Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí Jaro, anebo pohled okem zrozence z hvězd z kolekce Světy
Autor: aq. BoBB (Občasný) - publikováno 24.10.2002 (13:39:41)
další>

JARO , aneb pohled okem zrozence z hvězd ...

pocta Markovi M.  a jemu podobným ?!

      

     Slunce se tváří vesele. Je skoro máj a mraky ždímají poslední kapky vody. Pak bude sucho. I v lidech ?! Studenta zachvátí honba za známkou. Na rande zapomene. Chtíč ho táhne ven … však povinnosti zůstávají. A Elektronek má dilema. Hází mincí a věří v hranu .Panna mu nepadla a orel je stále ještě ve vzduchu. Student neví! Elektronek zoufá! Škola, nebo organizovaná stimulace hormonu?! Dneska je už i ošklivá spolužačka krásná. Student stříhá do prázdnin metr a stále pevně věří ,že mince padne i na  hranu … Však matika, chemie , fyzika ,litera … Elektronek začíná koukat po nohách profesorky. A škola vychovává k jednomu cíli a ideálu “mladý, krásný, chytrý, nadějný“ ! Pak budeš studente šťastný.

     Venku se setmělo a Elektronek potají vdechuje cigaretový kouř. Snad by rád ven. Hvězdy jsou magnet ,matika je život! Život na hraně mince … jde jen o to ,komu padne hrana (nebo zazvoní?!). Elektronek drtí vzorec. Ve škole snad dostane jedničku (i dvojka je pěkná). Intelekt je fajn ,snaha se cení ,ale co je zpaměti ,to je nejlepší. A na hvězdy už není čas. Prostě už na ně nekouká. Budou tam i zítra (snad.?!). Mozek Elektronka stimuluje touha … tak moc chce ven!! Je pozdě a škola je zítra v sedm. Půlnoc minula a Elektronek vydechne kouř. Vypláchne si pusu vodou a kartáčkem s pastou .Jde spát ?! Modlitbu zapomněl … neměl na ni čas … objal polštář a usnul !

     Řev ptáků a biologie nutí Elektronka vstát v pět. Snídá máslo s čajem .Snad to stihne … snad se naučí strany nazpaměť … a slunce vyšlo! Snad!? Student nemá ani chuť promnout si oči v jeho záři. Fičí do školy.Mezi obvody běží myšlenky na pozdní příchod a špatně strávenou snídani.

     Je jaro ,skoro léto. Elektronek sedí a futruje informace do svého mozku. Bude chytrý?!

Ptáci, jaro, holky…matika, angličtina, litera… kolotoč se točí a student doufá ve výhru. Bankrot !!

     Dny běží a student poslouchá rádio ,kouká na schodech holkám pod sukně a svádí vilnou spolužačku. Je skoro léto a Elektronek se snaží něco naučit … marně! Je jaro a holky mají minisukně s výstřihem k nahlédnutí. Dlouhé bloumání po nočních ulicích města. Pohledy na měsíc i s mléčnou soustavou. Modř očí a blond vlasů s křečovitým polibkem zastiňují myšlenky na matiku, chemii, fyziky…

     Pár přiblblých pomlouvačných spolužaček se snaží předskočit vlastní stín své malosti a za okny je jaro. Všichni elektronkové se snaží při testu z matiky .Jen studentovi proběhla vzpomínka na  krásku z měsíce ? Matika jde s cestou a on věci řeší hlavou a srdcem?! Dostal za pět!! Proč?! Myslel a blbnul?!

     Hloupost a moc je opojná. Kdo je pak perspektivněji ztracen? Student ,nebo Elektronek? Vždyť je to jedno…stejně se rozdíl dneska …na jaře roku 2000 nepozná. … a my to víme ?!      

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Hanele (Občasný) - 24.10.2002 > Zvlastni...dlouho jsem do nich nenahlizela...A ted ,kdyz si je procitam, vracim se na nas zacatek ...Svety to zacalo?! ....
Body: 5
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 24.10.2002 > povedené.Dávám za jedna.
Body: 5
<reagovat 
aq. BoBB (Občasný) - 24.10.2002 > dekuji...
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 24.10.2002 > výborně
Body: 5
<reagovat 
centaur (Občasný) - 24.10.2002 > Minisukně s výstřihem? Nejspíš jsem o něco přišel, když jsem pořád ležel v knihách :-) Není náhodou od tebe ta stať "má šprt právo na lásku?". Mimochodem, interpunkci nepíšeš dobře. Stylisticky je to slušné, na totem velmi dobré.
<reagovat 
 aq. BoBB (Občasný) - 25.10.2002 > centaur> Ahoj, vim , ze ta interpunkce neni zpravna, psal jsem to v dobe, kdy jsem jeste nevedel, jak se poradne pise :) Jinak dekuji. Muzu se zeptat, nestudovals v klastere?! :)) Kazdopadne diky!
<reagovat 
centaur (Občasný) - 8.11.2002 > aha, ty myslíš sukně s rozparkem... to ale není výstřih, ten je nahoře
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 (2) 3 4 5 6 7
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter