Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci MOUDROSTI DRUHÝCH z kolekce MOUDROSTI DRUHÝCH
Autor: Bajata (Občasný) - publikováno 12.12.2010 (20:56:41)
následující v kolekci>
ZALÉVÁŠ-LI KVĚTINU
ZALÉVEJ KOŘENY.

POUČUJEŠ-LI DRUHÉHO ČLOVĚKA...
MLUV K JEHO SRDCI

(( NEZNÁMÝ AUTOR))




Poznámky k tomuto příspěvku
Věza (Občasný) - 13.12.2010 > moudrá slova
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 13.12.2010 >

"

 

."


Doporučil 
<reagovat 
sibyla (Občasný) - 14.12.2010 > Zdravím Tě tu... pa
Doporučil 
<reagovat 
le.papillon (Občasný) - 19.12.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mlž Svatý (Občasný) - 13.12.2010 > některý kytky chtěj zálivku na list, fakt :-) vyloženě se stavěj do kornoutku třebas.
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 25.12.2010 > Mlž Svatý> JJ, Stejně jako některé květiny potřebují zalít na listy, tak někoho musíš..... aby pochopil o co jde. :-)
Výjimka potvrzuje pravidlo.
Jsem rád že jsi se stavil. Hodně štěstí.
<reagovat 
 Mlž Svatý (Občasný) - 25.12.2010 > Bajata> zdravičko :-)
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 21.12.2010 > poučuješ druhého človeka, nechcem byť druhým človekom, nemámm rada poučovanie
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 22.12.2010 > maxima gali> Ahoj Maxi, možná to vypadá že poučuji, ale to nechávám naprosto na každém kdo si chce přečíst co jsem napsal.
To co píšu, jsou mé prožitky, zkušenosti, radosti i smutky.
Především MOUDROSTI DRUHÝCH je kategorie, která promlouvá především ke mě. K mému egu,ješitnosti a jako takovému člověku. Ta slova se mě hluboce dotýkají a líbí se mi, formují lepší stránku člověka, nutí k zamyšlení se sama nad sebou a uvědomění si například proč lidé na mě někdy hledí jinak než bych chtěl.
Pravděpodně ti nevysvětlím proč jsem napsal na totem zrovna tohle.
Snad jen že tahle slova, která jsem četl v pravý čas, mě samotného zastavila a zabránila mnoha problémům.
Měl jsem připravený proslov k soudu, neboť stále ještě bojuju o styk se svými dětmi. Celý jsem ho pak přepracoval a přehodnotil.

Tvé vyjádření se snažím také pochopit. Vůbec to nebylo určeno konkretně tobě,ani pouhou myšlenkou, nevztahuj to proto na sebe.

Svými příspěvky ventiluju své myšlenky, stejně jako každý, kdo cokoliv napíše. Jako každý autor.
Pokud si myslíš že tě poučuju,
nezabývej se tím.

Ale abych to uzavřel, mnoho lidí se hádá naprosto zbytečně. Nepřemýšlí nad tím co říkají a v afektu, byť možná oprávněném, vychrlí spoustu slov, kterých pak litují.
Poučují toho druhého co udělal špatně, ale nemluví k jeho srdci. Chtějí ho urazit, ublížit mu víc než on ublížil jim.

Nepřemýšlí proč ten druhý tak jedná.

Přeji ti hezké vánoce a mnoho síly do dalšího života.


<reagovat 
 maxima gali (Občasný) - 31.12.2010 > Bajata> 

moja odpoved nie je o tebe ale o mne

ja som strasne nerada poucovana a to aj vtedy, ak je to na mieste

 

je to len reagovanie na text

 

myslim ze rozumies, co ti chcem tymto povedat

urcite to nebolo k tebe myslene zle

 

ja naopak, som rada, ze sa spolu bavime

 


<reagovat 
 Kamil Štabla (Občasný) - 31.12.2010 > Bajata> i já s Tebou souhlasím a chápu Tě, taky prožívám urovna v tomto období těžké traumata, nestačilo jedno, tak jich pro jistotu přišlo víc. Chtěl jsem to vzdát, ale nakonec jsem se zvedl a začal bojovat, jako Gladiátor v aréně. Občas dostanu ránu, ale už to tolik nebolí,jdu dál a mlátím kolem sebe myšlenkama a vrhám na lidi lásku a úctu a myslím už i trochu na sebe.
Snad to vyjde
<reagovat 
 Kamil Štabla (Občasný) - 31.12.2010 > Bajata> i já s Tebou souhlasím a chápu Tě, taky prožívám urovna v tomto období těžké traumata, nestačilo jedno, tak jich pro jistotu přišlo víc. Chtěl jsem to vzdát, ale nakonec jsem se zvedl a začal bojovat, jako Gladiátor v aréně. Občas dostanu ránu, ale už to tolik nebolí,jdu dál a mlátím kolem sebe myšlenkama a vrhám na lidi lásku a úctu a myslím už i trochu na sebe.
Snad to vyjde
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 1.1.2011 > Kamil Štabla> Moc a moc ti držím palce a přeju hlavně hodně síly, protože to, co dovedou někdy lidé vůči těm jako jsi ty, vycházím z toho, jak jsi popsal svůj způsob ,,boje",
je hodně srážející k zemi. Považují to za hloupost a slabost.
Jsem moc rád že jsi to nevzdal a nevzdáváš. I to mi dodává sílu jít dál. Hodně štěstí :-)
<reagovat 
giro (Občasný) - 1.1.2011 > Mne to oslovilo, díky, Bajato. Po dlouhé době zdravím.
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 1.1.2011 > giro> Ahoj Giro, ,,Dobří holubi se vracejí"..hned po tvém vzkazu mě napadnul název tohoto filmu. Jsem moc rád že jsi zase tu, hodně štěstí a síly nejen do toho roku 2011, ale do celého dalšího života :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 (10) 11 12 13 14 15 16
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter