (ano, kamsi do míst, odkud je tvůj text prakticky nenapadnutelný). Pocítil jsi někdy nad svým psaním pochybnost (která je živnou půdou pro jakýkoli vývoj)? Reaguješ vztahovačně, přesouváš do osobní roviny. To mi přijde opravdu zbytečné.

 

Nebudu hodnotit tvůj text.

A nejen proto, že končí tam, kde texty, které mě zajímají, většinou začínají. Moudrým, těm stačí být, to jistě, ale pro mladé a pitomé (jako jsem třeba já..) by bytí mělo mít(?) podobu boje, konfliktu, pochyby, a prostota a přímočarost tohohle textu mi přijde nezasloužená, předčasná. 

 

Jistě, čistě a pouze moje prizma..., ale to se snad rozumí samo sebou, nepokouším se o nadosobní soudy; každopádně - nevztahuj tuto mou reakci na mé psaní, což děláš skoro pokaždé (takže - vynech ve své reakci na tuto mou odpověď své obvyklé písně začínající "tvoje šroubované metafory" - o mém psaní se zde totiž nebavíme).  


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli egil
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter