Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Bhaktijógíni z kolekce Odpovědí srdcem
Autor: Lin Sien Ti (Občasný) - publikováno 28.10.2008 (10:38:25)
další ve sbírce>

 

 

 

Občas znovu slýchám ten křik

bodá až z vnitřní hranice

ostnaté dráty tváře smazané zoufalstvím

temný tlukot a nářek v horstvech bolesti...

 

Až tohle zřejmě vyburcuje průrvu srdcem...



Poznámky k tomuto příspěvku
moře (Občasný) - 28.10.2008 > jsi je moc neznal-a....
<reagovat 
 Lin Sien Ti (Občasný) - 28.10.2008 > moře> 

To že jsem je osobně nepoznal mě mrzí, ale nevylučuje to, že jim nemůžu věnovat text, ne? Promluva o bhaktijóze v podání pana Tomáše působí silně i tak.

Název mého textu samozřejmě není pojmenováním Tomášových, ale je směrován k těm, kdo se pokoušejí praktikovat cestu srdce, ať už jí říkají jakkoliv.


<reagovat 
Čtenář - 28.10.2008 > Krkolomné. ..."nářek v horstvech bolesti" : to přivodí čtenáři křeč!
<reagovat 
Lin Sien Ti (Občasný) - 28.10.2008 >

...jsi únavný jako kafemlýnek, u každého textu je to u tebe stále zoufale stejné. A navíc jen sugeruješ své nechutenství druhým, roztomilý čtenáři. Tvé rekace pro mě nemají žádný smysl.


<reagovat 
Čtenář - 28.10.2008 > Psané rozumem, Tomáš jen jako okrasa?
<reagovat 
Lin Sien Ti (Občasný) - 28.10.2008 >
<reagovat 
Čtenář - 28.10.2008 > Až todle zřejmě vyburcuje kurvu srdce...
<reagovat 
anae (Občasný) - 28.10.2008 > Eduarda Tomáše si velice cením, otevřel mi zcela novou cestu k duchovnu, poznání .. ale ne pro všechny je určena cesta lásky .. i rácio je cesta, jistě ...
Body: 5
<reagovat 
 Lin Sien Ti (Občasný) - 28.10.2008 > anae> Jen aby nedošlo k mylnému závěru k tomuto textu: mně jen prostě napadlo text, co už byl hotov takto věnovat, rozhodně tím nechci rozvíjet nějaké doporučování čehokoliv. Tomášových si velmi vážím, jejich žákem ale nejsem. Hluboce mně oslovil právě onen proslov o bhaktijóze.
<reagovat 
 anae (Občasný) - 29.10.2008 > Lin Sien Ti> Osobně se k E. Tomášovi hlásím a ctím, jsem jeho žák-lajdák :-)
<reagovat 
 Lin Sien Ti (Občasný) - 29.10.2008 > anae> 
<reagovat 
Čtenář - 5.11.2008 > spěchej pomalu. hledej potichu.

jako zenový mistr pravím ještě i: škoda každé rány, která padne vedle. a že ti bude ještě třeba. než budeš spěchat aspoň pomalu...
<reagovat 
Lin Sien Ti (Občasný) - 6.11.2008 > Zenový mistr by možná spíš mlčel nad tvými zbytečnými a hloupými řečmi, "čtenáři".
<reagovat 
 Čtenář - 6.11.2008 > Lin Sien Ti> Zenový mistr by možná spíš mlčel nad tvými zbytečnými a hloupými řečmi. A že jich tu za ty roky je :-p
<reagovat 
Lin Sien Ti (Občasný) - 6.11.2008 > Díky za poučení, ó anonymní zenový mistře. Jsi srandovní znalec. 
<reagovat 
 Čtenář - 6.11.2008 > Lin Sien Ti> Víc srandovní než znalec. Víc znalec než ty :-P
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 (5) 6 7 8 9 10
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter