Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Změny z kolekce F's
Autor: Abstt (Občasný) - publikováno 9.8.2010 (18:10:36)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Mima (Občasný) - 9.8.2010 > ...takto neee.....to je asi "úlet"...i když nic proti tomu, ulítává každej, vždycky se na tom najde něco později "ku zdaru"...... 
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 9.8.2010 > Mima> No, jo no, proste se mi jen chtelo udelat neco jinyho, a holt je videt ze to ke me nejde :)
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 9.8.2010 > .
Body: 5
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 9.8.2010 > Janahe> Děkuju
<reagovat 
Ovečka (Občasný) - 9.8.2010 > asi ne no dneska to neni nejlepsi jenze se mi to strefuje do pocitu takze pro me je to fajn nedavno sem se divala zlostně do vln jak si tak beztarostně vlní to si musim uložit
Body: 5
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 9.8.2010 > Ovečka> tak to jsem rád že jsem se ti trefil do nálady :)
<reagovat 
 Ovečka (Občasný) - 9.8.2010 > Abstt> tvoje obrazky se mi dost často strefují do nálady a u někoho vubec je to zajimave :)
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 9.8.2010 > Ovečka> Asi jsme na stejné vlně ;)
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 9.8.2010 > tentokrat pro me ne
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 9.8.2010 > Mishka> Tohle je veliký odbočení od mýho stylu, takže mi ani moc nevadí že se moc nelíbí, rozhodně to není směr kterým se ubírám, spíš úlet jen tak pro změnu..
Snad se bude líbit něco příště :)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 9.8.2010 > Abstt> jj, vsimla jsem si, ze je to neco noveho...
ale vis jak, fandy si najde to i to...

<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 9.8.2010 > Mishka> No, hlavně je to něco zelenýho, moje tvorba jinak úpně zelenou postrádá ( a nejspíš i dál bude :) ), takže jo no, tohle se může líbit někomu kdo třeba jinak mou tvorbu úplně nemusí, a i proto je to tu.
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 10.8.2010 > no myslím,že se to ke stavu vody na českých tocích docela hodí
Body: 5
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 10.8.2010 > jaxxana> To moc nechápu, asi se to týká podobnosti modrý vlny v obrázku s vodou?
Můj úmysl to rozhodně nebyl.
<reagovat 
 jaxxana (Občasný) - 10.8.2010 > Abstt> Tak promiń-já vidím vodu,všude, není  taky divu
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 10.8.2010 > jaxxana> Nic se nestalo, jen jsem chtěl ujasnit že já vodu neměl v mysli při tvorbě toho obrázku :)
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 10.8.2010 > Mě se to velmi líbí...takový ostrý. Jo, to se k tomu, čim teď procházim, hodí.
Body: 5
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 10.8.2010 > Neexistující> Dík, jsem rád že se líbí
<reagovat 
 Navždy už bez tebe (Občasný) - 10.8.2010 > Abstt> jj, neni zac. Jedovaty ja rada
<reagovat 
nicemice (Občasný) - 15.8.2010 > připomíná mi to styl mang.. a ta zelená je fajn..
Body: 5
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 15.8.2010 > nicemice> Jsem rád že se zelená líbí :)
<reagovat 
Li-duše (Občasný) - 20.12.2011 > jo, tráva...první dojem. Zelená, léčivá energie...síla, rychlost, ochrana.....zrovna jím wasabi:-)) vhání mi do očí slzy:-))
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 20.12.2011 > Li-duše> Zajímavý, rychlost a ochrana jsou věci který jsem předtím ve vztahu se zelenou zmiňovaný neviděl.
Mě by spíš rychlost evokovala přibližně světle modrá, ale to je čistě můj dojem.
Zmínka o wasabi pobavila :)
<reagovat 
 Li-duše (Občasný) - 20.12.2011 > Abstt> vskutku, dle elementární teorie(elementy, (jako oheň, voda, vzduch, země, prostor), na které já stavím celou svojí existenci, je zelená prvek vzduchu. A vzduch je síla, rychlost, obrovská energie. Je symbolizována jako zelený kůň.
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 20.12.2011 > Li-duše> Zajímavé, zapamatováno ( snad ) :)
Prostor je považován za pátý element v Buddhismu, a ta vadžra byla předtím taky odkaz na Buddhismus, vypadá to že ten je ti hodně blízký, minimálně to tak vypadá díky tvým znalostem :)
<reagovat 
 Li-duše (Občasný) - 20.12.2011 > Abstt> 

tak tak:-))) máš postřeh:-)...i když ono to není zas tak těžké, vadžra je opravdu silný symbol buddhismu:-)

 

 


<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 20.12.2011 > Li-duše> Těžké to možná není ale i přesto mi musela pomoct wikipedie abych věděl jak o tom pátém elementu tak o vadžře ( snad je to tak správně ) ;)
Ale myslím si že teď už si to budu pamatovat.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 8 9 11 13 14 15 17 18 22 23 24 (25) 26 28 29 30 31 32 33 34 35 37 38 39 40 41 43 44 45 46 47 48 53 54 55 56 57 58 59
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter